Oh wat leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjesOrganisatie talentje die moeder van mij!
Wat heel erg leuk en schattig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb gisteren een suprise mini babyshower feestje gekregen. En ik die altijd (per ongeluk) achter alle verrassingen kom wist het pas toen ik bij mn moeder voor de deur stond. Gruwelijk verwend met mooie Olli spulletjes en lekkere hapjesOrganisatie talentje die moeder van mij!
Hier meld ik mij wel weer, na 3 weken afwezigheid door vakantie in America. Heerlijk weggeweest. Met de kleine lijkt alles goed te gaan. Laat goed van zich voelen, zo goed dat het zelfs te zien was in het vliegtuig doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
NelisB
Wizzy
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Met resultaat!quote:
Ik wist gewoon dat je dat wilde typenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
ik had net exact dezelfde reactie getikt, maar mijn telefoon wilde het niet posten
Tonic ipv waterquote:
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:00 schreef Hilzillah het volgende:
Oh wizz! ik ben jaloers! Baby spul in Amerika ismijn moeder heeft tot voor kort in amerika gewoond en als ik daar was keek ik mijn ogen uit!
waar ben je geweest?
Oooh je hebt echt mijn droom vakantie gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Wizzy het volgende:
[..]
We keken inderdaad onze ogen uit, al zijn we niet eens in zoveel steden geweest. Maar de Walmart had ook genoeg om te bekijken. En de prijzen zijn dan ook leuk om de kleding mee te nemen.komt op gegeven moment zelfs met luiertas aanlopen, zo
... meteen gekocht. Macy's en Gap hebben we ook leuke kledingsetjes vandaan.
We zijn aan de westkant van de USA geweest (kaartje met route). Eigenlijk wilde we gaan kamperen, maar omdat ik zwanger ben, zijn we met een camper gegaan. Is echt goed bevallen..
Beetje jammer dat er echt niets boeiends in zit... vooral heel veel reclamequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met een felicitas zwangerbox. Ik heb die al opgehaald in de winkel een paar weken geleden. Dus nu heb ik er 2.
Dat dus, en je kunt nooit genoeg te lezen hebben op de wcquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die van babydump vond ik wel leuk![]()
De boekjes zijn wel leuk om te lezen, maar verder idd niet echt boeiend.
Je hebt in ieder geval een speen en twee luiers dacht ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:52 schreef Lettersoep het volgende:
En toch ga ik het aanvragen, stel je voor dat je iets geweldigs mis loopt.
En die zijn erg praktischquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vond al die gratis dozen leuk! Heel veel folders maar ik voelde me zo trots als ik met zo'n doos over straat liep. Zo van: he, zien jullie dat? Ik ben zwanger!
En ik heb geloof ik 4 spenen uit al die dozen en in het kruidvat pakket zat een klein pakje luiers. En ergens zat een heel schattig potje sudo crème in
Er zijn mensen die dat zeggen en die dan vervolgens posten dat ze een baby hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bla, geen nieuws. Wat steken linksonder in m'n buik. Maar geen tekenen van een op handen zijnde bevalling geloof ik
.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, merk het vanzelf denk ik. Maar laat maar komen heur
.
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:38 schreef Limone het volgende:
oh haha Shandaly! Gefeliciteerd! Het klinkt alsof het volledig pijnloos was
Hallo Femkequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
Maar het is het allemaal zó waard... Kijk dan!
[ afbeelding ]
Oh jee... Ik doe aan beelddenken hè!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Waauw! Wat een prachtige Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nou, dat was het allesbehalve! Maar aangezien het ook allemaal zo supersnel ging had ik amper tijd om er bij stil te staan. Er zaten niet echt pauzes meer tussen de weeën, de laatste was eigenlijk 1 grote wee van ruim een half uur...
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi! En wat kijkt ze wijs de wereld in!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij hebben het laten doen, eigenlijk omdat we graag de kleine zo goed mogelijk in de gaten wilden houden en alles vooraf graag willen weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
Ik heb al gelijk een vraagje...
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Oh wat een beauty!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhh lief!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha stoere foto meteenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb alleen maar steken tussen mijn schouderbladen maar mag nog lang niet bevallen.
XM vanavond aan de pannenkoeken met bitter lemon, onderwijl ananasharten etend en seksend met je man. Zet hem op.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Hoi hoi allemaalIk mag me hier ook melden (jeeaah
), al is het allemaal nog erg pril (6,4)
We hebben dinsdag al onze eerste echo gehad omdat ik een langere en onregelmatige cyclus heb en ze wilde weten hoever ik ongeveer zou zijn. Je krijgt dan ook gelijk een intake en allemaal vragen... We twijfelen nog over de cominatie test, heeft iemand dit wel gedaan? En waarom?
Leuk om hier mee te lezen en van jullie ervaringen te leren
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb het niet gedaan, omdat het altijd een kansberekening blijft en ik daar niets aan heb. Ik wilde niet de rest van m'n zwangerschap denken: 'wat als..'.
Ach kijk nou, wat een beauty! Wat een wijs snoetje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Je hebt nu ook geen zekerheid ook met een goede score kan het mis zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch ook? Want nu heb je helemáál geen idee
Bij zo'n uitslag heb je helemaal gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
auw daar wil ik niet aan denken hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet het 'Oud Hollandsch Tepel Draeien'
Och, wat een poppeke Shandaly!
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben m ook gedaan en ook vooral om die twee aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zouden zijn.
Wauw wat een mooi helder en wakker koppie! Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie naam hoor, Femke!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou gek worden bij bv kans 1 op de 251: Geen recht op vervolgonderzoek maar wel weten dat er mogelijk iets mis is.
Overigens heb ik me deze zwangerschap, naïef genoeg, nauwelijks bij stil gestaan dat er iets echt mis zou zijn
Mja, ik heb er gewoon niks aan om een kansberekening te krijgenZouden ze kunnen zeggen JA er is iets mis of NEE er is niets mis, dan zou ik het wel doen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En omdat ik op de ipad niet kan editten...nog een post erachteraan
Wat een mooi meisje shandaly
Dit!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Limone het volgende:
Wij hebben het wel gedaan. Wij vonden het een 'prettige' gedachte dat we dan vroeg in de zwangerschap de juiste stappen konden nemen.
En de mijnequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan werkt jouw ipad anders dan de mijne
Ik heb hier eigenlijk niets meer te zoeken, maar wil je toch even adviseren om je in ieder geval goed in te lezen en na te denken over de consequenties. Het kan veel impact hebben. Mijn ervaring heeft ervoor gezorgd dat het niet zomaar een tweede keer zou laten doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef ikke_84 het volgende:
Nou ja, meteen afbreken bij een kans lijkt me niet echt de bedoeling. Dan kun je wel gaan beslissen of je vervolgonderzoek wil waar (kleine) risico's aan vastzitten maar waar je wel een definitief antwoord krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mocht de kans op Down groot zijn kun je altijd nog beslissen of je de zwangerschap afbreekt of anders jezelf alvast mentaal kunt voorbereiden op hoe drastisch je eigen leven gaat veranderen na zo'n geboorte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |