Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We kunnen ook gewoon van de zomer allemaal bij Tamara gaan klussen ipv een hutje te huren in het bos
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberen
Ik ben nu aan de derde kamer in het huis bezig en daarna nog een kinderkamer. Ik ben wel even klaar met nieuwe klus-takenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We kunnen ook gewoon van de zomer allemaal bij Tamara gaan klussen ipv een hutje te huren in het bos
Godverdomme goed spulquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberen
Bier drinken, en heel hard kut roepen! jeweet die harde fissa allezquote:
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bier drinken, en heel hard kut roepen! jeweet die harde fissa allez
Cool, ik ben een groot deel van de zomer vrij. Ik kost niet veel en lever veel gezelligheid er voor terug, vermits ik op gezette tijden gevoerd word. Deal?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.
Je bent ook zo'n beunjoekel he Nicoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de derde kamer in het huis bezig en daarna nog een kinderkamer. Ik ben wel even klaar met nieuwe klus-taken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, ik ben een groot deel van de zomer vrij. Ik kost niet veel en lever veel gezelligheid er voor terug, vermits ik op gezette tijden gevoerd word. Deal?
Ja, maar vervolgens moet er weer gezopen worden in Utrecht....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens moet er weer gezopen worden in Utrecht....
Ik denk dan huren we een toko, en houden we het echt centraal, en ook meteen slaap/brak plek.
Ik krijg me tv nooit meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?
Tuurlijk, ik huf die unit wel even ergens naartoe johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?
Ze hoopt nog steeds dat ik een keer onverwacht langskom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo kan jou slaapkamerdeur niet dicht?
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ze hoopt nog steeds dat ik een keer onverwacht langskom.
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.
Asterix en Obelix.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |