Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Je hebt nu ook geen zekerheid ook met een goede score kan het mis zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Bij zo'n uitslag heb je helemaal gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
auw daar wil ik niet aan denken hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'
Och, wat een poppeke Shandaly!
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben m ook gedaan en ook vooral om die twee aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zouden zijn.
Wauw wat een mooi helder en wakker koppie! Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie naam hoor, Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
Maar het is het allemaal zó waard... Kijk dan!
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En omdat ik op de ipad niet kan editten...nog een post erachteraan
Wat een mooi meisje shandaly
Dit!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Limone het volgende:
Wij hebben het wel gedaan. Wij vonden het een 'prettige' gedachte dat we dan vroeg in de zwangerschap de juiste stappen konden nemen.
En de mijnequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan werkt jouw ipad anders dan de mijne
Ik heb hier eigenlijk niets meer te zoeken, maar wil je toch even adviseren om je in ieder geval goed in te lezen en na te denken over de consequenties. Het kan veel impact hebben. Mijn ervaring heeft ervoor gezorgd dat het niet zomaar een tweede keer zou laten doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Nou ja, meteen afbreken bij een kans lijkt me niet echt de bedoeling. Dan kun je wel gaan beslissen of je vervolgonderzoek wil waar (kleine) risico's aan vastzitten maar waar je wel een definitief antwoord krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mocht de kans op Down groot zijn kun je altijd nog beslissen of je de zwangerschap afbreekt of anders jezelf alvast mentaal kunt voorbereiden op hoe drastisch je eigen leven gaat veranderen na zo'n geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |