Tja verkeerde dag geborenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks maar ik vraag me af waaarom ze nog maagd is op die leeftijd.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks maar ik vraag me af waaarom ze nog maagd is op die leeftijd.
Ik dacht dat ie echt helemaal 'bekeerd' was en nooit meer iets met heel dat stel of RTL te maken wou hebben.quote:
Dat zijn teksten Marcel!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hij is echt http://vocaroo.com/i/s134GGcTYRbq
Half Utrecht is daar naartoe verhuisd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Burdie het volgende:
Tegen een Utrechtse zeggen dat je uit Nieuwegein komt....
Alleen dat is het kijken dus ff waardquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is zijn vrijgezellenfeestje met die gasten in Vegas
Oohquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen? Sterrenbeeld sukkel
Dat hoeft niet voor haar. Zij wil er gelijk op.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef MissJ het volgende:
WTF! Hij heeft het gelijk over zijn moeder ontmoeten
Fake nummerquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, 1000 euro dat dat drankje er nooit is gekomen.
Ja haar en baard iets korterquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef 2013 het volgende:
Fokker krijgt een make-over. Gelukkig, dit kon echt niet.
De choco was nog heet voor het gesprek voorbij was.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Gesprek was zo kort dat de chocomel niet aangeraakt werd..
Idd. Maar die Marcel daaentegen heeft nog wel heel heel veel meer te doen dan alleen z'n zenuwen in toom houdenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Ach joh, best een normale kerel. Hij moet zijn zenuwen gewoon in toom houden, door zijn gedrag voelt zij zich ook ongemakkelijk.
Zeker weten. Dit is echt al stukken beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Silenus het volgende:
Die kerel kan (mits 40 kilo lichter, geen baard, geen lang haar, lenzen) er nog redelijk normaal uitzien.
Zou hij zo zenuwachtig zijn dat hij zich niet eens hier durft te registreren?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
We zouden Marcel moeten eren op FOK! vind ik eigenlijk. Hij is gewoon de ultieme FOK!ker
Maar tis niet alleen z'n uiterlijk. Ook vooral dat 'wijsneuzerige'.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Silenus het volgende:
Die kerel kan (mits 40 kilo lichter, geen baard, geen lang haar, lenzen) er nog redelijk normaal uitzien.
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.
Beter voor iedereen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
ja gaat dat zo tegenwoordig, geloof er geen klap van. Meteen zoenen en vragen of je een vriendje hebt.
Ja ditquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.
Beter voor iedereen.
Shiiiiiit, betrapt!quote:
Maar dan zou heel FOK! eigenlijk ook met hem 'mee moeten doen' zodat we het forum over een jaartje op kunnen heffenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
We zouden Marcel moeten eren op FOK! vind ik eigenlijk. Hij is gewoon de ultieme FOK!ker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |