Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Hij is wel de hoop voor elke FOK!ker dan, massale geboortegolf over een jaar!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef 2013 het volgende:
[..]
Maar dan zou heel FOK! eigenlijk ook met hem 'mee moeten doen' zodat we het forum over een jaartje op kunnen heffen
Zag eruit als een vulcano op zijn kop ofsoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Avital krijgt wel een leuke date volgende keerMet zijn geverfde kuifje.
Je verwacht het niet hé!quote:
Mits niet selectiefquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dus als hij het kan moet het Marcel zeker lukken
Niet raar ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef hmmmz het volgende:
ook meteen bellen, stuur eerst gewoon een smsje ofzo
quote:
Hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hij is wel de hoop voor elke FOK!ker dan, massale geboortegolf over een jaar!
quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ze wil nog een keer met hem daten? Ze heeft het bewijs van de vorige date nog om haar nek.
Die Angelo ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Silenus het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op die Limburgse nicht uit 'Wie trouwt mijn zoon'
Echte liefdequote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ze wil nog een keer met hem daten? Ze heeft het bewijs van de vorige date nog om haar nek.
Niet alleen daarvoorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
als dit he?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel een vrouwelijke reactie hoor.
"ik verdien beter dan dit
!!!"
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
Mijn godquote:
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je fallus minstens 30cm is, kan je maar beter geen erectie krijgen in het openbaar.
Dat is meer iets voor een heel ander programma.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebben
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Silenus het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op die Limburgse nicht uit 'Wie trouwt mijn zoon'
best wel jaquote:
ik zag een ninja editquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als dit he?
Die gast lijkt op die homo van wie trouwt mijn zoon trouwens. Die brabo die alles met os mam moest bespreken
Beetje laat dus
'Willen' en 'krijgen' zijn dan ook twee verschillende dingen. Die yoghurtstok heeft een eigen wil.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebben
De jouwe wellicht, maar dan moet je toch eens een arts raadplegenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Willen' en 'krijgen' zijn dan ook twee verschillende dingen. Die yoghurtstok heeft een eigen wil.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was weer leuk in ieder geval, tot volgende week!
Byequote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was weer leuk in ieder geval, tot volgende week!
Via een datingbureauquote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe krijgt die kneus een dat met die blonde??
Sommige mensen kijken niet naar uiterlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe krijgt die kneus een dat met die blonde??
quote:
Ik denk dat ze beleefd wilde zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Alsof iemand dat echt gaat zeggen, geloof er niks van.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef I0_0I het volgende:
Die 'date' duurde sowieso niet langer dan 30 seconden want toen ze weer opstapten was die chocomel nog vol.
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik word echt superongemakkelijk van dat gesprek in die skihut
Precies, dat meisje kreeg de ene na de andere verschrikkelijk slechte awkward openingszin op zich afgevuurd, kreeg en passant nog even te horen hoe hij een meisje zou willen ontmaagden en gaf daarna zelfs nog haar telefoonnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
waarom zou ie dan meteen autistisch zijn? hij is gewoon een nerd die nooit contact heeft met echte mensen en daardoor geen sociale skills heeft opgedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Verbaas me trouwens ook over die larpert, die ziet zijn ontmaagding als iets zonder gevoelFf d'r in en d'r uit, zo omschrijft-ie het. Krijg sterk het idee dat die gast autistisch is, ook omdat-ie zo moeilijk contact maakt met mensen.
Daar lijkt het helaas wel opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een nep programma, sowieso waarom zou je uberhaubt mee doen? En als die Avithal echt zo onzeker was, had ze geen tientallen aandachtsfilmpjes op youtube geplaatst. Ik denk dat ze nog eerder mee doet om meer bezoekers naar haar channel te trekken.
Omdat ze een gaar wijf is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?
Ze is ook nog eens 'lekker gek'. Werd nogal hysterisch toen ze zichzelf op TV zag.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, de sport-instructrice heeft een pittig en vlot rood kapsel.
Voor mannen wel ja. Of er moeten vrouwen zijn die erop kicken een vent te ontmaagden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Young_David het volgende:
Collega begon vandaag over dit programma en beschreef een mede-zwollenaar. Ik zei: "Toch niet Marcel he ..."
Dus ... Oud-klasgenoot van me geweest. Kom hem nu af toe nog wel eens tegen. Hoe spreek je zo'n jongen dan aan? "Heb je nog geneukt?"
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?
Ja maar dat is toch iets heel anders. In deze setting kun je erop wachten dat je bakken van kritiek en lelijke dingen naar je hoofd geslingerd krijgt. Maar goed, dat gebeurt nu ook al.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Jij wordt zeker een kijkcijfer-hit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Tweet 'm ffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
marcel, wat een baas!![]()
![]()
marcel als je dit leest pm ff ik wil met je chillen!
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tweet 'm ff
https://twitter.com/NedyleneStoel
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?
Was zijn gamenaam ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?
Nou ik ben benieuwd. Of het leuk voor jou is weet ik niet, maar ik zou het erg vermakelijk vinden om je in het programma te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
wat is dat voor gaar spel dat hij speelt. Second life ofzo?
Nee het was ook geen GW 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.
Ik had zijn characternaam niet gelezen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Burdie het volgende:
Google?
The Secret World Chronicle.
https://chronicle.thesecretworld.com/character/Nedy
Dat is een ander programma, beste Hakuna.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze reactie kreeg ik net van de redaktie. Misschien wordt ik uitgenodigd in het komende seizoen. wie zal het zeggen.
Dan zal mijn haar intussen flink langer zijn en ben ik wel benieuwd welke vrouw (ook met lang haar0 die mij wel ziet zitten.
Beste ********
Onlangs hebben wij uw aanmelding voor het televisieprogramma Ik kan het niet alleen ontvangen. Wij hebben uw verhaal gelezen en danken u voor het in ons gestelde vertrouwen.
Inmiddels zijn alle afleveringen voor dit seizoen opgenomen. Wij zullen uw aanmelding bewaren en bij een eventueel volgend seizoen wellicht contact met u opnemen.
Wel danken wij u hartelijk voor uw interesse in het programma!
Vriendelijke groet,
De redactie van Ik kan het niet alleen
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een ander programma, beste Hakuna.
Ik snap echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?
Je kunt je maar slechts eenmalig aanmelden, bij aanmelding kun je alleen nog maar kandidaad stellen bij andere programma's. En je moet eerst een RTL ID account aanmaken voordat je je kunt aanmelden voor een programma.quote:
Oh joh, ik dacht je moet een heel verhaal insturen of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.
Dat heb i gedaan, maar om te voorkomen dat dezelfde kandidaten niet telkens het zelfde formulier gaan invullen ken je het maar slechts 1 keer invullen en bersturen. Tevens moest je voordat je je kunt aanmelden een RTL ID aanmaken, deze krijg ik nu zelfs niet meer verwijderd van de site.
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Young_David het volgende:
Waarom wil je meedoen aan dit programma? Heb je een bijzonder verhaal ofzo?
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
Seizoen twee!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zin
Je moet niet van het programma verwachten dat ze 'de ware' voor jou zoeken. Het is niet echt een datingprogramma.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
welk andere forum, linkje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
-matata-quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
tsja als je zelf een 5/10+ vrouw wilt en je bent een 2/10 man dan heb je idd aan je zelf te dankenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Poederman1 het volgende:
wat een kneus die ene zeg, 20 jaar online daten zonder succes![]()
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij take me out, en andere programma's. Die meisjes praten gewoon hun mond voorbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:53 schreef secondelijm het volgende:
[..]
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.quote:
In het echt is het Piet de Leeuw?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.
Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Verbaasd me echt dat die avithal nog nooit volgeblaft is trouwens.
Van verbazing schrijf je verbaast met een d?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Nou ja Dan had ze iets meer tieten moeten laten zien denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?
Ze zeggen dat de kandidaten wel echt zijn, dat geloof ik dus echt niet bij die avithal.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.
niet echtquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
als jij echt bent moet jij ook tegen jezelf bescherm wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
Dus het enige bewijs is een forumpost van iemand die zegt haar te zijn en alleen die twee posts heeft op dat forum? Zelfs in BNW hebben ze beter bewijs voor hun theorieën.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
lekker bezig Ewout http://glamora.ma/2013/05/bewijs_maagdenshow_rtl5_is_fak.html
Allemachtig, we snappen ondertussen wel dat jij een man bent met lang haar hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nog steeds zou ik ze hard doen en wat ze zegt; Ik ben bang nymfo te worden, daar kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:
Men verwacht het niet maar wil inderdaad niet zeggen dat het onmogelijk is. Wat ik al eerder zei, misschien is die Avithal een tease maar zodra het puntje op paaltje komtquote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Denk dat wel meer (lekkere) meiden van 20-21 zijn die maagd zijn hoor, waarschijnlijk ook wel ouder. Zo bijzonder is dat niet.
Oh, thanks!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:
http://www.hebikietsgemis(...)og-nooit-gedaan.html
Hier kun je het terugkijken zonder te betalen.
Toen ik het 2 weken terug probeerde nog niet in ieder geval, niet via RTLquote:
Toen was 't ook nog geen terugkijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh, thanks!
[..]
Toen ik het 2 weken terug probeerde nog niet in ieder geval, niet via RTL
Maar goed nu dus wel
Misschien was ik in de war met een ander programma, RTL vraagt iig soms wel geld (80 cent ofzo, maar flikker op met je 80 centquote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Toen was 't ook nog geen terugkijken
Wat deed jij daar dan? En waarom was je eregast?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.
Dat was naar aanleding van een artikel in het blad Story waarin Loek Kessels (Mona) aandacht aan mij besteede. In de uitzedning droegen allle bandleden van het orkest een (kleurige) trui van mij en was ik de gehele uitzending live aanwezeig. Andere gasten moesten na een paar minuten weer de studio verlaten.. Buiten Paul om was alles vooral geerpeteerd en vooraf opgezet. Zo zal dat bij RTL ook wel zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat deed jij daar dan? En waarom was je eregast?
Je zoekt aandacht he? Noemen ze aandachtsgeil (kijk mij eens iets te melden hebben), laat ik je zeggen; Niemand zit te wachten op een wannabe hippiequote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat was naar aanleding van een artikel in het blad Story waarin Loek Kessels (Mona) aandacht aan mij besteede. In de uitzedning droegen allle bandleden van het orkest een (kleurige) trui van mij en was ik de gehele uitzending live aanwezeig. Andere gasten moesten na een paar minuten weer de studio verlaten.. Buiten Paul om was alles vooral geerpeteerd en vooraf opgezet. Zo zal dat bij RTL ook wel zijn.
Maar ik zou best wel weer wat mediaaandacht willen krijgen, zelfs jaren later werd ik nog door die uitzending op straat herkend en aangesproken.
Helaas kan ik nergens een fragment terugvinden van de uitzending met de taarten en tomaten werd gegooirt. dat moet in oktober 1994 zijn geweest. alleen een verzamel DVD van deze uitzendingen staat een fragment waarin ik nog te zien ben.
FF verdiend een dagboek-topic voor hemzelfquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zoekt aandacht he? Noemen ze aandachtsgeil (kijk mij eens iets te melden hebben), laat ik je zeggen; Niemand zit te wachten op een wannabe hippie
Dat roepen ze toch om de twee minuten?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is die kerel met die bril
45 ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat roepen ze toch om de twee minuten?
jawel, vandaag 2e date.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Niks meer geworden met dat paardenmeisje zeker? Of gaan we eerst weer alles van vorige keer zien.
Ook die uitleg erbij naar die verkoopsterquote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Bed kopen bij de kringloop. Wat een baas die Marc
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
ja, nou dat is hartstikke leuk natuurlijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
ja, nou dat is hartstikke leuk natuurlijk
Ah ik zat heel even iets anders te doen, rare tip eigenlijk. Koop een ander bed, beetje voorbarig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tip van zijn 'datingconsulente'
Damn je hebt ook overal een beroep voor tegenwoordig
Je kan HET toch ook wel in een eenpersoonsbed doenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik zat heel even iets anders te doen, rare tip eigenlijk. Koop een ander bed, beetje voorbarig.
kan wel ja, maar tweepersoons is wel wat handigerquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan HET toch ook wel in een eenpersoonsbed doen
Kan die datingconsulente hem zelf niet gewoon doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tip van zijn 'datingconsulente'
Damn je hebt ook overal een beroep voor tegenwoordig
Juist een voordeel om 15 jarige meisjes te hosselenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
Jasper zijn voorname probleem is dat hij eruit ziet als 16.
Hij ziet eruit alsof hij 15 isquote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef Burdie het volgende:
Die Jasper is wel oke, vraag me af wat er mis met hem is.
14 jarigen hosselenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij 15 is
edit: al gezegd![]()
Met z'n bieberkapsel.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef OProg het volgende:
Jasper zijn voorname probleem is dat hij eruit ziet als 16.
Precies het kapsel dat mijn Lego poppetjes vroeger hadden.quote:
ja iddquote:
Dit!quote:
Die zijn wel echt triest, een beetje aangesproken worden door de zwemjuf, 24 jaar oud en op nationale TVquote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef Poederman1 het volgende:
die wasim en alex zijn echt gay hoor klaar
Het is nu op RTL 5quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Is aflevering 3 soms al uitgezonden? Op welke dag wordt het eigenlijk uitgezonden? Ik heb het alleen 2x op gemist teruggekeken.
Geen idee maar maakt voor het vermaak eigenlijk geen reet uit.quote:
Nogal ja.quote:
Haha, je zei 'komen'quote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
FOK! heeft me verpest, als iemand komen zegt dan begin ik al bijna te giechelen
Hij was ook meer bezorgd om het paard dan om haar destijds.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar moet hij zijn excuses voor geven, dat paard flipte toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |