SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]de orgineleSPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fifa is voor nichten, Daarom een vogelzoekende OP.
ping!
Ohja was even in de war met mmaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
er is helemaal niets homo sexisch aan mannen in korte broekjes die met ballen spelen
Topadvies van een baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
Feli Ross een jonge is echt leuk, beetje stoeien game en makkelijker tegen de muur gooien als ze niet luisteren
Wel veel poep, want jongens poepen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef badboynova het volgende:
kinderbescherming much?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb deze week al extra duct-tape en tie-wraps ingeslagen
What up g?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie Rossdale ook nog niet als papa, na al die terrorsessies zuipen met die man
ik zie alleen maar game overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
Die toren stond in de weg of nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.twitch.tv/koningstoma
koning stoma ze live stream kijke
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef PierreTT het volgende:
Rossdale gefeliciteerd! Leuk om te horen! Uiteraard noem je hem natuurlijk D'Shawn Damarcus Terrence
Hulde voor de OP trouwens
Ouwe, alles goed hier man! Met jou ook? Leuk je weer eens te zien in het topicquote:
Ik zag die "Lippen", moest instant lachen, wat was dat briljantquote:
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen hebquote:
Do itquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga even die topics met Hildo zoeken, ik geloof niet dat ik ooit zo hard gelachen heb
Deze kende ik nog nietquote:
Ik zit op mobiel nu, is lastigquote:
Die shotgunshit enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel nu, is lastigMaar die plaatjes van Hildo met roflbot
Ik heb zequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dieEn die ene van ik neuk dwergen in hun reet of zoiets
Hildo is een baas want hij heeft een Harley en niet zo'n achterlijke racemotorquote:
Fantastisch, dit maakt mijn hele dag goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:31 schreef Michhas het volgende:
Eerste contact met Hildo in dit topic: GAM / [MW2 SC #238] De enige echte.
Daarna die shit met Morgen-:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat los spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grotendeels vervlogen tijden welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fantastisch, dit maakt mijn hele dag goedMan, wat heb ik veel gelachen in deze reeks
Ja jammer, maar dit doet me terugdenken aan de dagen dat ik soms een uur lang aan het lachen was en op F5 aan het rammen voor nieuwe plaatjesquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Wat een spel.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja jammer, maar dit doet me terugdenken aan de dagen dat ik soms een uur lang aan het lachen was en op F5 aan het rammen voor nieuwe plaatjes
kids, het grote geld en volwassenheid je weet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kids, het grote geld en volwassenheid je weet.
en voor kk, haar op zijn zak
Die, samen met de BO1 tijdenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
HerkenbaarSowieso waren de MW2 avonden met iedereen erbij het beste, zo vaak gehuild van het lachen
[..]
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man, hij wil het stiekem ook wel volgens mij
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef badboynova het volgende:
Anders gooien we ouderwets gewoon mw2 er in
Voor mij niet, ik ga zo wat bier zuipenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef badboynova het volgende:
Anders gooien we ouderwets gewoon mw2 er in
Ja ik wel hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijn
Volgende keer als ie bezopen is hier gooi ik een pc voor zijn bakkes en laat ik hem een nieuwe account makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lam
Ehh, zaterdagavond wel. Vrijdagavond zit ik in Rotterdam en zondag werkenquote:
Aanwezig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik deze week best een avondje doen als er meer mensen in zijn
We kunnen zaterdag natuurlijk ook even wat gaan eten en drinken in Tilly...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ehh, zaterdagavond wel. Vrijdagavond zit ik in Rotterdam en zondag werken
Det ken, maar ik moet zondagochtend werken om 7.30quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen zaterdag natuurlijk ook even wat gaan eten en drinken in Tilly...
Even kijken of het overdag terrasweer wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Det ken, maar ik moet zondagochtend werken om 7.30
Dat zou vet zijn! Ik ben wel pas rond 2 a 3 uur terugquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Even kijken of het overdag terrasweer wordt
Klinkt goed, een kelder!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er dan een keer centraal afgesproken?
Bij Stoma in de kelder ofzo
Of bij u! ook lekker centraalquote:
Ik heb geen kelder.quote:
Bozz graaft wel een schuttersputquote:
Gewoon zon aanhangwagen met kaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een raar idee, maar waarom niet met een paar man gewoon een hut ergens huren?
BBQ - check
Bier - check
Voer- check
Feest muts - check
Muntjes- optioneel
Hallo? horen jullie mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij is ie gewoon te lam
dan moet je eerst een lift inbouwenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand die hut huurt dan ga ik nog wel mee ook
Te veel werk ik loop wel gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dan moet je eerst een lift inbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |