SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]de orgineleSPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fifa is voor nichten, Daarom een vogelzoekende OP.
ping!
Ohja was even in de war met mmaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelen
Topadvies van een baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Wel veel poep, want jongens poepen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
kinderbescherming much?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagen
What up g?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie Rossdale ook nog niet als papa, na al die terrorsessies zuipen met die man
ik zie alleen maar game overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
Die toren stond in de weg of nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
Ouwe, alles goed hier man! Met jou ook? Leuk je weer eens te zien in het topicquote:
Ik zag die "Lippen", moest instant lachen, wat was dat briljantquote:
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen hebquote:
Do itquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen heb
Deze kende ik nog nietquote:
Ik zit op mobiel nu, is lastigquote:
Die shotgunshit enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel nu, is lastigMaar die plaatjes van Hildo met roflbot
Ik heb zequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dieEn die ene van ik neuk dwergen in hun reet of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |