Dat kan ik niet belovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pas je wel op dat je niet valt en weer de trap af rolt?
ik zie nick en stef al samen in een bed liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.eenhuisjehuren(...)/?sd=1368564299&df=0
Centraal staat er zelfs bij!![]()
Maar zonder gekheid, als je zoiets huurt kost geen flikker! BBQ pils alleZ!!!! #thegoodlife
Nou ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik zie nick en stef al samen in een bed liggen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nu nog allemaal aan de MW2 en het is aan!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dat wordt een "kussengevecht", maar dan met nachtkastjes
DeadMauri5equote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
kijk de signature maar, ik denk dat ik de enige hier ben die de lyrics van dat nummer kent.
Past zo'n bed wel in dat hutje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het gaat helemaal los hierquote:
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een kind van 8 naar een van zijn vriendjes kanker jong horen schreeuwen!!!!!!!!1
Ik moest echt hardop lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kijk dat gaat al de goede kant op. Zo herken ik de jeugd van tegenwoordig weer.
Waarschijnlijk vroeg die moeder vriendelijk of dit de afspraak was? waarna het jong de discussie aanging met dat kankerwijf en uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ze elkaar in hun waarde moesten laten.
Gelukkig eten ze vanavond wel patat, want dat kanker wijf had dat beloofd.
(opvoeding tegenwoordig)
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder gevalquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
Ligt misschien aan mij, maar valt een beetje tegenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Tauch_ het volgende:
[..]![]()
Nieuwe album van Daft Punk al gehoord?
Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes streamquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Vroeger had je nog gewoon respect voor je ouwe, dat is tegenwoordig compleet wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry hoor maar veel kinderen zijn tegenwoordig kapot.
Dit komt door de ouders.
Laatst in de super stond een kind te krijsen om iets, hoor ik mama dit zeggen "wat hadden we thuis nu afgesproken? blijkbaar kan ik niks met jullie afspreken. De volgende keer blijven jullie maar thuis"
![]()
Vroeger ging dat zo.
Ik "MAMAAAAA"
mama "BAM!!!!"
einde
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
De meeste mensen doen dat ook nogquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar geluisterd. Ik hoorde alleen wel dat het heel anders was dan hun oudere werk? Ik vind het wel mooi dat ze proberen te vernieuwen, maar geen idee wat ik er van vind. Wil hem wel deze week luisteren in ieder geval
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ben niet echt een doorgewinterde Daft Punk-fan, dus kan het niet echt vergelijken met zijn eerdere werk. Vind het zelf wel een lekker album eigenlijk
Was ik ook van plan en lekker in de auto luisteren onderweg naar mijn werkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht anders ff tot een normale rip uit is, die nu uit is komt van een itunes stream
Alive 2007 bedoel jequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 1997 "Alive"
Klopt, lijkt me ook vrij logischquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onthoud gewoon dat het net honden zijn, je moet consequent zijn. Met een hond ga je ook geen discussie aan.
Ja die idd! 97 hadden ze ook Alive cd, maar die is wel andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alive 2007 bedoel jeBeste concert wat ik ooit live heb gezien
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Beste nummer van Daft Punk blijft wel 'Television rules the nation'.
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet hem nog een keer op het gemakje gaan luisteren, maar gelukkig was wel van te voren bekend dat het totaal iets anders ging worden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nummers zoals :
One more time
Aerodynamic
Harder, better, faster, stronger
Too long
Crescendolls
Around the world![]()
Rollin' & scratchin'
zijn wel toppertjes
En als je hun eerdere werk wil checken hoef je maar 1cd te downloaden en dat is die concert cd uit 2007 "Alive"
Eerst gingen ze niet touren omdat die Bangalter last van zijn oren had (tinnitus dacht ik)quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
quote:
Harder better faster strongerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Michhas het volgende:
Buurmanquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Vind het wel lekker tussen dat digitale geweld van tegenwoordig. Ze verwachten ook niet dat ze gaan touren, omdat dat simpelweg niet mogelijk is gezien de aard van de nummers (http://metro.co.uk/2013/0(...)ss-memories-3759675/). Remix-album zal wel wat harder zijn
Gewoon chagrijnig en boos zijn, dat is altijd het beste. Je vriendin doet maar lief en zorgzaam, jij leert hem hoe hij een echte man is. Zoals Michhas al ooit zei, muesli met bier, houthakken en vlees eten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden over een paar jaar. Ik vind het nu ook heel makkelijk om andere ouders als waardeloze mensen af te tekenen, maar ik ben benieuwd hoe ik zelf ga zijn over pak en beetje 3-5 jaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BuurmanToch maar weer eens komen kijken hier
Leuk dat is momenteel iets waar ik ook op de opleiding mee bezig ben, dat soort VJ dingen.quote:
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, je hebt me op een idee gebracht, oude account kwam ik alleen niet meer in. Binnenkort de Xdoos maar weer eens aanslingeren. Is onze boy uit Almere de laatste tijd nog gesignaleerd?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, ik keek naar jou maar jouw ogen hebben nooit de mijne ontmoet. Dagen lag ik wakker te piekeren op bed. Nu is de droom dood met het nieuwe leven dat er aan komt
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie hem sporadisch nog wel eens op Xbox live on- en offline floepen, maar dat is het dan wel.
Hey maar Freek, wanneer gaan we eens terrassen in Tilburg? Ik vind het jammer dat je er nooit bij bent geweestIk heb je ooit één keer in de rij zien staan bij Cafe Philip, maar dat was het dan ook wel
ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, hij is mee gaan zuipen ooit in Utrecht!
Ben je het echt?quote:
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haarquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
en sommyquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je het echt?Nu Pringles nog en het feestje is weer compleet.
Dat was een redelijk geniale avondquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Dat was een redelijk geniale avond
Maar Ross, doen we zeker een keer. Heb het de komende tijd wat druk, maar prik een datum en ik ben er bij.
jack daniels saus op de hamburger/spareribsquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mevrouw roept dat ze hem mist en hij verschijnt weer voor haar
Ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jack daniels saus op de hamburger/spareribs
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, eind volgende maand ofzo?Nee wacht dan kan ik ook niet, pas halverwege juli
Ik ben er hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Freek ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja! Godver dat was ik alweer helemaal vergeten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu eenmaal die kracht. Hopen dat het ook bij mijn mokkavriendje werkt.
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrijquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Zit tot eind juni in Tilburg. Kijk maar wanneer het een keer uitkomt, ben er toch zo.
Maak er maar gebruik van, over een paar maanden is het over.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrij
Hahaha godverquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Freek ookWat was die man bezopen, en sochtends zijn portemonnee in de koelkast vinden
Prima!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdagavond 14 juni! Volgens mij heb ik die datum nog vrij
Nee hoor, maar dan wordt het moeilijker om samen weg te gaan. Zulke stapavonden zijn dan juist geen probleem want dat is mijn vriendin toch gewoon thuisquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak er maar gebruik van, over een paar maanden is het over.
Ik gooi het in mijn agenda!quote:
Deze man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan wordt het moeilijker om samen weg te gaan. Zulke stapavonden zijn dan juist geen probleem want dat is mijn vriendin toch gewoon thuis
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gooi het in mijn agenda!Wie komt er nog meer die avond?
En maar schreeuwen op Utrecht Centraal, je had geluk dat ik je nog meenamquote:
Count me in (for now)!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gooi het in mijn agenda!Wie komt er nog meer die avond?
Je weet ze naam toch nog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durf zijn naam hier nooit meer te noemen, hebben we zo weer een heel drama.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durf zijn naam hier nooit meer te noemen, hebben we zo weer een heel drama.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Misschien werkt het als je drie keer achter elkaar zijn naam zegt, net zoals bij beetlejuice
Dat is wel een ziek team hoor, damnquote:
haha homoquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Wat is een koele naam voor minecraft? Heb het net gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |