SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]de orgineleSPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fifa is voor nichten, Daarom een vogelzoekende OP.
ping!
Ohja was even in de war met mmaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelen
Topadvies van een baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Wel veel poep, want jongens poepen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
kinderbescherming much?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagen
What up g?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie Rossdale ook nog niet als papa, na al die terrorsessies zuipen met die man
ik zie alleen maar game overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
Die toren stond in de weg of nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
Ouwe, alles goed hier man! Met jou ook? Leuk je weer eens te zien in het topicquote:
Ik zag die "Lippen", moest instant lachen, wat was dat briljantquote:
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen hebquote:
Do itquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen heb
Deze kende ik nog nietquote:
Ik zit op mobiel nu, is lastigquote:
Die shotgunshit enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel nu, is lastigMaar die plaatjes van Hildo met roflbot
Ik heb zequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dieEn die ene van ik neuk dwergen in hun reet of zoiets
Hildo is een baas want hij heeft een Harley en niet zo'n achterlijke racemotorquote:
Fantastisch, dit maakt mijn hele dag goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:31 schreef Michhas het volgende:
Eerste contact met Hildo in dit topic: GAM / [MW2 SC #238] De enige echte.
Daarna die shit met Morgen-:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat los spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grotendeels vervlogen tijden welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fantastisch, dit maakt mijn hele dag goedMan, wat heb ik veel gelachen in deze reeks
Ja jammer, maar dit doet me terugdenken aan de dagen dat ik soms een uur lang aan het lachen was en op F5 aan het rammen voor nieuwe plaatjesquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Wat een spel.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja jammer, maar dit doet me terugdenken aan de dagen dat ik soms een uur lang aan het lachen was en op F5 aan het rammen voor nieuwe plaatjes
kids, het grote geld en volwassenheid je weet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kids, het grote geld en volwassenheid je weet.
en voor kk, haar op zijn zak
Die, samen met de BO1 tijdenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
HerkenbaarSowieso waren de MW2 avonden met iedereen erbij het beste, zo vaak gehuild van het lachen
[..]
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man, hij wil het stiekem ook wel volgens mij
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef badboynova het volgende:
Anders gooien we ouderwets gewoon mw2 er in
Voor mij niet, ik ga zo wat bier zuipenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef badboynova het volgende:
Anders gooien we ouderwets gewoon mw2 er in
Ja ik wel hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijn
Volgende keer als ie bezopen is hier gooi ik een pc voor zijn bakkes en laat ik hem een nieuwe account makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lam
Ehh, zaterdagavond wel. Vrijdagavond zit ik in Rotterdam en zondag werkenquote:
Aanwezig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijn
We kunnen zaterdag natuurlijk ook even wat gaan eten en drinken in Tilly...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ehh, zaterdagavond wel. Vrijdagavond zit ik in Rotterdam en zondag werken
Det ken, maar ik moet zondagochtend werken om 7.30quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag natuurlijk ook even wat gaan eten en drinken in Tilly...
Even kijken of het overdag terrasweer wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Det ken, maar ik moet zondagochtend werken om 7.30
Dat zou vet zijn! Ik ben wel pas rond 2 a 3 uur terugquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even kijken of het overdag terrasweer wordt
Klinkt goed, een kelder!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er dan een keer centraal afgesproken?
Bij Stoma in de kelder ofzo
Of bij u! ook lekker centraalquote:
Ik heb geen kelder.quote:
Bozz graaft wel een schuttersputquote:
Gewoon zon aanhangwagen met kaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een raar idee, maar waarom niet met een paar man gewoon een hut ergens huren?
BBQ - check
Bier - check
Voer- check
Feest muts - check
Muntjes- optioneel
Hallo? horen jullie mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lam
dan moet je eerst een lift inbouwenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand die hut huurt dan ga ik nog wel mee ook
Te veel werk ik loop wel gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dan moet je eerst een lift inbouwen
Dat kan ik niet belovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pas je wel op dat je niet valt en weer de trap af rolt?
ik zie nick en stef al samen in een bed liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.eenhuisjehuren(...)/?sd=1368564299&df=0
Centraal staat er zelfs bij!![]()
Maar zonder gekheid, als je zoiets huurt kost geen flikker! BBQ pils alleZ!!!! #thegoodlife
Nou ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik zie nick en stef al samen in een bed liggen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nu nog allemaal aan de MW2 en het is aan!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat wordt een "kussengevecht", maar dan met nachtkastjes
DeadMauri5equote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
kijk de signature maar, ik denk dat ik de enige hier ben die de lyrics van dat nummer kent.
Past zo'n bed wel in dat hutje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal los hierquote:
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een kind van 8 naar een van zijn vriendjes kanker jong horen schreeuwen!!!!!!!!1
Ik moest echt hardop lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.
Waarschijnlijk vroeg die moeder vriendelijk of dit de afspraak was? waarna het jong de discussie aanging met dat kankerwijf en uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ze elkaar in hun waarde moesten laten.
Gelukkig eten ze vanavond wel patat, want dat kanker wijf had dat beloofd.
(opvoeding tegenwoordig)
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
Ligt misschien aan mij, maar valt een beetje tegenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes streamquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Vroeger had je nog gewoon respect voor je ouwe, dat is tegenwoordig compleet wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
De meeste mensen doen dat ook nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijk
Was ik ook van plan en lekker in de auto luisteren onderweg naar mijn werkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes stream
Alive 2007 bedoel jequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 1997 "Alive"
Klopt, lijkt me ook vrij logischquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ja die idd! 97 hadden ze ook Alive cd, maar die is wel andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alive 2007 bedoel jeBeste concert wat ik ooit live heb gezien
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Beste nummer van Daft Punk blijft wel 'Television rules the nation'.
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 2007 "Alive"
Eerst gingen ze niet touren omdat die Bangalter last van zijn oren had (tinnitus dacht ik)quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
quote:
Harder better faster strongerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Buurmanquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
Gewoon chagrijnig en boos zijn, dat is altijd het beste. Je vriendin doet maar lief en zorgzaam, jij leert hem hoe hij een echte man is. Zoals Michhas al ooit zei, muesli met bier, houthakken en vlees eten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BuurmanToch maar weer eens komen kijken hier
Leuk dat is momenteel iets waar ik ook op de opleiding mee bezig ben, dat soort VJ dingen.quote:
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt me op een idee gebracht, oude account kwam ik alleen niet meer in. Binnenkort de Xdoos maar weer eens aanslingeren. Is onze boy uit Almere de laatste tijd nog gesignaleerd?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, ik keek naar jou maar jouw ogen hebben nooit de mijne ontmoet. Dagen lag ik wakker te piekeren op bed. Nu is de droom dood met het nieuwe leven dat er aan komt
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Hey maar Freek, wanneer gaan we eens terrassen in Tilburg? Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, maar dat was het dan ook wel
ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!
Ben je het echt?quote:
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haarquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
en sommyquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
Dat was een redelijk geniale avondquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Dat was een redelijk geniale avond
Maar Ross, doen we zeker een keer. Heb het de komende tijd wat druk, maar prik een datum en ik ben er bij.
jack daniels saus op de hamburger/spareribsquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haar
Ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jack daniels saus op de hamburger/spareribs
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?Nee wacht dan kan ik ook niet, pas halverwege juli
Ik ben er hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Freek ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergeten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrijquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.
Maak er maar gebruik van, over een paar maanden is het over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrij
Hahaha godverquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Freek ookWat was die man bezopen, en sochtends zijn portemonnee in de koelkast vinden
Prima!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrij
Nee hoor, maar dan wordt het moeilijker om samen weg te gaan. Zulke stapavonden zijn dan juist geen probleem want dat is mijn vriendin toch gewoon thuisquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak er maar gebruik van, over een paar maanden is het over.
Ik gooi het in mijn agenda!quote:
Deze man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan wordt het moeilijker om samen weg te gaan. Zulke stapavonden zijn dan juist geen probleem want dat is mijn vriendin toch gewoon thuis
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gooi het in mijn agenda!Wie komt er nog meer die avond?
En maar schreeuwen op Utrecht Centraal, je had geluk dat ik je nog meenamquote:
Count me in (for now)!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gooi het in mijn agenda!Wie komt er nog meer die avond?
Je weet ze naam toch nog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durf zijn naam hier nooit meer te noemen, hebben we zo weer een heel drama.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durf zijn naam hier nooit meer te noemen, hebben we zo weer een heel drama.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Misschien werkt het als je drie keer achter elkaar zijn naam zegt, net zoals bij beetlejuice
Dat is wel een ziek team hoor, damnquote:
haha homoquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Wat is een koele naam voor minecraft? Heb het net gekocht
Ok Suarezquote:
Konko gaaf spel jongequote:
Dat beslis ik wel even.quote:
haha homoquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zegt ben je zelf, hahaquote:
virgin4everquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Ok, gezellie xDquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Parvie doet nog wel zo nu en dan craften volgens mij misschien kunnen jullie nu samen een servertje huren
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mimi weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
allesallesallesallessssallesallesallesallessssallesallesallesallessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zegt ben je zelf, hahaquote:
Waarvan aktequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
allesallesallesallessssallesallesallesallessssallesallesallesallessss
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, haha
einde bericht.
すべて すべて すべて すべてquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
allesallesallesallessssallesallesallesallessssallesallesallesallessss
Uh, okquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Michhas het volgende:
Hoi, mijn naam is Henk en ik rij in een tank.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef Rossdale het volgende:
Hoi, mijn naam is Bart en ik boek 'm hard.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:54 schreef Bozz187 het volgende:
Hoi mijn naam is klaas, en ik sla vrouwen als een baas
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef Michhas het volgende:
Hoi mijn naam is Theo en ik berijd bitches als een rodeo.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
Hoi mijn naam is pieter, en ik spuit zoals een gieter.
Hoog niveauquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:13 schreef Kutstudent het volgende:
Hey, my name is Maurice, and in my free time I fuck my niece.
Ok, Ron Zwerverquote:
Heeft ie hem al?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar deze halen.
quote:
quote:
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan heb je wel een dieptepunt bereikt in je leven.
Daarvoor dus altijd je helm opquote:
Ok baas van het topic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En nu opbokken, Vanderknakker.
So it begins.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Sowieso, hottie with a body.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
baas? Hooguit de muscle van het topic
Not only does the lady have bodacious ta-ta's she also has splendiferous taste in literature.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik vind haar lekker, mits ze niet praat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
what... The... Fuck!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
ze heeft een raar formaat hoofd.... wat opzienbarend is aangezien er niet zoveel in zit...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, mits ze niet praat.
Dat is met de meeste vrouwen zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb de aflevering gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ze heeft een raar formaat hoofd.... wat opzienbarend is aangezien er niet zoveel in zit...
"Ik wil arts worden, of iets met arts.... ja tandarts."
Wat is een kroon? "ja voor op je hoofd"
Wat is een brug? "voor als je naar de overkant wil"
Wat is cariës? "een auto ofzo?"
ze doen het erom.
Weet je wat het is, natuurlijk zouden veel kerels er een goede veeg aan kunnen geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb de aflevering gezien.![]()
Maar ik vind haar zeker niet lelijk, mits ze dus stil is.
Zeg toch ook niet dat het relatiemateriaal is, verre van zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet je wat het is, natuurlijk zouden veel kerels er een goede veeg aan kunnen geven.
Maar zelf zou ik er niet vrolijk van worden, het uiterlijk verklapt namelijk de rest al. Dus je weet dat je gewoon een labiel meisje van 16 aan het uitwonen bent.
Ik vind het echt een vieze snol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je haar niet zou doen ben je echt een fucking homo
Pic van die vrouw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat het relatiemateriaal is, verre van zelfs.Ik zeg dat ze lekker is dat is alles, daar bedoel ik inderdaad mee dat ze goed is voor een goede veeg.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vieze snol.
Wat heb ik je toch gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Als kiespijn!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Alle vrouwen missen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ga weg man dat is gewoon een lekker wijf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.
Zij is dus echt niet lekker.
Volledig mee eens, echt zo ongelofelijk niet aantrekkelijk zo'n persoon. Die domheid kun je niet met 10 lagen make-up wegplamurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.
Zij is dus echt niet lekker.
En ross kan geen homo zijn! want die heeft een zwangere vrouw!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig mee eens, echt zo ongelofelijk niet aantrekkelijk zo'n persoon. Die domheid kun je niet met 10 lagen make-up wegplamuren
Jij zou je hond nog doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je haar niet zou doen ben je echt een fucking homo
Welke hond?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Jij zou je hond nog doen.
Don't stick your dick in crazy.
Je weet het niet, misschien zit hij af en toe wel tegen zijn eigen zoon aan te beuken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En ross kan geen homo zijn! want die heeft een zwangere vrouw!
Shit.. wat zou je overhouden als je al die plamuur, zonnebanken, extensions en andere neppe shit weg zou halen... alleen heel veel voorhoofd vrees ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
Das gofferdommen unne lieven hontquote:
Ik classificeer het ook niet als mooie vrouwquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Shit.. wat zou je overhouden als je al die plamuur, zonnebanken, extensions en andere neppe shit weg zou halen... alleen heel veel voorhoofd vrees ik
Edit:
"wat zou je uit willen stralen?"
- Uhh ja uhh klessie!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die hond heeft wel een roze polo nodig
Het is ook geen mooie vrouw en al helemaal geen relatie materiaal maar wel een lekker wijfquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik classificeer het ook niet als mooie vrouw
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze erbij draaien: http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Ik kan hier anders niet om lachen.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt echt geen smaak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook geen mooie vrouw en al helemaal geen relatie materiaal maar wel een lekker wijf
quote:
Jij geeft liever een snok aan een kerel zijn zwengel?quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die draken van jou zijn lekker wil je zeggen!
Briljant!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |