Van harte gefeliciteerd met Femke! En wat bijzonder vlot man, geniet ervan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!
Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!
Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...
Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...
Kan het bijna nog niet geloven....
Foto en bijlezen komt later!
nou het is duidelijk echt aan het rommelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Rossdale heeft nog 2 keer in het vorige topic gepost en post gewoon mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Nom!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... Volgens mij ben ik zojuist (een deel van) de slijmprop verloren.
Ik hoop het ookquote:
Ik kom hier zeker nog!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
NelisB
Wizzy
Rossdale komen die hier nog
of kan iedereen weer plekjes vooruit?
Als je maar in oktober blijft hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Oh trouwens, opleverdatum van ons projectje mag trouwens verzet worden naar 6 oktober![]()
Omdat mijn vriendin suikerziekte heeft, hebben we te horen gekregen dat de bevalling uiterlijk 2 weken eerder wordt ingeleid omdat de kleine anders veel te groot wordt. Dus het zal de 6e of eventueel nog eerder worden!
Haha we zullen zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je maar in oktober blijft hoorhet is er al zo leeg. Al hoewel dan kan ik toch de 1e plaats bemachtigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |