Met resultaat!quote:
Ik wist gewoon dat je dat wilde typenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
ik had net exact dezelfde reactie getikt, maar mijn telefoon wilde het niet posten
Tonic ipv waterquote:
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Oh wizz! ik ben jaloers! Baby spul in Amerika ismijn moeder heeft tot voor kort in amerika gewoond en als ik daar was keek ik mijn ogen uit!
waar ben je geweest?
Oooh je hebt echt mijn droom vakantie gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Wizzy het volgende:
[..]
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.komt op gegeven moment zelfs met luiertas aanlopen, zo
... meteen gekocht. Macy's en Gap hebben we ook leuke kledingsetjes vandaan.
We zijn aan de westkant van de USA geweest (kaartje met route). Eigenlijk wilde we gaan kamperen, maar omdat ik zwanger ben, zijn we met een camper gegaan. Is echt goed bevallen..
Beetje jammer dat er echt niets boeiends in zit... vooral heel veel reclamequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met een felicitas zwangerbox. Ik heb die al opgehaald in de winkel een paar weken geleden. Dus nu heb ik er 2.
Dat dus, en je kunt nooit genoeg te lezen hebben op de wcquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die van babydump vond ik wel leuk![]()
De boekjes zijn wel leuk om te lezen, maar verder idd niet echt boeiend.
Je hebt in ieder geval een speen en twee luiers dacht ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Lettersoep het volgende:
En toch ga ik het aanvragen, stel je voor dat je iets geweldigs mis loopt.
En die zijn erg praktischquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vond al die gratis dozen leuk! Heel veel folders maar ik voelde me zo trots als ik met zo'n doos over straat liep. Zo van: he, zien jullie dat? Ik ben zwanger!
En ik heb geloof ik 4 spenen uit al die dozen en in het kruidvat pakket zat een klein pakje luiers. En ergens zat een heel schattig potje sudo crème in
Er zijn mensen die dat zeggen en die dan vervolgens posten dat ze een baby hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bla, geen nieuws. Wat steken linksonder in m'n buik. Maar geen tekenen van een op handen zijnde bevalling geloof ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |