SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Tijdenlang mijn wekker geweestquote:
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioiquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
Niet hatenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioi
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maurice en de draak Sci-fi noemen, alsof Maurice in de ruimte draken zou berijden
Half bezopen is weggegooid geld.
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Fsmxi het volgende:
Beer goggles zijn natuurlijk een uiterst geavanceerde technologie
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Niels, de man die in zijn eentje de vikingen nog tegenhield in Londen, de man die de Colossus naar de haven droeg, de man die de Pyramiden met zijn blote vuisten uit steen haktequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Wat? Waarom rent die kerel achter die vrouw aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Fsmxi het volgende:
Over Zeus gesproken...
(Afhankelijk van hoe goed embed tijd meeneemt, even zelf naar 1:18 als hij dat niet doet)
Tja, wij zijn de rijke tata's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef Tauch_ het volgende:
Dijsselbloem: geld zijn we kwijt
Je wordt er toch zo langzamerhand schijtziek van
Eh, ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Fsmxi het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Leda_and_the_Swan
Jwtz, Zeus regelt mijn zijn supergod powers Leda en pakt d'r als een zwaan.
("Next, we study olympic mating rituals
-I'M GONNA TURN INTO A SWAN AND FUCK YOUUUUUU!!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nog wel ja. Niet dat ik het allemaal zo goed weet, maar ik heb niet het idee dat ze in Den Haag wel weten waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.quote:
Vertrouw me maar, dat weten ze niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:38 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Nog wel ja. Niet dat ik het allemaal zo goed weet, maar ik heb niet het idee dat ze in Den Haag wel weten waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.
Ja, laten we tien uur lang over de integriteit van een staatssecretaris gaan discussiëren, terwijl iedereen weet dat hij, ondanks dat hij er niks van kan, uiteindelijk toch de hand boven het hoofd gehouden zal worden. En ondertussen verkeren we nog altijd in een recessie waar niks aan wordt gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vertrouw me maar, dat weten ze niet.
Deze man, hij is terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, laten we tien uur lang over de integriteit van een staatssecretaris gaan discussiëren, terwijl iedereen weet dat hij, ondanks dat hij er niks van kan, uiteindelijk toch de hand boven het hoofd gehouden zal worden. En ondertussen verkeren we nog altijd in een recessie waar niks aan wordt gedaan.
Je ziet ze af en toe bij P&W langskomen, die nieuwe politieke talenten. Vol overgave vertellen ze dan wat ze allemaal van plan zijn met Nederland en wat hen daartoe heeft bewogen. Om dan vervolgens een aantal jaar deel uit te maken van de Haagse poppenkast en daarna een topfunctie aangeboden te krijgen bij een bedrijf omdat ze een paar keer met hun hoofd op tv zijn geweest. Wat een treurnis.
Weet je hoe fucking rijk ik dan ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef KoningStoma het volgende:
Als we nou eens met heel Nederland besluiten om pokemonkaarten te gaan gebruiken als geld.
Ik heb een glimmende Mew, you ain't got shit me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking rijk ik dan ben.
glimmende charizardquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een glimmende Mew, you ain't got shit me.
Michhas used muntgrap. It's super effective! Maurice fainted...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn glimmende venusaur chopt die blastoise zo doormidden.
Baasje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Wat is een koele naam voor minecraft? Heb het net gekocht
Koningquote:
Waar???quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg man dat is gewoon een lekker wijf.
Tauch gvdquote:
Toch maar gekochtquote:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit? Game Developer Tycoon ofzo?
Enige verschil is dat jij niet ieder dubbeltje hoeft om te draaien Rossquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Eigenlijk is fifa ook echt een schijtgame he... Net zo erg als cod.
Snap wel dat je hem verkoopt zjozz, moet ik misschien ook maar doen nu die game nog wat waard is.
Game is nieuw 2 tientjes, dus wie 40 voor een 2dehands spelleke wil betalen is helemaal van de pot afgeruktquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Eigenlijk is fifa ook echt een schijtgame he... Net zo erg als cod.
Snap wel dat je hem verkoopt zjozz, moet ik misschien ook maar doen nu die game nog wat waard is.
Ik zou haar gelijk in der bek geven met mijn lan(s)celot zodat ze zwijgt, die stem al (en dat al na 00:04 van dat filmpje gekeken te hebben) format c: steek ogen uit en prikt trommel vliezen door.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |