Al gedaan allemaal. Maar het blijft niet oké voelen dit, een soort prik gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef Plums het volgende:
HahahaDouchestraal er even opzetten en schone kleren aan zou toch wel voldoende moeten zijn?
En wie adviseert vrouwen nou hun vagina schoon te maken met cola?!
Sorry je beschrijft het zo sportief.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef Lpunt het volgende:
[..]
It's serious. Ik wist dat mensen gingen lachen maar 't is een serieuze zaak.
Sja zou het inderdaad even in de gaten houden komende dagen. Anders wel even naar de dokter voor een antischimmelcreme ofzo jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Al gedaan allemaal. Maar het blijft niet oké voelen dit, een soort prik gevoel. Straks heb ik ineens een infectie door cola.
Hehe, ja ging googlen en zag dat vrouwen blijkbaar vagina's schoonmaken met cola.
Blijkbaar toch niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Xessive het volgende:
Een vriendin van mij morste cola op haar doos en die had de volgende dag ineens een piemel. Cola is echt kutspul.
Even grondig van bil gaan. Smeer je de benedenboel even goed door, heb jij plezier, heeft hij/zij ook plezier. En vanwege het doorsmeren zal het vast niet tot een schimmeltje leiden, dat cola-badje van je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef Lpunt het volgende:
Light. Ik was een docu aan het kijken over dikke mensen, moest enigszins lachen en ineens valt de cola omver. Terwijl ik naar mijn idee de tafel niet eens aanraakte.Karma ofzo.
Maar serieus, ik ben bang want misschien is het wel heel erg schadelijk, het voelt dus niet oké daar beneden.
Dat is lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Dimens het volgende:
Voor de mannen; wel eens tandpasta op je eikel laten vallen? Zeker geen pretje.
twitter:zarGon twitterde op vrijdag 10-12-2010 om 01:50:32Wat net zo lekker is als dat laatste stukje vlees tijdens het avondmaal? Tandenpoetsen, plassen en scheren onder het douchen. Mhmmm. reageer retweet
Tijgerbalsem in je experiment-tijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Dimens het volgende:
Voor de mannen; wel eens tandpasta op je eikel laten vallen? Zeker geen pretje.
Zie ook http://forum.girlscene.nl(...)5717.html#msg5385717.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Met cola wassen, dat werk altijd voor mij
Denk dat ik dit maar moet doen als ik nog steeds iets niet-fijns ga voelen. Bad heb ik hier helaas niet, morgen pas als ik thuis ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Sja zou het inderdaad even in de gaten houden komende dagen. Anders wel even naar de dokter voor een antischimmelcreme ofzo ja
Ja, las ik ook al op google. Maar ik was sowieso nooit met cola (vind ik ook vreemd om te doen met cola ook).quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Zie ook http://forum.girlscene.nl(...)5717.html#msg5385717.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |