Hopen dat het warm genoeg is om al de muntjes te laten smelten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hopen dat het warm genoeg is om al de muntjes te laten smelten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Hij is als kind in de pot kaasfondue gevallen
Blijft een goed verhaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kip waar ik 2 stukjes van heb gehad!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Hij is als kind in de pot kaasfondue gevallen
Duhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pieter die een vriendin van Marloes geen stukje kip liet eten
Onze kip. Nou ja, vooral de kip van Michiel en mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pieter die een vriendin van Marloes geen stukje kip liet eten
Holy shit, daar wil ik best heenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michiel, 20 augustus Wu Tang Clan in 013
Scherpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberen
goed stripjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was leuk he, vorige keerIk maar meppen omdat je je stukje brood weer kwijt was
![]()
[ afbeelding ]
Vorige keer toen ze iemand in een bos achter lieten, was fok niet zo heel blijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.
Ligt eraan wie ze achterlaten natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp
[..]
goed stripje
[..]
Vorige keer toen ze iemand in een bos achter lieten, was fok niet zo heel blij![]()
Net minecraftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was leuk he, vorige keerIk maar meppen omdat je je stukje brood weer kwijt was
![]()
[ afbeelding ]
Die moet ik ook maar eens gaan terugkijken, goed ideequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben de godfather trilogie aan het kijken. Wat blijven het toch goede films!
Heb ik vorig jaar allemaal achter elkaar gekeken..... leuk in het begin, daarna half dood.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben de godfather trilogie aan het kijken. Wat blijven het toch goede films!
9 uur achter elkaar trek ik toch echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar allemaal achter elkaar gekeken..... leuk in het begin, daarna half dood.
Maar de films zijn awesome!
heb met star wars ook gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
9 uur achter elkaar trek ik toch echt niet hoor
Star Wars marathonsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb met star wars ook gedaanzo me vriendin leren kennen
You rack disciprine.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan met moeite 1 starwars film kijken laat staan alles achter elkaar
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan met moeite 1 starwars film kijken laat staan alles achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |