quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben een forum voor deze shit ->ESF
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben een forum voor deze shit ->ESF
Dit. En kapot stampen dat draaiorgelquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Sieneke moet haar blije bakkes houden.
Ze is gewoon jaloers omdat Anouk wél presteerde namens Nederland.
Met 40 lagen make up is iedereen een lekker wijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Klaploper het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een 40-jarige moeder van 3 ziet Sineke er zeker goed uit.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Gevolgd door:quote:"Anouk niet zuiver"
Voormalig songfestivalkandidate Joan Franka had meer verwacht van de zangkwaliteiten van Anouk tijdens de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival.
"Het was eigenlijk niet zuiver genoeg", te simpel", zegt de zangeres die Nederland in 2012 vertegenwoordigde met "You And Me" in het programma Keuveltijd.
"Ik begrijp wel dat je niet perfect kunt zingen, maar toen ik de eerste repetitie zag, had ik niet verwacht dat Anouk ook echt zo vals zou zingen", aldus Joan.
De stem van Anouk bibberde af en toe tijdens haar uitvoering van Birds, nadat ze eerder al aangegeven had niet goed bij stem te zijn. De zang van Joan Franka was destijds beduidend beter, maar haar zelfgeschreven liedje leverde Nederland geen finaleplek op.
En omdat Anouk wél kan zingen en zij niet. Moet niet gekker worden, tis een liedjesfestival en geen rariteitenkabinet (althans zo zou het moeten zijn)....quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
Heb me zelden zò geschaamd voor onze deelname als toen, hoewel die indiaan ook héél erg was.....quote:
Die van Joan Franka is natuurlijk een parodiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:32 schreef Fides het volgende:
Hahahah, Sieneke en Joan Franka die commentaar hebben.
De keus voor Sieneke was überhaupt al een paniekactie van hem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Doc__Zenith het volgende:
En die vader Abraham kan verder ook de pot op.
Auwquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:26 schreef Gia het volgende:
Jezus, wat een muts. Nummer van Anouk is echt niet simpel, maar ik vrees dat a-muzikale mensen het niet mooi vinden.
Jawel, hoe heten die ook alweer, 'double dutch', of zoiets. Knijtevals.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Heb me zelden zò geschaamd voor onze deelname als toen, hoewel die indiaan ook héél erg was.....
Die deden niet mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, hoe heten die ook alweer, 'double dutch', of zoiets. Knijtevals.
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DNJMjDNWU6Gc
Double date. An e-mail to Berlin.
Beetje doorspoelen en genieten maar.
Die zijn blijven steken in de voorrondes, godzijdank. In de voorrondes komt wel vaker shit voorbij: er worden weinig eisen gesteldquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat ze het tot de nationale finale schopten van deze poppenkast, is al erg genoeg.quote:
Ja joh, of zoiets:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Misschien moet Anouk zoiets aan doen
[ afbeelding ]
Lol ..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
"Anouk te onverstaanbaar, articulatie laat te wensen over", volgens Treble.
"Anouk dikke, vette, vadsige pad", aldus René Froger.
"Podiumperformance Anouk ondermaats", vinden de 3JS.
Dank voor het uitleggen van mijn grap, voor wie 'm nog niet had begrepen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Lol ..
Treble zingen totaal onverstaanbaar in hun zelf bedachte taal.
René Froger is zelf een dikke, vette vadsige pad met onderkinnen.
En dan de Volendamse mutsen die met hun playback gitaren over het podium zaten te huppelen met bijbehorende stoere live podium act, maar daarbij geregeld vergaten dat je dan ook wel moet doen alsof je echt speelt ..
Iets in de trend van 'wat je zegt ben je zelf'?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef Copycat het volgende:
En even ... Trant, geen trend.
Zie het te vaak, de laatste tijd. Het lijkt wel een trend, in de trant van soberso.
quote:
Is dat een cameraman aldaar ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef miep63 het volgende:
Mijn moeder had vanmorgen naar 'Koffietijd' gekeken. En zij vertelde juist dat Dean Saunders vond dat Anouk te saai gekleed was.
Hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
Het wachten is op:
[..]
Gevolgd door:
Runner.quote:
Ik bedoel bij koffietijd, niet bij zijn moeder...quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
Het wachten is op:
[..]
Gevolgd door:
Lol, kon hij na al die jaren eindelijk zijn ei kwijt en commentaar hebben op andermans kledingquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef miep63 het volgende:
Mijn moeder had vanmorgen naar 'Koffietijd' gekeken. En zij vertelde juist dat Dean Saunders vond dat Anouk te saai gekleed was.
Waarom krijgen dit soort B-artiesten (en ook telkens dezelfde) zo veel media-aandacht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef miep63 het volgende:
Dit is wel heel erg verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Anouk is,maar die verslaat in mijn ogen qua aantrekkelijkheid op alle fronten Sieneke, en dan te bedenken dat Anouk echt flink heeft geleefd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef Klaploper het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar voor een 40-jarige moeder van 3 ziet Sineke er zeker goed uit.
Sowieso. Juist Sieneke ziet eruit alsof ze a 4 kinderen heeft gebaard, i.p.v. Anouk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Anouk is,maar die verslaat in mijn ogen qua aantrekkelijkheid op alle fronten Sieneke, en dan te bedenken dat Anouk echt flink heeft geleefd.
Anouk is diegene die bijna 40 is en drie kinderen heeft, Sieneke is net 21.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Anouk is,maar die verslaat in mijn ogen qua aantrekkelijkheid op alle fronten Sieneke, en dan te bedenken dat Anouk echt flink heeft geleefd.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef Voszje het volgende:
Iets met stuurlui en wal... Sieneke heeft er niets van gebakken, dus ze kan beter niets zeggen.
Het probleem voor Sieneke is dat je aan haar niet afziet dat ze jonger is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef moussie het volgende:
Anouk is diegene die bijna 40 is en drie kinderen heeft, Sieneke is net 21.
De 3J's zijn als allerlaatste geëindigd..quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef WhiteBeard het volgende:
Sieneke was een drama. Slechts 14 punten in de halve finale. De Toppers een totale afgang met maar drie punten in hun halve finale. Joan Franka had ook maar 17 punten.
Die houden gelukkig wijselijk hun mondquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
De 3J's zijn als allerlaatste geëindigd..
Nee Karina ben blij dat zij de finale niet hebben gehaald. Anouk haar kleding en laarzen passen precies bij haar..En Sieneke moet haar kop dicht houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Misschien moet Anouk zoiets aan doen
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Waarom krijgen dit soort B-artiesten (en ook telkens dezelfde) zo veel media-aandacht?
Cc, kijk jij ook naar het songfestival?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef Copycat het volgende:
En even ... Trant, geen trend.
Zie het te vaak, de laatste tijd. Het lijkt wel een trend, in de trant van soberso.
En dan is de foto in de OP nog bijzonder complimenteus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het probleem voor Sieneke is dat je aan haar niet afziet dat ze jonger is.
Ik heb zaterdag een feestje in Amsterdam met mijn oude Songfestival-gang. Voor het eerst in jaren dat we het weer samen kijken. Vroeger maakten we er een hele happening van, compleet met scorebord achter gouden gordijn, bio's van alle deelnemers en eigenzinnige puntentelling. En heel, heel veel drank. Maar de lol is er een beetje vanaf gegaan, de laatste jaren, dus ik ben benieuwd of we die oude tijden kunnen laten herleven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Cc, kijk jij ook naar het songfestival?
Een stapel koffiefilters met een toefje slagroom?quote:
Hilarisch dat die twee iets durven te zeggen, ik weet niet wie erger was Sieneke of die Indiaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Heb me zelden zò geschaamd voor onze deelname als toen, hoewel die indiaan ook héél erg was.....
Ik vond die kleding eigenlijk wel gewoon passen bij Anouk, die gaat daar echt niet in eenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef Lastpost het volgende:
Soms kun je inderdaad beter even je mond houden, zelfs al heb je een punt.
Met Anouk in de finale is het stukker leuker als voorgaande jaren. Vooral omdat wij acht jaar niet in de finale stonden. Wij kijken thuis!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zaterdag een feestje in Amsterdam met mijn oude Songfestival-gang. Voor het eerst in jaren dat we het weer samen kijken. Vroeger maakten we er een hele happening van, compleet met scorebord achter gouden gordijn, bio's van alle deelnemers en eigenzinnige puntentelling. En heel, heel veel drank. Maar de lol is er een beetje vanaf gegaan, de laatste jaren, dus ik ben benieuwd of we die oude tijden kunnen laten herleven.
In elk geval niet van haar ESF-successen. Idem voor Gordon trouwens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef NomanIW het volgende:
Waar haalt zo'n kind het idee vandaan dat zij überhaupt enig commentaar moet leveren?
Ik denk dat hij het over de beweegredenen van Sieneke had om Anouks kledingkeuze af te keuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Man wat klets jijik ben gewoon hetero en al 32 jaar getrouwd
Klopt Cc, ik schaam me dood ! Hij bedoelde Sienekequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat hij het over de beweegredenen van Sieneke had om Anouks kledingkeuze af te keuren.
Joan Franka. Arme, arme Joan Franka. Niks meer van gehoord de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hilarisch dat die twee iets durven te zeggen, ik weet niet wie erger was Sieneke of die Indiaan.
ik ben serieus effe die naam vergeten van die Indiaankan je nagaan
Ik zal wel voor gek verklaard worden, maar ik vond haar echt mooi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Joan Franka. Arme, arme Joan Franka. Niks meer van gehoord de laatste tijd.
Zou ze niet een album uitbrengen? Hoe staat het daarmee?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Joan Franka. Arme, arme Joan Franka. Niks meer van gehoord de laatste tijd.
Ze heeft iets aparts wel, een beetje een hippieachtige Cher. Ik trek die zang van haar best wel slechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal wel voor gek verklaard worden, maar ik vond haar echt mooi.
Ja, het is geen alledaagse verschijning, mooie ogen heeft ze vind ik. En memmen. Flinke memmen. I like thatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft iets aparts wel, een beetje een hippieachtige Cher. Ik trek die zang van haar best wel slecht.
http://www.joanfranka.com/index.php/nl/overjoan/hetalbumnlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Zou ze niet een album uitbrengen? Hoe staat het daarmee?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:06 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
http://www.joanfranka.com/index.php/nl/overjoan/hetalbumnl
404 page album not found
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |