abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126492443
Zwangerschap & geboorte

10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
22 november: martine1984
23 november: Mabawa.

02 december: Purple010
04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie
26 december: Kursor

10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_126492493
Nog wijzigingen?
pi_126498413
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
pi_126500013
Nee f-r geen van beide... mijn ouders hebben behangen vandaag,dus wij hebben de meubeltjs in elkaar gezet en onze plannen met het kamertje verder uitgewerkt.

Skips, ik zag een mooie echo voorbij komen, fijn hoor!

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Sparkling, mocht je nu al naar huis?

Xm, ben je alvast een voorsprongetje aan het nemen?

De rest ben ik vergeten, sorry...
pi_126502591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)
Het heeft ons net anderhalf uur gekost om onze peuter in slaap te krijgen... Zou hij doorhebben dat er een grote verandering aan zit te komen dat ie de laatste dagen zo moeilijk slaapt?
pi_126503262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zit
pi_126503550
Is het niet omdat het voor de 12 weken gewoon lastig is om te vinden? En je dan dus eigenlijk nodeloos ongerust bent omdat je het niet kunt vinden en denkt dat het mis is?
Ik ben er niet aan begonnen, was veel te bang dat ik mezelf er juist gek mee zou maken toen...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:00 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126503844
Niet aan het bevallen hoor, maar zit niet zo lekker in m'n vel en ff niet zoveel zin om te posten. Het is zo rustig in m'n buik en ik maak me echt ongerust. Krijg heel soms wat respons als ik zelf por, maar buiten dat helemaal niets. Was het maar al morgenochtend. Waardeloos zo -O-.

Dus ik ga ff onder m'n steen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:21 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126503900
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
pi_126504018
Ja dat klopt, ik wist ook dat ik em waarschijnlijk niet meteen zou horen dus daar maakte ik me ook niet druk over. Al kan ik me voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel doen. Ben ook niet van plan om het elke dag te doen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:58:59 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126504377
Ik heb geen Angelsounds genomen vanwege die reden: Onnodig zorgen maken en mezelf gek maken. Heb gewoon vol vertrouwen in m'n lichaam dat alles goed zit. Die eerste weken zijn klote ja, maar zorgen maken is ook niet goed voor een kindje :)
Maar, just my 2 cents :9
pi_126504591
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
pi_126504754
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
pi_126504863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.
pi_126504875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Is het weer net als vorige keer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505096
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is het weer net als vorige keer?
:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
pi_126505148
Kut zeg!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.
pi_126505425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
pi_126505730
Angeltje, heerlijk om te horen he? Ik gebruik hem nu nog steeds regelmatig, op rustige dagen.
Ik dacht trouwens dat werd afgeraden hem te gebruiken tot een bepaald aantal weken (16?) vanwege de straling die er af komt. Dat het kindje nog te klein is om die goed op te vangen en ze te heet kunnen worden ofzo iets. Ik weet het niet eens precies meer, ik durfde hem in het begin maar heel kort te gebruiken en zelfs nu ben ik er nog voorzichtig mee.

FR, waardeloos dat je steeds zo moet spugen. Dan duurt een zwangerschap wel heel lang..

Ik ben ook nog niet aan het bevallen hoor. Beetje idem als XM, behalve dat ik nog tot overmorgen moet wachten ;)
Ik merk dat ik me een beetje begin af te zonderen van alles, voel me zo onzeker dat ik dat het liefste alleen of met mijn man oplos. Komt wel weer goed :Y
Ik ben net naar bed gegaan, mijn eigen bed *O*
E.
pi_126505755
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.
pi_126519671
F_R wat ontzettend naartoch weer :*

Nog actievannacht dames?
pi_126520137
Goeiemorgen!
Geen echte actie hier, wel wat harde buiken, en buikbaby beweegt ook voldoende. Na een mega scène bij het naar bed brengen, mochten we van ons peutertje ook de hele nacht doorslapen, dus hier gaat het goed.

Ben wel een beetje zenuwachtig voor welk lootje ik vanmiddag krijg... Het zou zo maar ineens heel snel kunnen gaan...

XM, hoe is het bij jou? Is er nog wat meer beweging gekomen?

Sparkling, lekker geslapen in je eigen bed?

f_r, het lijkt me echt ontzettend naar om zo zwanger te zijn, maar het scheelt misschien dat je ten eerste weet waar je het voor doet nu, en ten tweede dat je er enigszins controle over kunt blijven houden door het dus inderdaad rustig aan te doen.. Sterkte!
pi_126520419
Morning!

Spannend Shandaly, dat lootje!

Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig' :'( Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren. :{
pi_126520430
Spannend inderdaad Shandaly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')