Harder better faster strongerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Beste nummer van Daft Punk blijft wel 'Television rules the nation'.
Buurmanquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
Gewoon chagrijnig en boos zijn, dat is altijd het beste. Je vriendin doet maar lief en zorgzaam, jij leert hem hoe hij een echte man is. Zoals Michhas al ooit zei, muesli met bier, houthakken en vlees eten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BuurmanToch maar weer eens komen kijken hier
Leuk dat is momenteel iets waar ik ook op de opleiding mee bezig ben, dat soort VJ dingen.quote:
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt me op een idee gebracht, oude account kwam ik alleen niet meer in. Binnenkort de Xdoos maar weer eens aanslingeren. Is onze boy uit Almere de laatste tijd nog gesignaleerd?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, ik keek naar jou maar jouw ogen hebben nooit de mijne ontmoet. Dagen lag ik wakker te piekeren op bed. Nu is de droom dood met het nieuwe leven dat er aan komt
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Hey maar Freek, wanneer gaan we eens terrassen in Tilburg? Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, maar dat was het dan ook wel
ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!
Ben je het echt?quote:
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haarquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
en sommyquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
Dat was een redelijk geniale avondquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Dat was een redelijk geniale avond
Maar Ross, doen we zeker een keer. Heb het de komende tijd wat druk, maar prik een datum en ik ben er bij.
jack daniels saus op de hamburger/spareribsquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haar
Ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jack daniels saus op de hamburger/spareribs
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?Nee wacht dan kan ik ook niet, pas halverwege juli
Ik ben er hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Freek ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergeten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrijquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.
Maak er maar gebruik van, over een paar maanden is het over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |