Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:
Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r
XM
Is het weer net als vorige keer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]![]()
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
ah ben dus niet de enigequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone!![]()
Dat is niet leuk en dat soort heftige dromen is echt een nadeel van zwanger zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Morning!
Spannend Shandaly, dat lootje!
Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig'Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
Idem. Er staan hier steeds vaker verhalen dat we vertrouwen moeten hebben en het onszelf lastig maken. Maar ook ik volg alleen het beleid en advies van mijn gynaecoloog op, ik lig ook niet voor mijn lol in het ziekenhuis. En ja, ik moet bewegingen tellen dus dan is het niet vreemd dat ik opmerk dat het toch weer erg rustig is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.
Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen.
waarom heb je uberhaupt het gevoel dat je je moet verdedigen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.
Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen. Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Limone het volgende:
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas?![]()
Ik dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan.
Ik duim mee voor jequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spannend Shandaly! Succes!
Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.
Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!
Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik duim mee voor je.
Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?
Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik dan?
---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht!![]()
En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten. Zo herken ik mezelf weer een beetje.
Mee eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....
Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....
Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
Oh zeker niet!! Ik vind dat gebeuk en gedraai geweldig!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden?
Ik denk het niet alleen.[edit] Doe maar niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
Nu je hebt gezegd, zand, zou hij zo maar vanacht even bij mij langs kunnen komen![]()
En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone!![]()
Hier met vlagen hetzelfde. Hormonen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik vind zwanger zijn ronduit kut trouwens. De vorige keer voelde ik me na de bevalling zo goed. Ik kon direct alles weer en de donkere wolk (ipv de roze) was ook gelijk verdwenen.En daar hou ik nu maar aan vast.
Ik weet niet of het echt een tendens is en/of dat mensen elkaar hier misschien extra 'aansteken'. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te handelen zoals 'ie doet en dat het misschien bij elkaar hier veel opvalt en lijkt als of het een tendens is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De onzekerheid in de eerste weken is ook killing. Hoe ver ben je nu?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt een tendens is en/of dat mensen elkaar hier misschien extra 'aansteken'. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te handelen zoals 'ie doet en dat het misschien bij elkaar hier veel opvalt en lijkt als of het een tendens is.
Voor mij kwam mijn angst voor uit eigen ervaring met een miskraam, en misschien gelden er voor een (groot) aantal mensen hier ook wel eigen ervaringen.
En ik heb het hier eerst bewust stil gehouden eerst.
Overigens ben ik niet boos op je hoor![]()
.
10w3d (8w4d volgens de vk).quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Cwen het volgende:
[..]
De onzekerheid in de eerste weken is ook killing. Hoe ver ben je nu?
Ze hebben mij ook dood gemaakt met een blije mus... Ik heb hem ook nooit gekregenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas!
Heb je de uitdrukking expres verkeerd gezet en snap ik het grapje niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook dood gemaakt met een blije mus... Ik heb hem ook nooit gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uitTof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles
Oh en Bob is nog steeds mannelijk![]()
Tot slot nog wat foto's:Bob! Ook al zo'n fotomodel. Fijn dat alles goed was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Jipster het volgende:
GOtC, mooie echo's! En fijn dat de SEO goed was! Toch spannend he! En 'Bob's' zijn leuk![]()
(wij noemden ons zoontje ook Bob voor ie geboren was)
Ik nog 1,5 wk tot de SEO.
Ik heb een woorden / zinnen / uitdrukkingen omdraai tic... Mensen die mij kennen hebben het niet eens meer door als ik het doe. Maar vergeet forum technisch nog wel eens dat de mensen mij niet kennenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je de uitdrukking expres verkeerd gezet en snap ik het grapje niet?
Ondersteboven jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Hilzillah het volgende:
wat een leuke foto's GotC! hoe moet ik de 2e nou zien? ondersteboven en flink aan het circussen?
zo'n foto is natuurlijk inlijstmateriaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ondersteboven jaZiet er nogal raar uit, maar hij keek zeg maar naar z'n borstkas.
Wat een grappige tic heb je trouwens
Lief, dank je!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was sowieso niet van plan de vk/gyn (ben medisch) op te bellen. Ik moet dinsdag weer voor controle en ze kunnen nu toch niets doen.
GotC een goede SEO! Wat een lange benen heeft Bob!![]()
Shandaly in de afwachtgroep, ben benieuwd of dat nodig zal zijn
Elmo ik duim mee dat robinson head down ligt!!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uitTof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles
Oh en Bob is nog steeds mannelijk![]()
Tot slot nog wat foto's:Mooie duidelijke echo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah! Dat klinkt al een stuk professioneler dan ik in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Shandaly het volgende:
Stelletje hormonsters hierTijd om weer gezellig te doen!
![]()
Ben terug van de verloskundige, mét lootje! En ik zit in groep 2, de afwachtgroep. Ik word nu in principe niet ingeleid vóór 42+0, tenzij er uiteraard een medische noodzaak is dat het kindje er a la minute uit moet. Morgenochtend mag ik eerst nog naar het ziekenhuis voor een reeks onderzoeken (bloedprikken, CTG, echo etc), want ze willen nu echt alles van me weten![]()
En inwendig onderzoek wees uit dat ik ook al 1 à 2 cm ontsluiting heb momenteel, dus grote kans dat ik die 42+0 sowieso niet ga halen![]()
Lootje trekken gaat trouwens via een website. Vragenlijstje invullen, op 'ok' klikken, en op het volgende scherm staat in welke groep je zit. Ergens klein verstopt... Ik vond het wel geinig, blijkbaar maken ze het bij mijn verloskundigenpraktijk niet zo heel veel mee dat er mogelijkheid is voor zo'n studie, dus alle verloskundigen vonden het maar bijster interessant.
Ik had er ook al een kamer voor leeggemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Limone het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat wij krijgen voor 10 weken pissen. Bij de intake al de doek, dan moet dit cadeau wel eeeenoooormmm zijn!![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had er ook al een kamer voor leeggemaakt
Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Shandaly het volgende:
LOL Elmo, dat vind ik ook het leukst aan de wachtkamer bij de verloskundige... die mega-muur met geboortekaartjes.. Zag er net nog ene die hun kindje C oco hebben genoemd...Jullie helemaal goedgekeurd?
Lolaquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien!Bij onze vk zitten de kaartjes trouwens in albums.
Coco, die naam hadden wij hier op een lijstje staan van 'leuk' maar gaat het niet worden.Die heb ik ook wel genoemd in het namentopic om een beetje een richting aan te geven.
We zijn goedgekeurd!! Mijn bloeddruk was mooi! M'n gewicht was ook nog steeds oke (ik was van te voren al veuls te zwaar, maar ben van begin tot nu pas 7 kilo bijgekomen, dus ik ben tevreden!)
Ennnnnnnnnnnnn.............Robinson lag netjes met haar koppie naar beneden!!Ik kreeg een echootje en ze keek gelijk onderaan en daar lag haar hoofdje, dus blij blij blij! Ik heb haar wel ff toegesproken dat ze nu dus netjes zo moet blijven liggen. Draaien mag, prima, maar alleen van links naar rechts.
3 juni mag ik weer opquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Cwen het volgende:
Yay voor Bob!
Ach, die doek, ik zie wel.
Skip, dat is best een verschil in berekening! Wanneer is je termijn echo?
Tof! Ik heb ook rond die termijn een geslachtbepaling gehad, erg blij mee want met de GUO hield meneer mooi z'n hand er voor, anders had ik het nu nog niet gewetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef Mabawa. het volgende:
Zo! Net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling (3D) ben dan 17 4/7, alles eerder zat al volgepland, maar dan kunnen ze het vast wel zien!
Minder lastig dan ik had verwacht en ook nog in de kleuren waar ik z'n kamer in wil hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef GotC het volgende:
Spewey, was het makkelijk om het geboortekaartje te kiezen? Goed dat je er nu al uit bent!
Net m'n zwangerschapsactiefding gedaan. Was lekker! Nu zit ik stil en is Bob zelf maar even aan het rekken en strekken
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen!Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.
Van harte gefeliciteerd met Femke! En wat bijzonder vlot man, geniet ervan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!
Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!
Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...
Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...
Kan het bijna nog niet geloven....
Foto en bijlezen komt later!
nou het is duidelijk echt aan het rommelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Rossdale heeft nog 2 keer in het vorige topic gepost en post gewoon mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Nom!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Ik hoop het ookquote:
Ik kom hier zeker nog!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
NelisB
Wizzy
Als je maar in oktober blijft hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens, opleverdatum van ons projectje mag trouwens verzet worden naar 6 oktober![]()
Omdat mijn vriendin suikerziekte heeft, hebben we te horen gekregen dat de bevalling uiterlijk 2 weken eerder wordt ingeleid omdat de kleine anders veel te groot wordt. Dus het zal de 6e of eventueel nog eerder worden!
Haha we zullen zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je maar in oktober blijft hoorhet is er al zo leeg. Al hoewel dan kan ik toch de 1e plaats bemachtigen.
Nou dat de kindjes maar zolang mogelijk bij moeders kunnen blijven zitten wat medisch verantwoord is. Mijn zus en ik waren ook tegelijk uitgerekend. Nou ik heb ruimschoots gewonnen m/j bij ons. Maar had het liever anders gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha we zullen zienIk vind het wel leuk omdat mijn schoonzusje ook zwanger is (maandag gehoord dat het óók een jongetje wordt) en ook is uitgerekend in de eerste week van oktober nu! Het wordt bijna een race
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjesOrganisatie talentje die moeder van mij!
Wat heel erg leuk en schattig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjesOrganisatie talentje die moeder van mij!
Hier meld ik mij wel weer, na 3 weken afwezigheid door vakantie in America. Heerlijk weggeweest. Met de kleine lijkt alles goed te gaan. Laat goed van zich voelen, zo goed dat het zelfs te zien was in het vliegtuig doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
NelisB
Wizzy
Met resultaat!quote:
Ik wist gewoon dat je dat wilde typenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
ik had net exact dezelfde reactie getikt, maar mijn telefoon wilde het niet posten
Tonic ipv waterquote:
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Oh wizz! ik ben jaloers! Baby spul in Amerika ismijn moeder heeft tot voor kort in amerika gewoond en als ik daar was keek ik mijn ogen uit!
waar ben je geweest?
Oooh je hebt echt mijn droom vakantie gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Wizzy het volgende:
[..]
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.komt op gegeven moment zelfs met luiertas aanlopen, zo
... meteen gekocht. Macy's en Gap hebben we ook leuke kledingsetjes vandaan.
We zijn aan de westkant van de USA geweest (kaartje met route). Eigenlijk wilde we gaan kamperen, maar omdat ik zwanger ben, zijn we met een camper gegaan. Is echt goed bevallen..
Beetje jammer dat er echt niets boeiends in zit... vooral heel veel reclamequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met een felicitas zwangerbox. Ik heb die al opgehaald in de winkel een paar weken geleden. Dus nu heb ik er 2.
Dat dus, en je kunt nooit genoeg te lezen hebben op de wcquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die van babydump vond ik wel leuk![]()
De boekjes zijn wel leuk om te lezen, maar verder idd niet echt boeiend.
Je hebt in ieder geval een speen en twee luiers dacht ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Lettersoep het volgende:
En toch ga ik het aanvragen, stel je voor dat je iets geweldigs mis loopt.
En die zijn erg praktischquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vond al die gratis dozen leuk! Heel veel folders maar ik voelde me zo trots als ik met zo'n doos over straat liep. Zo van: he, zien jullie dat? Ik ben zwanger!
En ik heb geloof ik 4 spenen uit al die dozen en in het kruidvat pakket zat een klein pakje luiers. En ergens zat een heel schattig potje sudo crème in
Er zijn mensen die dat zeggen en die dan vervolgens posten dat ze een baby hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bla, geen nieuws. Wat steken linksonder in m'n buik. Maar geen tekenen van een op handen zijnde bevalling geloof ik
.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, merk het vanzelf denk ik. Maar laat maar komen heur
.
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:38 schreef Limone het volgende:
oh haha Shandaly! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof het volledig pijnloos was
Hallo Femkequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
Maar het is het allemaal zó waard... Kijk dan!
[ afbeelding ]
Oh jee... Ik doe aan beelddenken hè!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Waauw! Wat een prachtige Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi! En wat kijkt ze wijs de wereld in!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij hebben het laten doen, eigenlijk omdat we graag de kleine zo goed mogelijk in de gaten wilden houden en alles vooraf graag willen weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Oh wat een beauty!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhh lief!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha stoere foto meteenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb het niet gedaan, omdat het altijd een kansberekening blijft en ik daar niets aan heb. Ik wilde niet de rest van m'n zwangerschap denken: 'wat als..'.
Ach kijk nou, wat een beauty! Wat een wijs snoetje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Je hebt nu ook geen zekerheid ook met een goede score kan het mis zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Bij zo'n uitslag heb je helemaal gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
auw daar wil ik niet aan denken hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'
Och, wat een poppeke Shandaly!
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben m ook gedaan en ook vooral om die twee aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zouden zijn.
Wauw wat een mooi helder en wakker koppie! Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie naam hoor, Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En omdat ik op de ipad niet kan editten...nog een post erachteraan
Wat een mooi meisje shandaly
Dit!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Limone het volgende:
Wij hebben het wel gedaan. Wij vonden het een 'prettige' gedachte dat we dan vroeg in de zwangerschap de juiste stappen konden nemen.
En de mijnequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan werkt jouw ipad anders dan de mijne
Ik heb hier eigenlijk niets meer te zoeken, maar wil je toch even adviseren om je in ieder geval goed in te lezen en na te denken over de consequenties. Het kan veel impact hebben. Mijn ervaring heeft ervoor gezorgd dat het niet zomaar een tweede keer zou laten doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ja, meteen afbreken bij een kans lijkt me niet echt de bedoeling. Dan kun je wel gaan beslissen of je vervolgonderzoek wil waar (kleine) risico's aan vastzitten maar waar je wel een definitief antwoord krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mocht de kans op Down groot zijn kun je altijd nog beslissen of je de zwangerschap afbreekt of anders jezelf alvast mentaal kunt voorbereiden op hoe drastisch je eigen leven gaat veranderen na zo'n geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |