quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, merk het vanzelf denk ik. Maar laat maar komen heur
.
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:38 schreef Limone het volgende:
oh haha Shandaly! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof het volledig pijnloos was
Hallo Femkequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
Maar het is het allemaal zó waard... Kijk dan!
[ afbeelding ]
Oh jee... Ik doe aan beelddenken hè!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Waauw! Wat een prachtige Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi! En wat kijkt ze wijs de wereld in!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij hebben het laten doen, eigenlijk omdat we graag de kleine zo goed mogelijk in de gaten wilden houden en alles vooraf graag willen weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Oh wat een beauty!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhh lief!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha stoere foto meteenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb het niet gedaan, omdat het altijd een kansberekening blijft en ik daar niets aan heb. Ik wilde niet de rest van m'n zwangerschap denken: 'wat als..'.
Ach kijk nou, wat een beauty! Wat een wijs snoetje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Je hebt nu ook geen zekerheid ook met een goede score kan het mis zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |