Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:
Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r
XM
Is het weer net als vorige keer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]![]()
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |