Nope, niets hier... en wel ESF aan het kijken, maar via livestream op m'n tweede monitor (kan ik nog even een avondje aan m'n verslaving - WoW - bezig zijn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust hier zijn er stiekem dames bezig of is iedereen esf aan het kijken?
Dat wist ik niet! Weet je ook waarom? Het is zeker erg geruststellend ja, begin nu echt te beseffen dat er een baby in mijn buik zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Sull het volgende:
Angelaatje, geruststellend geluid hè! Ik vond het ook moeilijk zoekenin het begin. Ik las trouwens wel dat ze het afraden voor de 12 weken. Dit was volgens mij een landelijke richtlijn voor gynaecologen.
Ik kan er beter om lachen dan om huilen. Want momenteel gaat het niet zo lekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Haha.. het is maar waar je blij mee bent f_r
XM
Is het weer net als vorige keer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
In dat opzicht is mijn kotsen nog ergens goed voor. Zolang ik kots leeft het nog.
Dat dus! Sowieso is het beter om maximaal 1x per week niet langer dan een minuutje te luisteren. Zo heb ik dat ook angehouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iets te maken met eventuele schadelijke effecten bij de baby. In mijn ziekenhuis laten ze voor de 12 weken ook het hartje in principe niet horen. Onderzoeken zijn nog niet helemaal afgerond geloof ik maar voor de zekerheid raden ze 't af
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]![]()
Mijn lichaam kan heel makkelijk zwanger worden maar is er toch niet zo geschikt voor.
Ik heb nog niet in het z-huis gelegen. zolang ik bar weinig doe gaat het redelijk alleen gisteren toch iets teveel gedaan en nu betaal ik daar de prijs voor. Het is gelukkig ook niet heel erg warm. Maar of de zorg echt beter is betwijfel ik. Ik hou alleen zelf mijn bd telkens mij en let op symptomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En wat inhoudelijker, heb je nu wel betere zorg? Meen me te herinneren dat je vorige keer steeds praktisch uitgedroogd weer naar huis werd gestuurd.
als je je zus binnenkort nog ziet of hier in de buurt moet zijn dan kunnen we wel iets regelen hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
ah ben dus niet de enigequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
Wel heel veel seks, dat is dan wel weer een voordeel
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
En fuck mij: ik kijk nu pas weer eens naar mijn eigen ticker en zie dat de baby deze week zo groot is/wordt als een limone!![]()
Dat is niet leuk en dat soort heftige dromen is echt een nadeel van zwanger zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:35 schreef Mabawa. het volgende:
Morning!
Spannend Shandaly, dat lootje!
Ik heb zo'n vervelende droom gehad. Ik kreeg een echo maar kon de echoscopiste niet horen dus schreef ze steekwoorden in het beeld. 'Mooi hoofdje, mooi neusje' Toen kwam ze bij het hartje en die klopte heel langzaam. Toen schreef ze 'heel verdrietig'Dat vind ik dus heel erg eng, vooral mezelf en mijn dromen kennende. Ik heb weleens 'voorspellende' dromen. Heb al meerdere zwangerschappen, bevallingen en andere gebeurtenissen gedroomd, niet vaak en ik kan het niet sturen ofzo maar het komt dus wel voor.
Nu zou ik dus dolgraag wel even een angelsounds hebben om te luisteren.
Idem. Er staan hier steeds vaker verhalen dat we vertrouwen moeten hebben en het onszelf lastig maken. Maar ook ik volg alleen het beleid en advies van mijn gynaecoloog op, ik lig ook niet voor mijn lol in het ziekenhuis. En ja, ik moet bewegingen tellen dus dan is het niet vreemd dat ik opmerk dat het toch weer erg rustig is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.
Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen.
waarom heb je uberhaupt het gevoel dat je je moet verdedigen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin nu om me te gaan verdedigen. Het zkh heeft bij mij duidelijk aangegeven wanneer ik aan de bel moet trekken en dat volg ik op. En er wordt ook aangegeven door de artsen dat het de laatste twee maanden zwaar voor me is. Fysiek en mentaal. Ik bel niet voor m'n lól. Zou ook 100.000x liever fluitend de zwangerschap uitlopen. En dat geldt net zo hard voor Sparkling denk ik zo.
Maar goed. Nu ga ik me toch verdedigen en dat zou ik niet doen. Ik ga voorlopig ff m'n cocoon in. Hoeft men zich er hier ook niet meer aan te storen. Ik vind het leuk om te lezen en te reageren op hoe het met een ieder gaat, maar ik houd m'n eigen zaken dan wel ff voor mezelf.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Limone het volgende:
Spannend Shandaly! Ik ben ook benieuwd naar dat lootjes trekken. Gaat dat net zoals bij Sinterklaas?![]()
Ik dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Juud79 het volgende:
Ehm, ik had het niet over jou hoor of over Sparkling....... dus trek het je vooral ook niet aan.
Ik duim mee voor jequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spannend Shandaly! Succes!
Ik mag vanmiddag ook op controle bij de vk. Laatste keer, daarna wekelijkse controle in het ziekenhuis tot aan de bevalling.
Duimen jullie mee dat Robinson niet meer in stuit ligt?! Ik knijp 'm nogal, heb geen idee hoe ze ligt. Ze beweegt iig enorm, maar of ze gedraaid is?!
Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik duim mee voor je.
Ik heb geen idee. Ze ging hem nu al gelijk uit de auto halen. Kreeg jij al wel iets anders dan toen je startte?
Ik heb 'm zelfs nooit meer gekregen, helaas!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Die doek is fijn he skippy! Wel gek dat je die al gelijk hebt gekregen. Hier was het het extra kadootje omdat ik al die weken heb meegedaan. En toen was er ook nog iets mis met de levering en heb ik er tig weken langer op moeten wachten!
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik dan?
---
Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest. Wat is die doek lekker zacht!![]()
En ik zit echt veel beter in m'n vel na de echo van gisteren. Ik heb goed geslapen, ben lekker vrolijk en kan nu genieten. Zo herken ik mezelf weer een beetje.
Mee eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....
Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, over niemand in het bijzonder, maar meer over de tendens die hier heerst de afgelopen weken/maanden. Snel in de stress, vaak voor extra controles ipv gewoon als ieder ander de weken afwachten en de tijd van controle naar controle uitzitten, bang zijn dat de zwangerschap niet goed gaat, angst voor bevallen....
Vrouwen zijn er best goed in hoor, in zwanger zijn en ja er gaan ook wel dingen mis en dat is naar, maar veelal gaat het gewoon allemaal goed. Dat lijkt wel eens te worden vergeten.....en dat is jammer, want het maakt het niet een gezellig topic en de zwangerschap is toch veelal een vd leukste/mooiste periodes uit je leven.
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist, dat dus. En op het moment dat jij tig keer in de week aan de CTG ligt omdat ook een gyn zich zorgen maakt over het welzijn van je baby, dan komt dit behoorlijk als een aanval over.
Ah, jij denkt precies te weten wat er in mijn leven gebeurt en denkt te beslissen voor mij of ik hier wel of niet wat te zoeken heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Anders ga jij even feitjes wikipedia'en of rondhangen in topics waar je wel wat te zoeken hebt.
Oh zeker niet!! Ik vind dat gebeuk en gedraai geweldig!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
En nu zou je willen dat klusbedrijf Robinson enzo. zich wat meer koest zou houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |