yup in arnhemquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las het op FB ja what the.Hier in Arnhem gebeurd?
Ik zou marktplaats enzo even in de gaten houden als ik jou was.quote:
ga ik ook doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou marktplaats enzo even in de gaten houden als ik jou was.
Het zit je ook niet mee he.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:11 schreef dreamzk het volgende:
Nou gala was leuk, alles ging goed om haar te regelen en komt puntje bij paaltje is haar lelijke vriendin haar date kwijt en moet ze haar helpen zoeken. Alleen geslapen dus
Ik ben nog steeds stap voor stap over mn game gegaan en ik heb niet vaak zo soepel gedaan als gisteravond, handje vasthouden, de swagger-dance moves gedaan, allessss.quote:
sowieso jullie weten hoe ie eruit ziet dus mocht je hem zien laat het me weten waar ie staat. Dan maak ik die 187 waarquote:
Ik ga zo de stad in zal er op letten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sowieso jullie weten hoe ie eruit ziet dus mocht je hem zien laat het me weten waar ie staat. Dan maak ik die 187 waar
bij michhas oude huis voor de deur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in zal er op letten.Waar had je hem staan dan?
post nog ff een picquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sowieso jullie weten hoe ie eruit ziet dus mocht je hem zien laat het me weten waar ie staat. Dan maak ik die 187 waar
Hier nog een.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:11 schreef dreamzk het volgende:
Nou gala was leuk, alles ging goed om haar te regelen en komt puntje bij paaltje is haar lelijke vriendin haar date kwijt en moet ze haar helpen zoeken. Alleen geslapen dus
too much for u to handlequote:Op donderdag 2 juni 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
Nou schud je reet bitches, laat me zien wat je hebt
Helaas herken zelfs ik diequote:Op donderdag 2 juni 2011 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik neem je mee naar de snoepwinkel, ik laat je likken aan een lolly.
Als je er nog om kan lachen, zal het wel meevallen met die brakheid. Nee, echt brak zijn betekent een eindeloze toilet-sessie of het gevoel dat je je hoofd eraf wil hakken omdat dat waarschijnlijk minder kut is dan je brakheid. Verschrikkelijk. Ik ga echt nooit meer zuipen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gisteren eindexamengala, nu lekker brak
Dat had ik zondag dus, kon wel janken inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je er nog om kan lachen, zal het wel meevallen met die brakheid. Nee, echt brak zijn betekent een eindeloze toilet-sessie of het gevoel dat je je hoofd eraf wil hakken omdat dat waarschijnlijk minder kut is dan je brakheid. Verschrikkelijk. Ik ga echt nooit meer zuipen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Stelletje watjesAls je stoer wil zuipen, moet je niet janken als je 's ochtends een kater hebt.
Pics?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:45 schreef Bozz187 het volgende:
deze jongen krijgen ze niet neer, zaterdag naar nieuwe motor kijken en evt kopen in utrecht
pics staan op marktplaats honda rebel in lomik ofzo is ie te koop. En jij mag niet bij motors in de buurt komen na je verhaal van gisterquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics?
Mag ik mee voor een proefritje?![]()
Ik mocht mijn handen op je tepels leggen zei je gister.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pics staan op marktplaats honda rebel in lomik ofzo is ie te koop. En jij mag niet bij motors in de buurt komen na je verhaal van gister
yup die ja. En die nipple was ik ffkes vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
Deze?
http://link.marktplaats.nl/450104595
nice ik ga na deze voor een honda shadow black spiritquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar deze halen.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ga na deze voor een honda shadow black spirit
yupquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt ie je bekend voor?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Stelletje watjesAls je stoer wil zuipen, moet je niet janken als je 's ochtends een kater hebt.
Ohh oke, nee ze woont sinds 2 jaar geloof ik in Haarlem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Foto gezien, maar komt me niet bekend voor. Ik kom zelf niet uit Breda he, dus tenzij iemand op dit moment in Breda woont is de kans bijzonder klein dat ik ze ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |