Dat kan ik niet belovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pas je wel op dat je niet valt en weer de trap af rolt?
ik zie nick en stef al samen in een bed liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.eenhuisjehuren(...)/?sd=1368564299&df=0
Centraal staat er zelfs bij!![]()
Maar zonder gekheid, als je zoiets huurt kost geen flikker! BBQ pils alleZ!!!! #thegoodlife
Nou ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik zie nick en stef al samen in een bed liggen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nu nog allemaal aan de MW2 en het is aan!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat wordt een "kussengevecht", maar dan met nachtkastjes
DeadMauri5equote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
kijk de signature maar, ik denk dat ik de enige hier ben die de lyrics van dat nummer kent.
Past zo'n bed wel in dat hutje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal los hierquote:
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een kind van 8 naar een van zijn vriendjes kanker jong horen schreeuwen!!!!!!!!1
Ik moest echt hardop lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.
Waarschijnlijk vroeg die moeder vriendelijk of dit de afspraak was? waarna het jong de discussie aanging met dat kankerwijf en uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ze elkaar in hun waarde moesten laten.
Gelukkig eten ze vanavond wel patat, want dat kanker wijf had dat beloofd.
(opvoeding tegenwoordig)
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
Ligt misschien aan mij, maar valt een beetje tegenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |