Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes streamquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Vroeger had je nog gewoon respect voor je ouwe, dat is tegenwoordig compleet wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
De meeste mensen doen dat ook nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijk
Was ik ook van plan en lekker in de auto luisteren onderweg naar mijn werkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes stream
Alive 2007 bedoel jequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 1997 "Alive"
Klopt, lijkt me ook vrij logischquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ja die idd! 97 hadden ze ook Alive cd, maar die is wel andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alive 2007 bedoel jeBeste concert wat ik ooit live heb gezien
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Beste nummer van Daft Punk blijft wel 'Television rules the nation'.
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Beste nummer van Daft Punk blijft wel 'Television rules the nation'.
kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 2007 "Alive"
Eerst gingen ze niet touren omdat die Bangalter last van zijn oren had (tinnitus dacht ik)quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |