abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126492443
Zwangerschap & geboorte

10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
22 november: martine1984
23 november: Mabawa.

02 december: Purple010
04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie
26 december: Kursor

10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_126492493
Nog wijzigingen?
pi_126498413
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
pi_126500013
Nee f-r geen van beide... mijn ouders hebben behangen vandaag,dus wij hebben de meubeltjs in elkaar gezet en onze plannen met het kamertje verder uitgewerkt.

Skips, ik zag een mooie echo voorbij komen, fijn hoor!

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Sparkling, mocht je nu al naar huis?

Xm, ben je alvast een voorsprongetje aan het nemen?

De rest ben ik vergeten, sorry...
pi_126502591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)
Het heeft ons net anderhalf uur gekost om onze peuter in slaap te krijgen... Zou hij doorhebben dat er een grote verandering aan zit te komen dat ie de laatste dagen zo moeilijk slaapt?
pi_126503262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zit
pi_126503550
Is het niet omdat het voor de 12 weken gewoon lastig is om te vinden? En je dan dus eigenlijk nodeloos ongerust bent omdat je het niet kunt vinden en denkt dat het mis is?
Ik ben er niet aan begonnen, was veel te bang dat ik mezelf er juist gek mee zou maken toen...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:00 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126503844
Niet aan het bevallen hoor, maar zit niet zo lekker in m'n vel en ff niet zoveel zin om te posten. Het is zo rustig in m'n buik en ik maak me echt ongerust. Krijg heel soms wat respons als ik zelf por, maar buiten dat helemaal niets. Was het maar al morgenochtend. Waardeloos zo -O-.

Dus ik ga ff onder m'n steen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:21 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126503900
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
pi_126504018
Ja dat klopt, ik wist ook dat ik em waarschijnlijk niet meteen zou horen dus daar maakte ik me ook niet druk over. Al kan ik me voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel doen. Ben ook niet van plan om het elke dag te doen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:58:59 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126504377
Ik heb geen Angelsounds genomen vanwege die reden: Onnodig zorgen maken en mezelf gek maken. Heb gewoon vol vertrouwen in m'n lichaam dat alles goed zit. Die eerste weken zijn klote ja, maar zorgen maken is ook niet goed voor een kindje :)
Maar, just my 2 cents :9
pi_126504591
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
pi_126504754
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
pi_126504863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.
pi_126504875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Is het weer net als vorige keer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505096
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is het weer net als vorige keer?
:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
pi_126505148
Kut zeg!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.
pi_126505425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
pi_126505730
Angeltje, heerlijk om te horen he? Ik gebruik hem nu nog steeds regelmatig, op rustige dagen.
Ik dacht trouwens dat werd afgeraden hem te gebruiken tot een bepaald aantal weken (16?) vanwege de straling die er af komt. Dat het kindje nog te klein is om die goed op te vangen en ze te heet kunnen worden ofzo iets. Ik weet het niet eens precies meer, ik durfde hem in het begin maar heel kort te gebruiken en zelfs nu ben ik er nog voorzichtig mee.

FR, waardeloos dat je steeds zo moet spugen. Dan duurt een zwangerschap wel heel lang..

Ik ben ook nog niet aan het bevallen hoor. Beetje idem als XM, behalve dat ik nog tot overmorgen moet wachten ;)
Ik merk dat ik me een beetje begin af te zonderen van alles, voel me zo onzeker dat ik dat het liefste alleen of met mijn man oplos. Komt wel weer goed :Y
Ik ben net naar bed gegaan, mijn eigen bed *O*
E.
pi_126505755
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.
pi_126519671
F_R wat ontzettend naartoch weer :*

Nog actievannacht dames?
pi_126520137
Goeiemorgen!
Geen echte actie hier, wel wat harde buiken, en buikbaby beweegt ook voldoende. Na een mega scène bij het naar bed brengen, mochten we van ons peutertje ook de hele nacht doorslapen, dus hier gaat het goed.

Ben wel een beetje zenuwachtig voor welk lootje ik vanmiddag krijg... Het zou zo maar ineens heel snel kunnen gaan...

XM, hoe is het bij jou? Is er nog wat meer beweging gekomen?

Sparkling, lekker geslapen in je eigen bed?

f_r, het lijkt me echt ontzettend naar om zo zwanger te zijn, maar het scheelt misschien dat je ten eerste weet waar je het voor doet nu, en ten tweede dat je er enigszins controle over kunt blijven houden door het dus inderdaad rustig aan te doen.. Sterkte!
pi_126520419
Morning!

Spannend Shandaly, dat lootje!

Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig' :'( Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren. :{
pi_126520430
Spannend inderdaad Shandaly!
pi_126520627
Wat een nare droom Mabawa, hoop dat deze gewoon bedrog is! :*

Spannend Shandaly! Op welk lootje hoop je?
pi_126520762
Op zich maakt het me niet uit, anders had ik niet mee moeten doen, vind ik... Maar een lichte voorkeur voor de afwachtgroep... Met name afhankelijk van hoe inleidbaar ik zou zijn... Zaterdag is namelijk een nichtje van mij jarig, en het zou fijn zijn om geen dubbele verjaardagen te hebben.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:37 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126520805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor. :*
pi_126520864
Mawaba wat een rot droom zeg!

FR wat lijkt het me ontzettend rot om zo beroerd te zijn de hele tijd.

Shandaly spannend!

XM :*
pi_126521547
Mabawa veel zwangere vrouwen krijgen enge dromen, ik snap je angst maar de kans dat er niets aan de hand is is natuurlijk vele malen groter! :*

En Spark, weet je zeker dat je niet aan t cocoonen bent omdat het eraan zit te komen? :o O+

FR het blijft zo naar, maar er komt een einde aan! :*

Shandaly, spannend!
pi_126521587
Ja bizar zijn die zwangerschapsdromen! :o 'Normaal' kan ik mijn dromen wel herleiden tot gebeurtenissen van de dag daarvoor, maar mijn dromen nu komen echt uit de diepste krochten van mijn hersenpan :D
pi_126521612
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel :9~
pi_126521737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel :9~
ah ben dus niet de enige
pi_126521794
Waarom had ik dat nooit, boehoe :'(
Hoewel hier een paar weken geleden wat namen van BN'ers langskwamen die ik niet per se hoef tegen te komen in mijn dromen :D
pi_126521816
Andries Knevel :+
pi_126522021
Nu je hebt gezegd, zand, zou hij zo maar vanacht even bij mij langs kunnen komen :9

En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone! *O* :7
pi_126522161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ah ben dus niet de enige
:D Ik schrik wel soms van mijzelf :@
pi_126522178
quote:
12s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone! *O* :7
:D O+
pi_126522538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Morning!

Spannend Shandaly, dat lootje!

Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig' :'( Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren. :{
Dat is niet leuk en dat soort heftige dromen is echt een nadeel van zwanger zijn.
Niet teveel mee bezig blijven :*
pi_126522550
Sex dromen, van die kinky.... (insert bloossmiley) in het normale leven ben ik daar dus helemaal niet van.

Limone wat goed!
Mawaba zwangerschapsdromen kunnen je onnodig gek maken. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Als je echt ongerust bent kun je de verloskundige vragen of dat je langs mag komen om naar het hartje te luisteren. :*

Sparkling wat zenuwslopend allemaal :*

Shandaly jouw kleine komt vast snel en dan is het loodje helemaal niet meer nodig.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:24:25 #41
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126522836
Niet dat het niet naar is hoor zwangerschapsdromen, want dat is het wel degelijk. Maar om daarvoor naar de VK te gaan lijkt me wel een beetje overdreven, het lijkt wel een trend tegenwoordig om daar 'even' langs te gaan.....

En dan blijkt alles goed te zijn en gaat het de volgende dag mis. Ik bedoel heb een beetje vertrouwen in je lijf, hart/echo controles veranderen er niets aan of een zwangerschap wel of niet goed gaat.
pi_126523427
Dat is helemaal waar maar soms zo moeilijk.
Op dit moment weet ik ook dat ik er vertrouwen in moet hebben dat alles goed blijft gaan maar dat is lastig op een moment waarop dat vertrouwen op de proef wordt gesteld.

Ik heb hier een positieve test liggen maar ik zit nog voor NOD en bij ieder krampje ben ik toch erg bang dat het mis zal gaan. Ondanks dat ik weet dat vertrouwen op een moment als dit heel slim is.
pi_126524297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:01 schreef Limone het volgende:

[..]

:D Ik schrik wel soms van mijzelf :@
ghihi ja ach, ik vertel het meestal ook maar niet aan mijn man :P
pi_126524446
Eigenlijk is internet wat dat aangaat een slecht iets. Je leest veel te veel verhalen waardoor je ook veel te veel verhalen leest van mensen waar iets niet goed gaat. En je je dus veel eerder druk gaat maken.

we vergeten soms dat ondanks de verhalen die je hoort van waar het fout gaat, het in de meeste gevallen gewoon goed gaat.
En dromen zeggen niks..ook al zijn ze heel vervelend in het geval van mawaba. Je hebt nou eenmaal heel rare dromen als je zwanger bent.
pi_126524456
En limone..zo groot als een limone O+
pi_126524728
oeh zwangerschapsdromen.. zo droom ik al wekenlang over mijn ex.. ook leuk voor mijn vriend

ik zeg t m maar niet :') slaat nergens op
pi_126525006
Hah, dromen! Ik was vannacht bevallen op m'n huidige termijn maar alles was en ging helemaal goed - weird, maar wel geruststellend. Blijkbaar is er voldoende vertrouwen hier :D.

En nog even een late jompel voor de goede echo's van Ymme en Skip en Angela's hartje! *O*

Spark en XM, jullie hebben het niet makkelijk, maar jullie maken het jezelf voor mijn gevoel ook niet makkelijk. Ik hoop echt dat jullie toch met vertrouwen de bevalling in gaan.
Home is where the O+ is...
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:33:17 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126525510
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :). Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-05-2013 11:39:56 ]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:34:04 #49
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126525542
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan. ;)
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:30 #50
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126525598
hm dromen, zo heb ik al 2 keer gedroomd dat ik bevallen was! ..............van een jongetje :o na al die overduidelijke echo's mag ik er toch wel van uit gaan dat er toch echt wel een meisje in m'n buik zit!!

en ik heb laatst gedroomd dat er een handje en voetje echt heel erg duidelijk uitstaken bij m'n buik. zo, dat je de teentjes kon tellen! en m'n zus maar foto's maken met dr blackberry. :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_126525835
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :).
Idem. Er staan hier steeds vaker verhalen dat we vertrouwen moeten hebben en het onszelf lastig maken. Maar ook ik volg alleen het beleid en advies van mijn gynaecoloog op, ik lig ook niet voor mijn lol in het ziekenhuis. En ja, ik moet bewegingen tellen dus dan is het niet vreemd dat ik opmerk dat het toch weer erg rustig is.
Maar ik trek me ook maar eventjes terug zo, ik durf bijna niet meer te vertellen dat ik weer gegaan ben of ik het weer rustig vind.
E.
pi_126526105
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :). Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.
waarom heb je uberhaupt het gevoel dat je je moet verdedigen?
Ik ben dan wel een van de mensen (de enige) die sosm zegt dat ik het idee heb dat mensen snel gestrest zijn. Maar ik heb er ook duidelijk bij gezegd dat als je twijfelt je moet bellen.
Dus het gevoel dat je je moet verdedigen snap ik dan ook niet
pi_126526200
Verdedigen is niet nodig als de woorden onterecht zijn, adem in adem uit.
pi_126526442
Ja maar.. maar.. ik ben juist heel erg geinteresseerd in hoe het met jullie gaat, XM en Sparks!

Dit topic is er toch juist (onder andere) voor om je onzekerheidjes te bespreken met ervaringsdeskundigen hier? Ervaringen van anderen kan nét een stukje zorg wegnemen, of juist ervoor zorgen dat je met iets dat je zelf als onbelangrijk had afgedaan, tóch doorgeeft waarmee een belangrijk puntje niet vergeten wordt...
We zitten nog steeds allemaal met het probleem dat we geen doorzichtige buiken hebben...

Ik moet over een half uurtje bij de verloskundige zijn trouwens. Ben zo ontzettend benieuwd naar het inwendige onderzoek (niet dat dat nou echt leuk is :X ), maar ben wel heel nieuwsgierig of dat gerommel hier nou inderdaad al iets heeft gedaan...
pi_126527049
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas? :D :@
pi_126527091
Niet stoppen met posten, XM en Spark! :(
pi_126527128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Limone het volgende:
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas? :D :@
Geen flauw idee :P Zal het je vanmiddag vertellen...
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:14:36 #58
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126527183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan. ;)
Ik dan?

---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht! O+

En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten :). Zo herken ik mezelf weer een beetje.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:15:35 #59
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126527222
Spannend Shandaly! Ben benieuwd! :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:37:08 #60
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126527974
Spannend Shandaly! Succes!

Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.

Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!

Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:41 #61
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126528053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spannend Shandaly! Succes!

Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.

Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!

Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Ik duim mee voor je :).

Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?
pi_126528182
XM en Spark, als jullie mijn woorden willen opvatten als een aanval, dan zij dat zo. Zo is het niet bedoeld. We leven allemaal mee en wensen jullie juist alle goeds toe. En natuurlijk moet je de instructies die je hebt, volgen! Er is niemand hier die iets anders zal beweren!

Waar ik persoonlijk op doelde, is dat me gewoon opvalt hoe erg het aan jullie vreet. Niets meer, niets minder. Ik vind dat niet gek, ik heb er geen oordeel over, ik zie het en ik zei er iets over. That's it. Daar zijn geen verdere acties op nodig.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:48:20 #63
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126528302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik duim mee voor je :).

Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?

Ja, ik kon toen kiezen tussen armband of ketting. Ik heb dus 2 armbanden en een ketting nu. :')
pi_126528451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:

Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas! :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:55:07 #65
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126528536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik dan?

---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht! O+

En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten :). Zo herken ik mezelf weer een beetje.
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....

Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:55:15 #66
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126528543
Oh wat stom Cwen!
Ik werd netjes op de hoogte gehouden via mail over wanneer de leveringen weer begonnen enzo en in de week dat ik m kreeg, heb ik dat ook via mail gehoord.
pi_126529315
Ik heb de cape meteen ontvangen. Nu nog bedenken waar ik hem verstopt heb. Ik was toen ook bijna jarig en nog pril zwanger.

Ik snap je wel hoor Juud ik heb ook weleens het idee van :? je druk blijven maken maakt het er niet beter op, soms zelfs slechter. En ja er gaan zwangerschappen niet goed maar de meeste gaan gelukkig nog steeds goed. Maar goed andere zullen vast ook wel vinden dat ik klaag en dat doe ik ook weleens en als je dat niet wilt lezen dan lees je erover heen.

Shandaly succes met je lootje straks ik ben benieuwd wat de uitslag is.
pi_126529380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....

Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Mee eens :).
Ik baal er ook met enige regelmaat van dat m'n lichaam zo'n pijn doet en dat ik echt nog heel weinig kan op een dag. Ik denk ook dat elke zwangere dat op een bepaald punt wel een beetje heeft.
Klagen en je onzekerheid delen moet hier ook kunnen, maar er moet dan ook ruimte zijn voor mensen die het iets 'anders' bekijken. Positief of negatief, uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een gezonde baby.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cwen op 15-05-2013 13:25:37 ]
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:19:48 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_126529523
quote:

[..]

Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126529553
Ik geniet ondanks mijn bloedingen e.d ook van mijn zwangerschap O+ dit zal mijn laatste keer zijn dus met volle teugen. Ik maak me overigens ook geen zorgen, mijn lichaam fixt het wel weer :P
pi_126529673
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:50 #72
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126529701
Het heeft mij deze zwangerschap moeite gekost om te gaan genieten, door de voorgaande miskramen. Pas na de 20 weken echo en toen ik Robinson voelde is het langzaam begonnen. En toen voelde ik me schuldig dat ik al die weken niet/nauwelijks heb kunnen genieten. ;(
En dan besef je maar eens te goed hoe snel het allemaal gaat en zit ik wat dat betreft nog steeds met m'n kop in 't zand terwijl ik al ruim 34 weken ben.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:22 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_126529720
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126529734
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden :P?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:23 #75
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126529818
O
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden :P?
Oh zeker niet!! Ik vind dat gebeuk en gedraai geweldig! O+ Ook al word ik er soms kotsmisselijk van!
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:27:24 #76
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126529864
Ik ga eens langzaam richting de vk. Lillike geboortekaartjes en namen spotten! :P
Duim voor me!
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:28:06 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126529897
Edit, te voorbarige reactie gegeven...

[ Bericht 96% gewijzigd door Juud79 op 15-05-2013 13:46:56 ]
pi_126529927
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?
Ik denk het niet alleen.[edit] Doe maar niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door debuurvrouw op 15-05-2013 14:06:02 ]
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:36:54 #79
30252 Soempie
Procreating
pi_126530296
quote:
12s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
Nu je hebt gezegd, zand, zou hij zo maar vanacht even bij mij langs kunnen komen :9

:D O+

En speciaal ook nog voor Skip een *O* Fijn dat het nu ook een stuk beter met jou gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:48:01 #80
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126530781
Grappig Limone O+

Wat fijn skips dat je, je nu beter voelt :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:48:13 #81
30252 Soempie
Procreating
pi_126530790
Ik vind zwanger zijn ronduit kut trouwens. De vorige keer voelde ik me na de bevalling zo goed. Ik kon direct alles weer en de donkere wolk (ipv de roze) was ook gelijk verdwenen. O+ En daar hou ik nu maar aan vast.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_126530901
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:48 schreef Soempie het volgende:
Ik vind zwanger zijn ronduit kut trouwens. De vorige keer voelde ik me na de bevalling zo goed. Ik kon direct alles weer en de donkere wolk (ipv de roze) was ook gelijk verdwenen. O+ En daar hou ik nu maar aan vast.
Hier met vlagen hetzelfde. Hormonen...
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:28 #83
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126530905
quote:

[..]

Ik weet niet of het echt een tendens is en/of dat mensen elkaar hier misschien extra 'aansteken'. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te handelen zoals 'ie doet en dat het misschien bij elkaar hier veel opvalt en lijkt als of het een tendens is.

Voor mij kwam mijn angst voor uit eigen ervaring met een miskraam, en misschien gelden er voor een (groot) aantal mensen hier ook wel eigen ervaringen.

En ik heb het hier eerst bewust stil gehouden eerst ;).

Overigens ben ik niet boos op je hoor ;) :*.
pi_126531041
Het enige nare aan zwanger zijn is het opgesloten zijn in je 'vadsige lichaam' Ik ben een enorme spring in t veld en ren normaal trappen op enzo.. en nu sjok ik naar boven en ga even op t bed zitten om op adem te komen.. kan niet wachten tot ik weer mag rennen voor de bus
pi_126531156
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt een tendens is en/of dat mensen elkaar hier misschien extra 'aansteken'. Ik denk dat iedereen z'n eigen redenen heeft om te handelen zoals 'ie doet en dat het misschien bij elkaar hier veel opvalt en lijkt als of het een tendens is.

Voor mij kwam mijn angst voor uit eigen ervaring met een miskraam, en misschien gelden er voor een (groot) aantal mensen hier ook wel eigen ervaringen.

En ik heb het hier eerst bewust stil gehouden eerst ;).

Overigens ben ik niet boos op je hoor ;) :*.
De onzekerheid in de eerste weken is ook killing. Hoe ver ben je nu?
pi_126531366
Ik vind zwanger zijn echt niet leuk maar heb mij wel voorgenomen er meer van te genieten. Het is de laatste keer dus wil ik graag de volle 40wk ervan genieten. En aan de andere kant kan ik niet wachten dat het voorbij is een verse baby O+ en niet meer :r rennen naar boven en weer sporten.
pi_126531474
Stelletje hormonsters hier :P Tijd om weer gezellig te doen! o|O

Ben terug van de verloskundige, mét lootje! En ik zit in groep 2, de afwachtgroep. Ik word nu in principe niet ingeleid vóór 42+0, tenzij er uiteraard een medische noodzaak is dat het kindje er a la minute uit moet. Morgenochtend mag ik eerst nog naar het ziekenhuis voor een reeks onderzoeken (bloedprikken, CTG, echo etc), want ze willen nu echt alles van me weten ;)

En inwendig onderzoek wees uit dat ik ook al 1 à 2 cm ontsluiting heb momenteel, dus grote kans dat ik die 42+0 sowieso niet ga halen :D

Lootje trekken gaat trouwens via een website. Vragenlijstje invullen, op 'ok' klikken, en op het volgende scherm staat in welke groep je zit. Ergens klein verstopt... Ik vond het wel geinig, blijkbaar maken ze het bij mijn verloskundigenpraktijk niet zo heel veel mee dat er mogelijkheid is voor zo'n studie, dus alle verloskundigen vonden het maar bijster interessant.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:03:37 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126531477
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Cwen het volgende:

[..]

De onzekerheid in de eerste weken is ook killing. Hoe ver ben je nu?
10w3d (8w4d volgens de vk).

Oh en Elmo, ik mocht in 2011 ook kiezen tussen ketting en armband. Ik heb toen gekozen voor de armband en dacht nu de set compleet te maken met de ketting, maar nee dus ;).
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:06:28 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126531583
Houd je je hormonen een beetje in bedwang KD? :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:07:11 #90
30252 Soempie
Procreating
pi_126531604
Shandaly, wat apart met zo'n lootje. En afwachten dus of het vanzelf gaat beginnen voor de 42 weken.

Ik geniet trouwens heus wel van de voorpret, de echo's en straks de schoppen en het gedraai. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 16-05-2013 09:57:33 ]
pi_126531741
Ow, die MvM-doek is inderdaad heerlijk zacht!! Hij ligt hier klaar om mee te gaan naar het ziekenhuis, om mijn meisje straks lekker in te wikkelen...
Ik kreeg trouwens een (lelijke) armband bij de intake, en de doek na de 16e week thuisgestuurd, als bedankje omdat ik minimaal 10 weken had meegedaan.

Voor sommigen is zwanger zijn ook echt niet leuk. (KD die bedrust moest, f_r die continu kotst en helaas ook een aantal die het miskramentopic hebben moeten bezoeken) Maar over het algemeen zijn we hier toch best positief?

LOL Elmo, dat vind ik ook het leukst aan de wachtkamer bij de verloskundige... die mega-muur met geboortekaartjes.. Zag er net nog ene die hun kindje C oco hebben genoemd... :X Jullie helemaal goedgekeurd?
pi_126532452
Ik spiek ook altijd in het z-huis naar namen maar vergeet de helft dan weer. ;( ik kan er ook niet echt lang naar kijken want ze staan achter de balie. Klinkt leuk dat lotingssysteem veel plezier/succes morgen in het z-huis shandaly
pi_126533040
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas! :D
Ze hebben mij ook dood gemaakt met een blije mus... Ik heb hem ook nooit gekregen :'(
pi_126533312
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ze hebben mij ook dood gemaakt met een blije mus... Ik heb hem ook nooit gekregen :'(
Heb je de uitdrukking expres verkeerd gezet en snap ik het grapje niet?
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:51:54 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126533518
XM en Sparks, blijf vooral hier meeposten. Ik vind het juist interessant om te lezen hoe het met jullie gaat. Het is nu eenmaal niet altijd allemaal rozengeur en maneschijn en soms loopt het allemaal anders dan je zou willen, dus het hoort er gewoon bij in het topic. Dat jullie zelfs het gevoel hebben dat jullie jezelf moeten verdedigen mag gewoon niet nodig zijn :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:14:05 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126534561
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uit :) Tof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles O+
Oh en Bob is nog steeds mannelijk :+

Tot slot nog wat foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126534802
Ik heb dus ook nog steeds die doek niet binnen. Wel een mail gekregen met het verhaal over leveringsproblemen, en vanaf welke week er wel weer wat zou kunnen komen, maar nooit wat gekregen..

Ik heb gisteren achter zwangerschapszwemmen aangebeld, wachtlijst van een maand waarschijnlijk, ik zou vandaag teruggebeld worden, maar zie dat ik dat telefoontje misgelopen ben.

Ik heb net 2 uurtjes op bed gelegen, ook wel geslapen, maar nu voel ik mij helemaal gaar. Vanavond op controle, en ik ben benieuwd hoe pukkie het doet.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:22:35 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126534985
Gotc een goede seo *O* en nogsteeds een jongetje *O*

Mooie foto's O+
pi_126535041
Oeh, en wat een mooie foto's GotC!!!!

Ik zie trouwens net in die mail van MvM staan dat als je tussen week 6 en week 10 voor het laatst inleverde, je vanaf half mei de wikkeldoek kan verwachten. Nog even wachten dus.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:26:34 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126535180
Thanks O+ Ik ben er ook blij mee! Nu nog even de DVD kijken O-)
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:27:41 #101
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126535231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Verder had ik vanmorgen de SEO. Alles was goed en bovengemiddeld (binnen de marges).
De placenta ligt toch voor, terwijl bij de pretecho werd gezegd dat het boven lag. Nja, maakt ook niet uit :) Tof om je kindje zo te zien draaien, schoppen, duimen, spelen..alles O+

Tot slot nog wat foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob! Ook al zo'n fotomodel. Fijn dat alles goed was!
pi_126535376
GOtC, mooie echo's! En fijn dat de SEO goed was! Toch spannend he! En 'Bob's' zijn leuk 8-)
(wij noemden ons zoontje ook Bob voor ie geboren was :D)

Ik nog 1,5 wk tot de SEO.
pi_126535758
gotc mooie echo's zeg
Ik mag 5juni voor de 2o wk echo. Is ook al bijna
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:41:07 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126535893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Jipster het volgende:
GOtC, mooie echo's! En fijn dat de SEO goed was! Toch spannend he! En 'Bob's' zijn leuk 8-)
(wij noemden ons zoontje ook Bob voor ie geboren was :D)

Ik nog 1,5 wk tot de SEO.
Echt! :D Kijk, dat is al een goed teken!

Jip en FR, jullie mag ook al bijna! Tof!
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:43:47 #105
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126536013
Heb je een dvd gekregen? Gaaf!
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:45:01 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126536089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb je een dvd gekregen? Gaaf!
Ja, kon voor 6 euro :) Nou, prima! Kreeg ook 10 foto's erbij.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:52:29 #107
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126536525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Heb je de uitdrukking expres verkeerd gezet en snap ik het grapje niet?
Ik heb een woorden / zinnen / uitdrukkingen omdraai tic... Mensen die mij kennen hebben het niet eens meer door als ik het doe. Maar vergeet forum technisch nog wel eens dat de mensen mij niet kennen :@

Is leuk met sollicitatie gesprekken. :D Dan moet ik vreselijk opletten met wat ik zeg.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:58:25 #108
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126536842
wat een leuke foto's GotC! hoe moet ik de 2e nou zien? ondersteboven en flink aan het circussen? :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:01:05 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126536982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Hilzillah het volgende:
wat een leuke foto's GotC! hoe moet ik de 2e nou zien? ondersteboven en flink aan het circussen? :D
Ondersteboven ja _O- Ziet er nogal raar uit, maar hij keek zeg maar naar z'n borstkas.

Wat een grappige tic heb je trouwens :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:15:25 #110
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126537711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Ondersteboven ja _O- Ziet er nogal raar uit, maar hij keek zeg maar naar z'n borstkas.

Wat een grappige tic heb je trouwens :D
zo'n foto is natuurlijk inlijstmateriaal! O+

Met de tic heb ik halve volksstammen gek gekregen. :D Het is begonnen als een grapje maar inmiddels een beetje uit de hand gelopen :@
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:31:57 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_126538491
GotC, fijn dat alles goed is en wat een mooie, duidelijke foto's heb je meegekregen ! O+
pi_126540919
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor. :*
Lief, dank je! :* Denk er nog even over na, met dezelfde reden die ik eerst aangaf dus ;)

Ik geniet hier ontzettend van het idee dat er een baby in me groeit en dat mijn buik groeit. Heb gelukkig totaal geen extreme klachten, ben gezegend met van alles een beetje dus het is goed te doen.

SPOILER
Was sowieso niet van plan de vk/gyn (ben medisch) op te bellen. Ik moet dinsdag weer voor controle en ze kunnen nu toch niets doen.

GotC een goede SEO! Wat een lange benen heeft Bob! O+

Shandaly in de afwachtgroep, ben benieuwd of dat nodig zal zijn ;)

Elmo ik duim mee dat robinson head down ligt!!
pi_126542444
Wat een mooie foto's O+
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:11:32 #114
403214 Lettersoep
met ballen!
pi_126543227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GotC het volgende:

Tot slot nog wat foto's:
SPOILER
Mooie duidelijke echo's ^O^
pi_126543679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Shandaly het volgende:
Stelletje hormonsters hier :P Tijd om weer gezellig te doen! o|O

Ben terug van de verloskundige, mét lootje! En ik zit in groep 2, de afwachtgroep. Ik word nu in principe niet ingeleid vóór 42+0, tenzij er uiteraard een medische noodzaak is dat het kindje er a la minute uit moet. Morgenochtend mag ik eerst nog naar het ziekenhuis voor een reeks onderzoeken (bloedprikken, CTG, echo etc), want ze willen nu echt alles van me weten ;)

En inwendig onderzoek wees uit dat ik ook al 1 à 2 cm ontsluiting heb momenteel, dus grote kans dat ik die 42+0 sowieso niet ga halen :D

Lootje trekken gaat trouwens via een website. Vragenlijstje invullen, op 'ok' klikken, en op het volgende scherm staat in welke groep je zit. Ergens klein verstopt... Ik vond het wel geinig, blijkbaar maken ze het bij mijn verloskundigenpraktijk niet zo heel veel mee dat er mogelijkheid is voor zo'n studie, dus alle verloskundigen vonden het maar bijster interessant.
Ah! Dat klinkt al een stuk professioneler dan ik in mijn hoofd had :') Wel goed dat je mee doet aan het onderzoek! Voor de wetenschap enzo :) En als later-later de richtlijnen rond inleiding zijn aangepast kan je dochter zeggen dat zij hier ook nog aan mee heeft gewerkt! ;)

I O+ Bob!
pi_126543898
GotC wat een mooie foto's. En fijn dat de seo goed is.

Ik heb vorige week bij de intake van mvm de wikkeldoek gelijk gekregen.

Shandaly fijn dat je, het voor jou voorkeur lootje, hebt gekregen.
pi_126543980
Ik heb trouwens ook bij intake direct de wikkeldoek O+ gekregen en kreeg van de week per post een boekje 'ABC van Nederland'.
Heel lief allemaal maar ik kan niet wachten tot het voorbij is.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:35:34 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126544196
Jullie zijn lief O+

Mabawa, ik kan me wel voorstellen dat het flink klote is om dat te dromen als je voor je zwangerschap ook al 'op die manier' droomde. Dat zorgt denk ik wel voor een :{ gevoel. Volgende week dinsdag weer controle dus? Ook weer een echo? Voel je je wb bloeddruk wat beter?

Ik heb trouwens nog echt helemaal niks gehoord van MvM sinds ik klaar ben (behalve het 'bedankt!' mailtje) :+ Geeft niet, maar beetje slordig is het wel na 10 weken druppels opvangen.

Shandaly, ik las dat je in groep 2 zit! Gelukkig maar, aangezien je er niet helemaal een tof gevoel bij had als je lichaam het niet zelf mocht doen. Maar wel al 1 a 2 cm ontsluiting :)!
pi_126544404
Ik ben wel benieuwd naar wat wij krijgen voor 10 weken pissen. Bij de intake al de doek, dan moet dit cadeau wel eeeenoooormmm zijn! :o :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:41:45 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126544443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Limone het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat wij krijgen voor 10 weken pissen. Bij de intake al de doek, dan moet dit cadeau wel eeeenoooormmm zijn! :o :D
Ik had er ook al een kamer voor leeggemaakt :7
pi_126544457
Ja het gevoel waar ik mee wakker werd was even flink rot, maar komt goed. Dinsdag in principe alleen controle, bloeddruk + hartje luisteren. Ik heb opzich geen klachten wb mijn bloeddruk, ben alleen wel Heel Moe. Maar dat is gewoon combi van zwanger en medicijnen, denk ik zo. Ben heel benieuwd Dinsdag!
pi_126544747
Yay voor Bob! *O*

Ach, die doek, ik zie wel.

Skip, dat is best een verschil in berekening! Wanneer is je termijn echo?
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:03:31 #123
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126545316
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik had er ook al een kamer voor leeggemaakt :7
:D

Wat een mooie foto's trouwens, fijn dat de SEO goed was O+
pi_126546556
Zo! Net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling (3D) ben dan 17 4/7, alles eerder zat al volgepland, maar dan kunnen ze het vast wel zien! En zo niet mag ik terugkomen.
Over precies 5 weken, kan niet wachten.
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:50:19 #125
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126547723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Shandaly het volgende:

LOL Elmo, dat vind ik ook het leukst aan de wachtkamer bij de verloskundige... die mega-muur met geboortekaartjes.. Zag er net nog ene die hun kindje C oco hebben genoemd... :X Jullie helemaal goedgekeurd?
Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien! :') Bij onze vk zitten de kaartjes trouwens in albums.
Coco, die naam hadden wij hier op een lijstje staan van 'leuk' maar gaat het niet worden. :P Die heb ik ook wel genoemd in het namentopic om een beetje een richting aan te geven.

We zijn goedgekeurd!! Mijn bloeddruk was mooi! M'n gewicht was ook nog steeds oke (ik was van te voren al veuls te zwaar, maar ben van begin tot nu pas 7 kilo bijgekomen, dus ik ben tevreden!)
Ennnnnnnnnnnnn.............Robinson lag netjes met haar koppie naar beneden!! *O* Ik kreeg een echootje en ze keek gelijk onderaan en daar lag haar hoofdje, dus blij blij blij! Ik heb haar wel ff toegesproken dat ze nu dus netjes zo moet blijven liggen. Draaien mag, prima, maar alleen van links naar rechts.
pi_126547974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Bijna helaas, hoefde ik vandaag niet zo lang te wachten en was het de laatste keer bij de vk. Ik word nu overgedragen aan het ziekenhuis. Dus ik kon niet zo heel veel geboortekaartjes bekijken. Maar heb wel een paar "geweldige" gezien! :') Bij onze vk zitten de kaartjes trouwens in albums.
Coco, die naam hadden wij hier op een lijstje staan van 'leuk' maar gaat het niet worden. :P Die heb ik ook wel genoemd in het namentopic om een beetje een richting aan te geven.

We zijn goedgekeurd!! Mijn bloeddruk was mooi! M'n gewicht was ook nog steeds oke (ik was van te voren al veuls te zwaar, maar ben van begin tot nu pas 7 kilo bijgekomen, dus ik ben tevreden!)
Ennnnnnnnnnnnn.............Robinson lag netjes met haar koppie naar beneden!! *O* Ik kreeg een echootje en ze keek gelijk onderaan en daar lag haar hoofdje, dus blij blij blij! Ik heb haar wel ff toegesproken dat ze nu dus netjes zo moet blijven liggen. Draaien mag, prima, maar alleen van links naar rechts.
Lola O+ Vind ik een geweldige naam :Y En beetje in de lijn van Coco, imo althans :)

Fijn dat de beeb gedraaid is!

Mooie echofoto's langs zien komen :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:03:09 #127
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126548446
*O* Robinson niet meer in stuit! *O*
pi_126548697
Jaaa Robinson head down! Fijn Elmo!
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:08:16 #129
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126548744
Jaaaaaaaaaaaa, ik ben blijhij!!

Oh net helemaal vergeten, Wat zag ik een mooie echofoto's voorbij komen!! O+

En cool Mabawa, over 5 weken geslachtsbepaling! En dan kunnen ze zeker wat zien, mits hij/zij er goed voor ligt natuurlijk! Spannend!
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:20:28 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126549473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Cwen het volgende:
Yay voor Bob! *O*

Ach, die doek, ik zie wel.

Skip, dat is best een verschil in berekening! Wanneer is je termijn echo?
3 juni mag ik weer op :).

Ze wilde afgelopen maandag ook meten, maar de kleine bewoog zo veel dat de meting niet echt lukte. De metingen die ze probeerde kwamen overigens wel meer in de richting van hoe ver ik zou moeten zijn (10w3d), dus ik ben benieuwd of ik bij de termijnecho weer dichter bij m'n eigen berekening word gezet :).
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:23:40 #131
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:09:16 #132
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126552355
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:25 schreef Mabawa. het volgende:
Zo! Net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling (3D) ben dan 17 4/7, alles eerder zat al volgepland, maar dan kunnen ze het vast wel zien!
Tof! Ik heb ook rond die termijn een geslachtbepaling gehad, erg blij mee want met de GUO hield meneer mooi z'n hand er voor, anders had ik het nu nog niet geweten :D

Volgens mij zijn we uit het geboortekaartje *O* Nu nog een naam :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:11:42 #133
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126552495
Elmo yayyy! *O* *O* Wat super zeg!!

En Mabawa een geslachtsbepaling gepland! Is dat echt al over 5 weken?? :o Het gaat zo snel!

Spewey, was het makkelijk om het geboortekaartje te kiezen? Goed dat je er nu al uit bent!

Net m'n zwangerschapsactiefding gedaan. Was lekker! Nu zit ik stil en is Bob zelf maar even aan het rekken en strekken :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:22:29 #134
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126553147
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef GotC het volgende:

Spewey, was het makkelijk om het geboortekaartje te kiezen? Goed dat je er nu al uit bent!

Net m'n zwangerschapsactiefding gedaan. Was lekker! Nu zit ik stil en is Bob zelf maar even aan het rekken en strekken :')
Minder lastig dan ik had verwacht en ook nog in de kleuren waar ik z'n kamer in wil hebben O+
(heb de afgelopen 2 weken zo enorm veel kaartjes bekeken en met deze was het meteen 'klik')

Hier heeft pino een deegroller oid te pakken gekregen en is er als een bezetene mee over m'n blaas aan het rollen, 4 keer plassen in een half uur vind ik niet grappig }:|
pi_126557682
Fijn, Spewey!

Hier vandaag m'n kraampakket binnengehad, met leuke cadeautjes! *O*
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:38:43 #136
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_126558726
Bij welke verzekeringsmaatschappij zit je? (en wat voor cadeautjes? :D )
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:54:21 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126559873
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen! :) Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.

GotC, wat fijn van je goede SEO en wat een mooie Bob ben je aan het bakken O+.

Aftellen tot de bepaling Mabawa! Leuk :).

Elmo wat fijn dat Robinson goed is gaan liggen! Nu stay put!

Spewey ook goed bezig zie ik! :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 22:58:23 #138
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126560146
Ik heb ineens een toeter op m'n buik! :o

Maar het zijn vast m'n darmen.. Denk ik. Morgenochtend maar weer even kijken.

Trusten! :W
pi_126569213
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen! :) Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!

Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!

Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...

Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...

Kan het bijna nog niet geloven....

Foto en bijlezen komt later!
  donderdag 16 mei 2013 @ 06:26:54 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126569221
Whut! Wat een turbo! Ze had zeker geen zin meer in lootjes enzo :D
Wat heerlijk meid, gefeliciteerd met Femke O+ *O*
pi_126569227
Super, van harte gefeliciteerd!!!! :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_126569232
WOW Shandaly! :D Dat is nog eens een stortbevalling! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje *O* Geniet ervan! O+
pi_126569260
Shandaly wat een turbo bevalling. Gefeliciteerd met je meisje. Nu lekker genieten saampjes.
pi_126569410
Wow shandaly dat is heel snel gegaan.
Gefeliciteerd met jullie dochter *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:27:49 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126569474
Wat een prachtig lot hing er aan je lootje Shandaly O+! Gefeliciteerd! *O* en ik teken voor zo'n bevalling!!

Tevens meld, met 38 weken vandaag.
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:31:54 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126569506
XM 38 weken *O* heerlijk om te zien :)
pi_126569550
:D oh haha Shandaly! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof het volledig pijnloos was ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:38:40 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126569553
Gefeliciteerd Shandaly *O* *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126569560
Gefeliciteerd Shandaly!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126569573
Shandaly gefeliciteerd *O*
pi_126569603
En XM natuurlijk ook gefeliciteerd! Je staat nu bovenaan! *O*
pi_126569627
Gefeliciteerd Shandaly! En man en grote broer Lars natuurlijk! *O*
pi_126569637
Shandaly, gefeliciteerd!!!
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:50:55 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_126569641
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126569694
Shandaly gefeliciteerd *O* wat een turbobevalling zo :o :D

XM 38 weken *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:00:10 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_126569695
Shandaly, hoe tof! Van harte gefeliciteerd! *O* Geniet van je 2-tal O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:01:26 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126569707
Gefeliciteerd Shandaly!
pi_126569726
Gefeliciteerd shandaly *O*
Dat heb je snel gedaan!
pi_126569733
Gefeliciteerd met Femke!
pi_126569790
Van harte gefeliciteerd met je dochter Shandaly! *O*
pi_126569929
gefeliciteerd shandaly *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:27:29 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126569966
Wow Shandaly, dat doe je even vlotjes. Van harte gefeliciteerd, mooie naam heeft ze gekregen!
Geniet van je kraamtijd met elkaar! :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:31:52 #163
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126570032
Dát doe je snel zeg! Van harte met Femke!
pi_126570076
Shandaly gefeliciteerd!!!!
pi_126570119
Wow, wat snel!! Gefeliciteerd Shandaly met jullie dochter! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:44:10 #166
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126570210
Yay! Even tussen de soep en de aardappelen :) Gefeliciteerd met Femke en heel veel geluk samen!
pi_126570310
Wauw Shandaly, wat snel! Gefeliciteerd met jullie dochter! O+
pi_126570394
Gefeliciteerd Shandaly *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126570454
Shandaly, gefeliciteerd
*O* *O* *O*
pi_126570480
Shandaly gefeliciteerd! *O*
pi_126570556
Woohh Shandaly, dat ging snel! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! *O*
E.
pi_126570726
Shandaly gefeliciteerd met Femke. Wat een turbo bevalling zeg. Geniet van je kraamtijd. Wat vindt Lars van zijn zusje?
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:22:49 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126570891
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren :Y).
pi_126570908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!

Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!

Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...

Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...

Kan het bijna nog niet geloven....

Foto en bijlezen komt later!
Van harte gefeliciteerd met Femke! En wat bijzonder vlot man, geniet ervan!
pi_126570928
NelisB
Wizzy
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit :) ?
pi_126571249
Daar is ze Shandaly! Wat een vlotte, gooi het lootje maar weg :D
Gefeliciteerd *O* Ook voor Shandaman en Lars! *O*
pi_126571362
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
nou het is duidelijk echt aan het rommelen :D
Nu hopen dat het ook doorzet! Spannend
pi_126571426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Rossdale heeft nog 2 keer in het vorige topic gepost en post gewoon mee.
pi_126571459
Wow shandaly wat een turbobevalling!
Van harte met jullie Femke!
Lekker gaan genieten van je zoon en dochter O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:51:11 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126571572
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nom! :Y)
Spannend, hoop dat het doorzet!
pi_126571597
Shandaly dat is echt ongelooflijk, wat snel en daar is je meisje dan! Gefeliciteerd voor jullie allemaal! O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:52:56 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126571618
Shandaly, turbo! Gefeliciteerd *O*.
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:55:05 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_126571685
Shandaly, wat is dat hard gegaan! Van harte gefeliciteerd! *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:56:13 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126571715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Nom! :Y)
Spannend, hoop dat het doorzet!
Ik hoop het ook :Y.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:03:59 #185
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_126571914
Gefeliciteerd Shandaly!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:04:56 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126571935
quote:
NelisB
Wizzy
Ik kom hier zeker nog! :D

Ik ben in de "We moeten nu echt een naam voor onze kleine gaan verzinnen"-fase :P

Gefeliciteerd Shandaly! *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_126572059
Shandaly, klinkt goed, wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd! *O*

Spewey, ik zit bij FBTO en kreeg naast een best wel leuke knuffel ook nog Baby's Eerste Jaar' van Pauline Oud! Eerder had ik al van hen het 9 maanden dagboek gehad, ben er dus echt blij mee!

Rossdale, bekende fase... Daar zijn we hier ook nog niet uit!

XM, spannend!
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:11:16 #188
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126572096
Shandaly gefeliciteerd *O* *O*

Xm spannend :o
pi_126572248
Wij zijn overal al uit, naam, geboortekaartje...kamertje is klaar.
jeetje.
Misschien alvast gaan plannen voor een 4e :')
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:22:30 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126572348
Naam zijn we wel uit het kamertje hoeft ook niet heel veel meer te gebeuren.
Voor het kaartje hebben we al wel een beetje gekeken.
pi_126572417
xm je beeb heeft op de 1e plaats gewacht.

Wij zijn nog amper aan het kamertje begonnen. Oke het is vooral leeghalen en ik denk een stuk opnieuw behangen en een commode kopen. Het wiegje is er al.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:26:42 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126572470
Kamertje zelf moet nog gebeuren, maar is weinig werk :P Ik ben al bijna een jaar in klusvoorbereiding :D

Vorig jaar een nieuwe badkamer geplaatst op een andere plek in het huis. De oude badkamer is gesloopt en komend weekend leg ik de laatste handen aan de nu tot "inloopkast" getransformeerde oude badkamer. Hetgene wat de kamer met kledingkasten was, gaat nu de babykamer worden :D

Flink wat verschuivingen, maar vergeleken met alles wat al geklust is, is dit nog peanuts ;)

Geboortekaartje weet ik nog niet, dat komt nog wel! Een tijdje geleden zag ik van iemand hier een foto van een kleintje met daar tekst bij "tien teentjes, tien vingertjes etc". Dat vond ik wel superleuk :D
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:29:43 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126572549
Oh trouwens, opleverdatum van ons projectje mag trouwens verzet worden naar 6 oktober :P

Omdat mijn vriendin suikerziekte heeft, hebben we te horen gekregen dat de bevalling uiterlijk 2 weken eerder wordt ingeleid omdat de kleine anders veel te groot wordt. Dus het zal de 6e of eventueel nog eerder worden!
pi_126572561
Wij zijn net verhuisd maar er staan heel veel spullen in de toekomstige babykamer zoals onze oude kledingkast. Die kan er niet blijven staan want het is maar een klein kamertje.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:30:33 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126572577
Cwen, wat een leuk cadeau van FBTO! O+ Ik heb echt nog niets gehoord/gekregen van mijn zorgverzekeraar (Agis). Ik wacht geduldig af..

Jeetje Rossdale, dat is gewoon een complete verbouwing :o

Hier moet de schilder nog komen en de meubeltjes komen eind juni als het goed is. Naam hebben we wel al O+
pi_126572589
Shandalybaby *O*
pi_126572598
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens, opleverdatum van ons projectje mag trouwens verzet worden naar 6 oktober :P

Omdat mijn vriendin suikerziekte heeft, hebben we te horen gekregen dat de bevalling uiterlijk 2 weken eerder wordt ingeleid omdat de kleine anders veel te groot wordt. Dus het zal de 6e of eventueel nog eerder worden!
Als je maar in oktober blijft hoor ;) het is er al zo leeg. Al hoewel dan kan ik toch de 1e plaats bemachtigen.
pi_126572619
Leuk cwen dat boek geven ze als even bij FBTO volgens mij. Ik kreeg de vorige keer een tummytub maar die zit er nu niet meer in. Wat wel dat weet ik niet.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:32:29 #199
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126572631
Boh, hier ook nog niet alles klaar. Commode en kast staan er wel, spullen er ook in, bedje moet nog in elkaar, gaan we het weekend doen.

Ik moet nog een plankje voor boven de commode kopen en een houten mobile, dan heb ik geloof ik wel alles in huis. Vorige keer was met 6 maanden zwangerschap echt alles klaar, nu minder haast.
Gisteravond de kinderwagen opgehaald, we hadden een Urban Jungle, maar groot en dus niet praktisch om mee te nemen in combi met buggy en spullen, dus die eruit en Bugaboo erin. Zo blij mee.... :)

Geboortekaartje zijn we ook nog niet uit, dat staat bovenaan mijn lijstje momenteel, maar kan niet genoeg de tijd vinden om te speuren en het is het allemaal net niet....lastig.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:33:48 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126572672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Als je maar in oktober blijft hoor ;) het is er al zo leeg. Al hoewel dan kan ik toch de 1e plaats bemachtigen.
Haha we zullen zien :P Ik vind het wel leuk omdat mijn schoonzusje ook zwanger is (maandag gehoord dat het óók een jongetje wordt) en ook is uitgerekend in de eerste week van oktober nu! Het wordt bijna een race ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:34:51 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126572701
Oh ja! Onze kinderwagen komt morgen binnen :o De Easywalker June, zwart frame met zwarte+creme bak O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:35:26 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126572716
Hier komt al het grote spul in week 27 binnen.
pi_126572718
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha we zullen zien :P Ik vind het wel leuk omdat mijn schoonzusje ook zwanger is (maandag gehoord dat het óók een jongetje wordt) en ook is uitgerekend in de eerste week van oktober nu! Het wordt bijna een race ;)
Nou dat de kindjes maar zolang mogelijk bij moeders kunnen blijven zitten wat medisch verantwoord is. Mijn zus en ik waren ook tegelijk uitgerekend. Nou ik heb ruimschoots gewonnen m/j bij ons. Maar had het liever anders gezien.
pi_126572871
Oh Shandaly! Gefeliciteerd! Dus gisteren toch mooi je laatste buikfoto in het topic, zoals ik zei! Geniet ervan!
pi_126573108
Shandaly gefeliciteerd met jullie meisje! En wat is het snel gegaan! :*
pi_126573109
Wow Shandaly :o
Gefeliciteerd met je meisje *O* lekker genieten
pi_126573420
Shandaly gefeliciteerd *O*
pi_126573508
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjes O+ Organisatie talentje die moeder van mij!
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:01:56 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126573540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjes O+ Organisatie talentje die moeder van mij!
Oh wat leuk! O+ Dat was pas een echte verrassing dus!
pi_126573719
Wat leuk hilzillah en echt een keer een verrassing dus.
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:09:28 #211
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_126573774
Shandaly gefeliciteerd! *O* Genietse! O+
A grand adventure has begun.
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:10:54 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126573834
Leuk Hil! :Y
pi_126573859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Wat heel erg leuk en schattig! O+

Hoe gaat het nu XM?
pi_126573894
Limone, nog over Andries gedroomd? ;)
pi_126574058
Nee! :o Wat jammer zeg -O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:16:57 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126574086
Geen bijzonderheden verder Limone :). Wat steekjes, maar niks bijzonders.
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:22:28 #217
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126574297
XM, jij had toch ook al 2 cm ontsluiting? Dan zal het vast geen week meer duren, ik zeg een flinke wandeling maken... of een gezellige avond vnvnd met ML. O-)
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:24:14 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126574369
Ja ik zit op 2 cm idd :). De bi gooit wat roet in het eten, maar mss moet ik van het weekend maar eens pannenkoeken eten :P. Maar denk ook dat het binnen nu en een week wel gaat gebeuren idd.
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:24:48 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126574389
Of pannenkoeken met ananas eten O-)
pi_126574669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef GotC het volgende:
Aangemaakt met tonic! :D
pi_126574681
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef GotC het volgende:
ik had net exact dezelfde reactie getikt, maar mijn telefoon wilde het niet posten _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:33:58 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126574727
Heb gister al wel ananas op B-)
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:34:56 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126574766
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaar die slijmprop vandaag! ;) ^O^
pi_126574790
Wat leuk Hillzilah!

Hier zijn we ook al ana het kamertje begonnen. Als we zaterdag het geslacht weten kunnen we de laatste verf halen om nog 1,5 muur en de vogeltjes in de mdfboom te schilderen en dan de kastjes en de schommelstoel nog en dan kan ik gaan inrichten.

ow en de ochtenmisselijkheid lijkt terug :? raar, die had ik niet meer terug veracht
pi_126575009
Shandaly, Gefeliciteerd met jullie dochter Femke *O*

-O- Voor de dames die hun baby niet zo goed voelde.

*O* *O* *O* voor alle mijlpalen en felicitaties die ik in de afgelopen topics ben vergeten.

quote:
NelisB
Wizzy
Hier meld ik mij wel weer, na 3 weken afwezigheid door vakantie in America. Heerlijk weggeweest. Met de kleine lijkt alles goed te gaan. Laat goed van zich voelen, zo goed dat het zelfs te zien was in het vliegtuig door (8> lief. Alleen nu erg last van een jetlag. Kan de hele dag wel slapen en dan 's nachts natuurlijk wakker liggen.

Gister naar de verloskundige geweest, alles was goed... maar moet met 30 weken een groeiecho laten maken, is dat normaal? Zal morgen bij het echobureau ook vragen. We hebben een pretecho samen met (schoon)ouders. Weer de kleine bekijken na zo'n spannende reis.
Natuurlijk veelste veel gekocht, we hadden bijna overgewicht. Gelukkig mochten we een tas extra als handbagage. Kon de luiertas gemakkelijk mee.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_126575607
Wat leuk Hill, een echte verrassing dus :D

XM! :o misschien gaat het wel heel snel nu!

Welkom terug in Nederland, Wizzy! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
E.
pi_126575680
Wat een leuke verrassing, Hilz! O+
Hier geen idee van babyshower of wat. Zou het heel gezellig vinden, maar heb best wat vriendinnen zonder kinderen en ik weet niet of die het leuk zouden vinden om te komen?

Wizzy, gaaf, zo'n reis! Ik ga morgen bij de vk eens vragen of zij dat ook doen. Ben gewoon heel benieuwd maar ML heeft me verboden ;) een pretecho te laten maken :D.
pi_126575755
Oh wizz! ik ben jaloers! Baby spul in Amerika is O+ mijn moeder heeft tot voor kort in amerika gewoond en als ik daar was keek ik mijn ogen uit!

waar ben je geweest?

ik krijg ook een groei echo. Bij mij is het omdat Olli zo groot is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:04:58 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126575939
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met resultaat!

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

ik had net exact dezelfde reactie getikt, maar mijn telefoon wilde het niet posten _O-
Ik wist gewoon dat je dat wilde typen 8-) :P

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Aangemaakt met tonic! :D
Tonic ipv water :9 :D

Wizz wat leuk, zo'n vakantie! Ik zou me ook helemaal scheel shoppen :D Wij gaan volgende week 6 dagen naar Edinburgh, lekker bij de Next en Gap shoppen enzo O+
pi_126577553
Nog even een enorme gefeliciteerd tussendoor vaan Shandaly's meisje *O* Wat heerlijk dat ze toch uit zichzelf is gekomen en ik ben ontzettend jaloers op je bevalling! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_126577686
wizzy klinkt als een toffe vakantie.
pi_126577890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Oh wizz! ik ben jaloers! Baby spul in Amerika is O+ mijn moeder heeft tot voor kort in amerika gewoond en als ik daar was keek ik mijn ogen uit!

waar ben je geweest?
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen. (8> komt op gegeven moment zelfs met luiertas aanlopen, zo *; ... meteen gekocht. Macy's en Gap hebben we ook leuke kledingsetjes vandaan.

We zijn aan de westkant van de USA geweest (kaartje met route). Eigenlijk wilde we gaan kamperen, maar omdat ik zwanger ben, zijn we met een camper gegaan. Is echt goed bevallen..
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_126579250
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Wizzy het volgende:

[..]

We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen. (8> komt op gegeven moment zelfs met luiertas aanlopen, zo *; ... meteen gekocht. Macy's en Gap hebben we ook leuke kledingsetjes vandaan.

We zijn aan de westkant van de USA geweest (kaartje met route). Eigenlijk wilde we gaan kamperen, maar omdat ik zwanger ben, zijn we met een camper gegaan. Is echt goed bevallen..
Oooh je hebt echt mijn droom vakantie gemaakt O+ met een camper lijkt me echt zo verschrikkelijk geweldig!! En zeker aan die kant, daar ben ik ook nog nooit geweest.

En de Wallmart! Als je in mijn kledingkast Walmart fluistert springen alle planken leeg :D

Vind het jammer dat ze niet versturen naar Nederland.
pi_126580886
Net stond de postbode aan de deur met een felicitas zwangerbox. Ik heb die al opgehaald in de winkel een paar weken geleden. Dus nu heb ik er 2.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:07:34 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126580952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met een felicitas zwangerbox. Ik heb die al opgehaald in de winkel een paar weken geleden. Dus nu heb ik er 2.
Beetje jammer dat er echt niets boeiends in zit... vooral heel veel reclame :P
pi_126580977
Klopt eerst zat er nog een avent fles in een billendoekjes opbergdoos. Nu is de inhoud echt heel magertjes.
pi_126582788
klinkt inderdaad als een toffe vakantie :)

XM, hoe is t daar?
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:49:15 #238
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126582827
Die van babydump vond ik wel leuk :Y

De boekjes zijn wel leuk om te lezen, maar verder idd niet echt boeiend.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:52:05 #239
403214 Lettersoep
met ballen!
pi_126582949
En toch ga ik het aanvragen, stel je voor dat je iets geweldigs mis loopt.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:56:42 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_126583137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die van babydump vond ik wel leuk :Y

De boekjes zijn wel leuk om te lezen, maar verder idd niet echt boeiend.
Dat dus, en je kunt nooit genoeg te lezen hebben op de wc :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126583237
Ik had er bij de Etos een gehaald via een mailtje, kreeg ik dus 1,5 week later de bon in de bus om hem af te halen. Niet meer gedaan trouwens..

Gisteravond op controle geweest, en alles zag er goed uit. Heb nu wel flink bandenpijn, dus pukkie is hard aan het groeien. Heb de folders over bevallen en pijnbestrijding meegekregen. Ga ik weer even goed doorlezen, aangezien mijn ervaring met remifentanyl de vorige keer niet zo goed was, en ik dat mocht het nodig zijn niet weer wil.

En ze stonden net met mijn kraampakket aan de deur... :X
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:59:42 #242
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126583252
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Lettersoep het volgende:
En toch ga ik het aanvragen, stel je voor dat je iets geweldigs mis loopt.
Je hebt in ieder geval een speen en twee luiers dacht ik :P Alles is meegenomen natuurlijk :) Al wordt je daarna wel doodgegooid met babyreclame die continue door de brievenbus heen floept :P
pi_126583445
Ik vond al die gratis dozen leuk! Heel veel folders maar ik voelde me zo trots als ik met zo'n doos over straat liep. Zo van: he, zien jullie dat? Ik ben zwanger! :D
En ik heb geloof ik 4 spenen uit al die dozen en in het kruidvat pakket zat een klein pakje luiers. En ergens zat een heel schattig potje sudo crème in O+
E.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:07:55 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126583585
Bla, geen nieuws. Wat steken linksonder in m'n buik :?. Maar geen tekenen van een op handen zijnde bevalling geloof ik :+.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:08:04 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_126583591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vond al die gratis dozen leuk! Heel veel folders maar ik voelde me zo trots als ik met zo'n doos over straat liep. Zo van: he, zien jullie dat? Ik ben zwanger! :D
En ik heb geloof ik 4 spenen uit al die dozen en in het kruidvat pakket zat een klein pakje luiers. En ergens zat een heel schattig potje sudo crème in O+
En die zijn erg praktisch :) Gewoon goed schoonmaken en weer bijvullen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:08:32 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_126583612
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bla, geen nieuws. Wat steken linksonder in m'n buik :?. Maar geen tekenen van een op handen zijnde bevalling geloof ik :+.
Er zijn mensen die dat zeggen en die dan vervolgens posten dat ze een baby hebben :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126583654
Misschien aankomende nacht XM, meeste bevallingen beginnen in de nacht ;)
E.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:16:28 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126584031
Nou, merk het vanzelf denk ik :'). Maar laat maar komen heur :Y).
pi_126584154
Hier begon het met steken in mijn rug. Pas maar op O+
pi_126584242
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.

XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:32:37 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_126584679
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, merk het vanzelf denk ik :'). Maar laat maar komen heur :Y).
*O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_126584759
Xm, wie weet, wie weet :)

Hier is de nesteldrang echt erg!
Heel de garage en bijkeuken opgeruimd en van boven tot onder gesopt!
En nog ben ik niet voldaan.
(alleen baal ik van het feit dat je met honden en zo weinig plezier van hebt, morgen is het weer vies naar mijn idee).
pi_126585415
Hoi hoi allemaal :) Ik mag me hier ook melden (jeeaah :D ), al is het allemaal nog erg pril (6,4)

Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?

Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 16-05-2013 16:03:20 ]
pi_126585463
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 07:38 schreef Limone het volgende:
:D oh haha Shandaly! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof het volledig pijnloos was ;)
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...

Maar het is het allemaal zó waard... Kijk dan!
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:52:19 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126585598
Ooooohhhh O+!!
pi_126585624
Wat een schoonheid, Shandaly! O+ Van harte gefeliciteerd!
pi_126585729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...

[ afbeelding ]
Hallo Femke O+
pi_126585757
verliefd!! O+
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!
pi_126585763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.

XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Oh jee... Ik doe aan beelddenken hè! :D
pi_126585813
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waauw! Wat een prachtige Femke!
Gefeliciteerd!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_126585846
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is ze mooi! En wat kijkt ze wijs de wereld in! O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:00:25 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:08:08 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126586304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaal :) Ik mag me hier ook melden (jeeaah :D ), al is het allemaal nog erg pril (6,4)

We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?

Ja wij hebben het laten doen, eigenlijk omdat we graag de kleine zo goed mogelijk in de gaten wilden houden en alles vooraf graag willen weten.

Mocht de kans op Down groot zijn kun je altijd nog beslissen of je de zwangerschap afbreekt of anders jezelf alvast mentaal kunt voorbereiden op hoe drastisch je eigen leven gaat veranderen na zo'n geboorte.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:09:58 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126586388
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wat een beauty! O+ *smelt*
pi_126586413
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ohhhhh lief!! O+ O+ En mooi geboortepakje, had J. ook ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:12:32 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126586517
quote:

[..]

[ afbeelding ]
haha stoere foto meteen :D Gefeliciteerd!

Spot ik daar trouwens zo'n ultrazacht moeders voor moeders dekentje? :P (O god, waarom weet ik dat als man zijnde :') )
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:12:52 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126586532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:

Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien' :Y

Och, wat een poppeke Shandaly! O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:14:13 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126586589
quote:

Gefeliciteerd! :)

Ik heb het niet gedaan, omdat het altijd een kansberekening blijft en ik daar niets aan heb. Ik wilde niet de rest van m'n zwangerschap denken: 'wat als..'.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:18:06 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126586796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :)

Ik heb het niet gedaan, omdat het altijd een kansberekening blijft en ik daar niets aan heb. Ik wilde niet de rest van m'n zwangerschap denken: 'wat als..'.
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee :P
pi_126586827
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ach kijk nou, wat een beauty! Wat een wijs snoetje! O+ :*
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:21:14 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126586977
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn :)

Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgen :) Zouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
pi_126586984
Wat een mooi meisje heb je op de wereld gezet shandaly O+
pi_126587087
Wij hebben het wel gedaan. Wij vonden het een 'prettige' gedachte dat we dan vroeg in de zwangerschap de juiste stappen konden nemen.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:24:11 #274
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126587143
Shandaly wat een mooi mupke heb je daar!! Gefeliciteerd!! *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:24:52 #275
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_126587193
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt nu ook geen zekerheid ook met een goede score kan het mis zijn.

Bij een eventuele 2de zou ik het wel doen denk ik nu.
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:25:24 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126587230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn :)

Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgen :) Zouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
Bij zo'n uitslag heb je helemaal gelijk natuurlijk :Y Wij kregen een kans van 1:5000, dus ik ben totaal niet bezorgd :)
pi_126587247
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien' :Y

Och, wat een poppeke Shandaly! O+
auw daar wil ik niet aan denken hoor.
pi_126587769
O wauw Shandaly wat een prachtig meisje!
Welkom Ikke_84. Wij hebben om de net genoemde reden ook niet laten doen. Ik wilde een ja of nee antwoord, geen kansberekening. En als je bedenkt wat er allemaal nog verkeerd kan gaan de eerste jaren (ik werk met kinderen die een rugzakje hebben), denk ik dat het een soort schijnzekerheid is als je uitslagen goed zijn. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, naief is het wel misschien. Gelukkig mogen we zelf kiezen :)

Hier vanmorgen weer op controle geweest. Mijn ijzer was wat lager maar niet laag. Vandaar waarschijnlijk het sterretjes zien paar dagen geleden. Bloeddruk 130/70 en dat was voorbeeldig heb ik me laten vertellen. Nog steeds met haar koppie naar boven en bij 35 wkn een liggingsecho. Evt kunnen ze dan proberen haar te draaien in wk 36.
Gaat hard ineens zeg!

En nog een cheerleaderdansje voor XM, zet hem op en floep die baby eruit terwijl je niest! Alhoewel dat misschien niet heel prettig is met een mond vol tonic ananas pannekoeken die je al tepeldraaiend en traplopend eet haha.
pi_126588071
Shandaly, wat is ze mooi en wat kijkt ze wijs de wereld in O+

Ikke, wij hebben het wel gedaan. Het is inderdaad een kansberekening, eentje die wij wel wilden weten. Niet alleen om de kans te berekenen voor het downsyndroom maar ook de dingen die niet met het leven verenigbaar zijn. Ik ben er achteraf best naïef ingestapt moet ik bekennen, niet echt nagedacht wat ik zou doen bij een kans van 1 op 251 ofzo. Lees je er goed over in en laat je goed voorlichten. Uiteindelijk komen jullie vast tot een beslissing die goed voelt!
E.
pi_126589407
Wij hebben het dit keer wel laten doen omdat we al een peuter hebben. Maarja van de uitslag werd ik ook niet heel heel heel blij. Het is best een goede uitslag maar toch ook niet een waarbij ik zo goed al gerustgesteld ben.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:15:53 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126589805
Wij hebben m ook gedaan en ook vooral om die twee aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zouden zijn.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:16:33 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126589827
Shandaly gefeliciteerd!!! *O* wat een poppetje! O+

En XM 38 weken, aan het rommelen én bovenaan!! _O_ Geniet hiervan!! :*
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:17:54 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126589909
Ja dat ik bovenaan zou komen, had ik niet verwacht te halen! Dat is wel puick :7.
pi_126591115
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben m ook gedaan en ook vooral om die twee aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zouden zijn.
^^
pi_126591900
Shandaly, gefeliciteerd met jullie kleine meid *O* wat een turbobevalling zeg...

Verder zag ik nog een nieuwe zwangere *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door angelatje op 16-05-2013 18:24:26 ]
pi_126593609
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw wat een mooi helder en wakker koppie! Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie naam hoor, Femke!
pi_126593990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit dus :)
pi_126594041
En omdat ik op de ipad niet kan editten...nog een post erachteraan

Wat een mooi meisje shandaly O+
pi_126594690
Shandaly wat een mooi meisje! Gefeliciteerd!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_126595875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En omdat ik op de ipad niet kan editten...nog een post erachteraan

Wat een mooi meisje shandaly O+
:o
Dan werkt jouw ipad anders dan de mijne ;)
pi_126596052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Limone het volgende:
Wij hebben het wel gedaan. Wij vonden het een 'prettige' gedachte dat we dan vroeg in de zwangerschap de juiste stappen konden nemen.
Dit!

Shandaly, wat is ze lief! Wat een blik!

Kreeg vandaag een telefoontje van de kraamzorg voor een afspraak... Het gaat nu wel hard ineens!
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:47:47 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126596175
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Dan werkt jouw ipad anders dan de mijne ;)
En de mijne :+.
pi_126596292
Shandaly, wat een mooi meisje! O+
pi_126596893
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En de mijne :+.
En de mijne :D. Staan er geen icoontjes rechtsboven in je post?
pi_126597086
Nu zie ik ze wel...net niet! Echt niet :@
pi_126597412
Geeft niks :D. Zwanger zeker ;)?
pi_126599664
Shandaly gefeliciteerd. Mooie naam. En wat een snelle bevalling
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:56:27 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126600687
quote:

Ik heb hier eigenlijk niets meer te zoeken, maar wil je toch even adviseren om je in ieder geval goed in te lezen en na te denken over de consequenties. Het kan veel impact hebben. Mijn ervaring heeft ervoor gezorgd dat het niet zomaar een tweede keer zou laten doen.

quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mocht de kans op Down groot zijn kun je altijd nog beslissen of je de zwangerschap afbreekt of anders jezelf alvast mentaal kunt voorbereiden op hoe drastisch je eigen leven gaat veranderen na zo'n geboorte.
Nou ja, meteen afbreken bij een kans lijkt me niet echt de bedoeling. Dan kun je wel gaan beslissen of je vervolgonderzoek wil waar (kleine) risico's aan vastzitten maar waar je wel een definitief antwoord krijgt.
pi_126611699
Nou zet 'm op hè XM, vannacht..! :%

;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:55:23 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126611899
Haha! Nog geen verandering, dus ik denk dat het wel mee gaat vallen, sorry :+.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:55:45 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126611938
Dichtttttttttt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')