Ja ik heb de aflevering gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ze heeft een raar formaat hoofd.... wat opzienbarend is aangezien er niet zoveel in zit...
"Ik wil arts worden, of iets met arts.... ja tandarts."
Wat is een kroon? "ja voor op je hoofd"
Wat is een brug? "voor als je naar de overkant wil"
Wat is cariës? "een auto ofzo?"
ze doen het erom.
Weet je wat het is, natuurlijk zouden veel kerels er een goede veeg aan kunnen geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb de aflevering gezien.![]()
Maar ik vind haar zeker niet lelijk, mits ze dus stil is.
Zeg toch ook niet dat het relatiemateriaal is, verre van zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet je wat het is, natuurlijk zouden veel kerels er een goede veeg aan kunnen geven.
Maar zelf zou ik er niet vrolijk van worden, het uiterlijk verklapt namelijk de rest al. Dus je weet dat je gewoon een labiel meisje van 16 aan het uitwonen bent.
Ik vind het echt een vieze snol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, mits ze niet praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je haar niet zou doen ben je echt een fucking homo
Pic van die vrouw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat het relatiemateriaal is, verre van zelfs.Ik zeg dat ze lekker is dat is alles, daar bedoel ik inderdaad mee dat ze goed is voor een goede veeg.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vieze snol.
Wat heb ik je toch gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Als kiespijn!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Alle vrouwen missen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ga weg man dat is gewoon een lekker wijf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.
Zij is dus echt niet lekker.
Volledig mee eens, echt zo ongelofelijk niet aantrekkelijk zo'n persoon. Die domheid kun je niet met 10 lagen make-up wegplamurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt dom.... en zegt meer over jou dan anderen.
Zij is dus echt niet lekker.
En ross kan geen homo zijn! want die heeft een zwangere vrouw!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig mee eens, echt zo ongelofelijk niet aantrekkelijk zo'n persoon. Die domheid kun je niet met 10 lagen make-up wegplamuren
Jij zou je hond nog doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je haar niet zou doen ben je echt een fucking homo
Welke hond?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Jij zou je hond nog doen.
Don't stick your dick in crazy.
Je weet het niet, misschien zit hij af en toe wel tegen zijn eigen zoon aan te beuken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En ross kan geen homo zijn! want die heeft een zwangere vrouw!
Shit.. wat zou je overhouden als je al die plamuur, zonnebanken, extensions en andere neppe shit weg zou halen... alleen heel veel voorhoofd vrees ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |