abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126492443
Zwangerschap & geboorte

10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei: XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
13 juni: nelisb (papa) (jongetje)
17 juni: Twinkly (jongetje)
23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
22 september: Minerva_
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla
12 november: Limone
22 november: martine1984
23 november: Mabawa.

02 december: Purple010
04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie
26 december: Kursor

10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_126492493
Nog wijzigingen?
pi_126498413
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
pi_126500013
Nee f-r geen van beide... mijn ouders hebben behangen vandaag,dus wij hebben de meubeltjs in elkaar gezet en onze plannen met het kamertje verder uitgewerkt.

Skips, ik zag een mooie echo voorbij komen, fijn hoor!

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Sparkling, mocht je nu al naar huis?

Xm, ben je alvast een voorsprongetje aan het nemen?

De rest ben ik vergeten, sorry...
pi_126502591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)
Het heeft ons net anderhalf uur gekost om onze peuter in slaap te krijgen... Zou hij doorhebben dat er een grote verandering aan zit te komen dat ie de laatste dagen zo moeilijk slaapt?
pi_126503262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:

Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.

Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zit
pi_126503550
Is het niet omdat het voor de 12 weken gewoon lastig is om te vinden? En je dan dus eigenlijk nodeloos ongerust bent omdat je het niet kunt vinden en denkt dat het mis is?
Ik ben er niet aan begonnen, was veel te bang dat ik mezelf er juist gek mee zou maken toen...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:00 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126503844
Niet aan het bevallen hoor, maar zit niet zo lekker in m'n vel en ff niet zoveel zin om te posten. Het is zo rustig in m'n buik en ik maak me echt ongerust. Krijg heel soms wat respons als ik zelf por, maar buiten dat helemaal niets. Was het maar al morgenochtend. Waardeloos zo -O-.

Dus ik ga ff onder m'n steen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:55:21 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126503900
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
pi_126504018
Ja dat klopt, ik wist ook dat ik em waarschijnlijk niet meteen zou horen dus daar maakte ik me ook niet druk over. Al kan ik me voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel doen. Ben ook niet van plan om het elke dag te doen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:58:59 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126504377
Ik heb geen Angelsounds genomen vanwege die reden: Onnodig zorgen maken en mezelf gek maken. Heb gewoon vol vertrouwen in m'n lichaam dat alles goed zit. Die eerste weken zijn klote ja, maar zorgen maken is ook niet goed voor een kindje :)
Maar, just my 2 cents :9
pi_126504591
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
pi_126504754
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
pi_126504863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r ;)

:* XM
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.
pi_126504875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Is het weer net als vorige keer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505096
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is het weer net als vorige keer?
:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
pi_126505148
Kut zeg!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126505175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.
pi_126505425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

:Y
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
pi_126505730
Angeltje, heerlijk om te horen he? Ik gebruik hem nu nog steeds regelmatig, op rustige dagen.
Ik dacht trouwens dat werd afgeraden hem te gebruiken tot een bepaald aantal weken (16?) vanwege de straling die er af komt. Dat het kindje nog te klein is om die goed op te vangen en ze te heet kunnen worden ofzo iets. Ik weet het niet eens precies meer, ik durfde hem in het begin maar heel kort te gebruiken en zelfs nu ben ik er nog voorzichtig mee.

FR, waardeloos dat je steeds zo moet spugen. Dan duurt een zwangerschap wel heel lang..

Ik ben ook nog niet aan het bevallen hoor. Beetje idem als XM, behalve dat ik nog tot overmorgen moet wachten ;)
Ik merk dat ik me een beetje begin af te zonderen van alles, voel me zo onzeker dat ik dat het liefste alleen of met mijn man oplos. Komt wel weer goed :Y
Ik ben net naar bed gegaan, mijn eigen bed *O*
E.
pi_126505755
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.
pi_126519671
F_R wat ontzettend naartoch weer :*

Nog actievannacht dames?
pi_126520137
Goeiemorgen!
Geen echte actie hier, wel wat harde buiken, en buikbaby beweegt ook voldoende. Na een mega scène bij het naar bed brengen, mochten we van ons peutertje ook de hele nacht doorslapen, dus hier gaat het goed.

Ben wel een beetje zenuwachtig voor welk lootje ik vanmiddag krijg... Het zou zo maar ineens heel snel kunnen gaan...

XM, hoe is het bij jou? Is er nog wat meer beweging gekomen?

Sparkling, lekker geslapen in je eigen bed?

f_r, het lijkt me echt ontzettend naar om zo zwanger te zijn, maar het scheelt misschien dat je ten eerste weet waar je het voor doet nu, en ten tweede dat je er enigszins controle over kunt blijven houden door het dus inderdaad rustig aan te doen.. Sterkte!
pi_126520419
Morning!

Spannend Shandaly, dat lootje!

Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig' :'( Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren. :{
pi_126520430
Spannend inderdaad Shandaly!
pi_126520627
Wat een nare droom Mabawa, hoop dat deze gewoon bedrog is! :*

Spannend Shandaly! Op welk lootje hoop je?
pi_126520762
Op zich maakt het me niet uit, anders had ik niet mee moeten doen, vind ik... Maar een lichte voorkeur voor de afwachtgroep... Met name afhankelijk van hoe inleidbaar ik zou zijn... Zaterdag is namelijk een nichtje van mij jarig, en het zou fijn zijn om geen dubbele verjaardagen te hebben.
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:37 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126520805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor. :*
pi_126520864
Mawaba wat een rot droom zeg!

FR wat lijkt het me ontzettend rot om zo beroerd te zijn de hele tijd.

Shandaly spannend!

XM :*
pi_126521547
Mabawa veel zwangere vrouwen krijgen enge dromen, ik snap je angst maar de kans dat er niets aan de hand is is natuurlijk vele malen groter! :*

En Spark, weet je zeker dat je niet aan t cocoonen bent omdat het eraan zit te komen? :o O+

FR het blijft zo naar, maar er komt een einde aan! :*

Shandaly, spannend!
pi_126521587
Ja bizar zijn die zwangerschapsdromen! :o 'Normaal' kan ik mijn dromen wel herleiden tot gebeurtenissen van de dag daarvoor, maar mijn dromen nu komen echt uit de diepste krochten van mijn hersenpan :D
pi_126521612
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel :9~
pi_126521737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel :9~
ah ben dus niet de enige
pi_126521794
Waarom had ik dat nooit, boehoe :'(
Hoewel hier een paar weken geleden wat namen van BN'ers langskwamen die ik niet per se hoef tegen te komen in mijn dromen :D
pi_126521816
Andries Knevel :+
pi_126522021
Nu je hebt gezegd, zand, zou hij zo maar vanacht even bij mij langs kunnen komen :9

En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone! *O* :7
pi_126522161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ah ben dus niet de enige
:D Ik schrik wel soms van mijzelf :@
pi_126522178
quote:
12s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone! *O* :7
:D O+
pi_126522538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Morning!

Spannend Shandaly, dat lootje!

Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig' :'( Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren. :{
Dat is niet leuk en dat soort heftige dromen is echt een nadeel van zwanger zijn.
Niet teveel mee bezig blijven :*
pi_126522550
Sex dromen, van die kinky.... (insert bloossmiley) in het normale leven ben ik daar dus helemaal niet van.

Limone wat goed!
Mawaba zwangerschapsdromen kunnen je onnodig gek maken. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Als je echt ongerust bent kun je de verloskundige vragen of dat je langs mag komen om naar het hartje te luisteren. :*

Sparkling wat zenuwslopend allemaal :*

Shandaly jouw kleine komt vast snel en dan is het loodje helemaal niet meer nodig.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:24:25 #41
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126522836
Niet dat het niet naar is hoor zwangerschapsdromen, want dat is het wel degelijk. Maar om daarvoor naar de VK te gaan lijkt me wel een beetje overdreven, het lijkt wel een trend tegenwoordig om daar 'even' langs te gaan.....

En dan blijkt alles goed te zijn en gaat het de volgende dag mis. Ik bedoel heb een beetje vertrouwen in je lijf, hart/echo controles veranderen er niets aan of een zwangerschap wel of niet goed gaat.
pi_126523427
Dat is helemaal waar maar soms zo moeilijk.
Op dit moment weet ik ook dat ik er vertrouwen in moet hebben dat alles goed blijft gaan maar dat is lastig op een moment waarop dat vertrouwen op de proef wordt gesteld.

Ik heb hier een positieve test liggen maar ik zit nog voor NOD en bij ieder krampje ben ik toch erg bang dat het mis zal gaan. Ondanks dat ik weet dat vertrouwen op een moment als dit heel slim is.
pi_126524297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:01 schreef Limone het volgende:

[..]

:D Ik schrik wel soms van mijzelf :@
ghihi ja ach, ik vertel het meestal ook maar niet aan mijn man :P
pi_126524446
Eigenlijk is internet wat dat aangaat een slecht iets. Je leest veel te veel verhalen waardoor je ook veel te veel verhalen leest van mensen waar iets niet goed gaat. En je je dus veel eerder druk gaat maken.

we vergeten soms dat ondanks de verhalen die je hoort van waar het fout gaat, het in de meeste gevallen gewoon goed gaat.
En dromen zeggen niks..ook al zijn ze heel vervelend in het geval van mawaba. Je hebt nou eenmaal heel rare dromen als je zwanger bent.
pi_126524456
En limone..zo groot als een limone O+
pi_126524728
oeh zwangerschapsdromen.. zo droom ik al wekenlang over mijn ex.. ook leuk voor mijn vriend

ik zeg t m maar niet :') slaat nergens op
pi_126525006
Hah, dromen! Ik was vannacht bevallen op m'n huidige termijn maar alles was en ging helemaal goed - weird, maar wel geruststellend. Blijkbaar is er voldoende vertrouwen hier :D.

En nog even een late jompel voor de goede echo's van Ymme en Skip en Angela's hartje! *O*

Spark en XM, jullie hebben het niet makkelijk, maar jullie maken het jezelf voor mijn gevoel ook niet makkelijk. Ik hoop echt dat jullie toch met vertrouwen de bevalling in gaan.
Home is where the O+ is...
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:33:17 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126525510
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :). Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-05-2013 11:39:56 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:34:04 #49
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126525542
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan. ;)
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:30 #50
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126525598
hm dromen, zo heb ik al 2 keer gedroomd dat ik bevallen was! ..............van een jongetje :o na al die overduidelijke echo's mag ik er toch wel van uit gaan dat er toch echt wel een meisje in m'n buik zit!!

en ik heb laatst gedroomd dat er een handje en voetje echt heel erg duidelijk uitstaken bij m'n buik. zo, dat je de teentjes kon tellen! en m'n zus maar foto's maken met dr blackberry. :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_126525835
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :).
Idem. Er staan hier steeds vaker verhalen dat we vertrouwen moeten hebben en het onszelf lastig maken. Maar ook ik volg alleen het beleid en advies van mijn gynaecoloog op, ik lig ook niet voor mijn lol in het ziekenhuis. En ja, ik moet bewegingen tellen dus dan is het niet vreemd dat ik opmerk dat het toch weer erg rustig is.
Maar ik trek me ook maar eventjes terug zo, ik durf bijna niet meer te vertellen dat ik weer gegaan ben of ik het weer rustig vind.
E.
pi_126526105
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen :). Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.
waarom heb je uberhaupt het gevoel dat je je moet verdedigen?
Ik ben dan wel een van de mensen (de enige) die sosm zegt dat ik het idee heb dat mensen snel gestrest zijn. Maar ik heb er ook duidelijk bij gezegd dat als je twijfelt je moet bellen.
Dus het gevoel dat je je moet verdedigen snap ik dan ook niet
pi_126526200
Verdedigen is niet nodig als de woorden onterecht zijn, adem in adem uit.
pi_126526442
Ja maar.. maar.. ik ben juist heel erg geinteresseerd in hoe het met jullie gaat, XM en Sparks!

Dit topic is er toch juist (onder andere) voor om je onzekerheidjes te bespreken met ervaringsdeskundigen hier? Ervaringen van anderen kan nét een stukje zorg wegnemen, of juist ervoor zorgen dat je met iets dat je zelf als onbelangrijk had afgedaan, tóch doorgeeft waarmee een belangrijk puntje niet vergeten wordt...
We zitten nog steeds allemaal met het probleem dat we geen doorzichtige buiken hebben...

Ik moet over een half uurtje bij de verloskundige zijn trouwens. Ben zo ontzettend benieuwd naar het inwendige onderzoek (niet dat dat nou echt leuk is :X ), maar ben wel heel nieuwsgierig of dat gerommel hier nou inderdaad al iets heeft gedaan...
pi_126527049
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas? :D :@
pi_126527091
Niet stoppen met posten, XM en Spark! :(
pi_126527128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Limone het volgende:
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas? :D :@
Geen flauw idee :P Zal het je vanmiddag vertellen...
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:14:36 #58
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126527183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan. ;)
Ik dan?

---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht! O+

En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten :). Zo herken ik mezelf weer een beetje.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:15:35 #59
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126527222
Spannend Shandaly! Ben benieuwd! :)
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:37:08 #60
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126527974
Spannend Shandaly! Succes!

Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.

Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!

Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:41 #61
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_126528053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spannend Shandaly! Succes!

Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.

Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!

Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Ik duim mee voor je :).

Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?
pi_126528182
XM en Spark, als jullie mijn woorden willen opvatten als een aanval, dan zij dat zo. Zo is het niet bedoeld. We leven allemaal mee en wensen jullie juist alle goeds toe. En natuurlijk moet je de instructies die je hebt, volgen! Er is niemand hier die iets anders zal beweren!

Waar ik persoonlijk op doelde, is dat me gewoon opvalt hoe erg het aan jullie vreet. Niets meer, niets minder. Ik vind dat niet gek, ik heb er geen oordeel over, ik zie het en ik zei er iets over. That's it. Daar zijn geen verdere acties op nodig.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:48:20 #63
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126528302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik duim mee voor je :).

Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?

Ja, ik kon toen kiezen tussen armband of ketting. Ik heb dus 2 armbanden en een ketting nu. :')
pi_126528451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:

Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas! :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:55:07 #65
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_126528536
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik dan?

---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht! O+

En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten :). Zo herken ik mezelf weer een beetje.
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....

Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:55:15 #66
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126528543
Oh wat stom Cwen!
Ik werd netjes op de hoogte gehouden via mail over wanneer de leveringen weer begonnen enzo en in de week dat ik m kreeg, heb ik dat ook via mail gehoord.
pi_126529315
Ik heb de cape meteen ontvangen. Nu nog bedenken waar ik hem verstopt heb. Ik was toen ook bijna jarig en nog pril zwanger.

Ik snap je wel hoor Juud ik heb ook weleens het idee van :? je druk blijven maken maakt het er niet beter op, soms zelfs slechter. En ja er gaan zwangerschappen niet goed maar de meeste gaan gelukkig nog steeds goed. Maar goed andere zullen vast ook wel vinden dat ik klaag en dat doe ik ook weleens en als je dat niet wilt lezen dan lees je erover heen.

Shandaly succes met je lootje straks ik ben benieuwd wat de uitslag is.
pi_126529380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....

Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Mee eens :).
Ik baal er ook met enige regelmaat van dat m'n lichaam zo'n pijn doet en dat ik echt nog heel weinig kan op een dag. Ik denk ook dat elke zwangere dat op een bepaald punt wel een beetje heeft.
Klagen en je onzekerheid delen moet hier ook kunnen, maar er moet dan ook ruimte zijn voor mensen die het iets 'anders' bekijken. Positief of negatief, uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een gezonde baby.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cwen op 15-05-2013 13:25:37 ]
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:19:48 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_126529523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126529553
Ik geniet ondanks mijn bloedingen e.d ook van mijn zwangerschap O+ dit zal mijn laatste keer zijn dus met volle teugen. Ik maak me overigens ook geen zorgen, mijn lichaam fixt het wel weer :P
pi_126529673
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:50 #72
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126529701
Het heeft mij deze zwangerschap moeite gekost om te gaan genieten, door de voorgaande miskramen. Pas na de 20 weken echo en toen ik Robinson voelde is het langzaam begonnen. En toen voelde ik me schuldig dat ik al die weken niet/nauwelijks heb kunnen genieten. ;(
En dan besef je maar eens te goed hoe snel het allemaal gaat en zit ik wat dat betreft nog steeds met m'n kop in 't zand terwijl ik al ruim 34 weken ben.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:22 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_126529720
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126529734
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden :P?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:23 #75
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_126529818
O
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden :P?
Oh zeker niet!! Ik vind dat gebeuk en gedraai geweldig! O+ Ook al word ik er soms kotsmisselijk van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')