Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
En aangenomen voor de looks.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Flirten met de barman. Daar worden die gasten ook gewoon voor betaald
Volgens mij is ze dat ook gewoon. Geen maagd, die heeft denk ik meer lullen gezien dan een gemiddelde basisschool gymleraar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Burdie het volgende:
Heeft ze nou gewoon echt niet door dat ze er bij loopt als een stoephoer?
Die heeft meer ballen tegen haar keel gehad als Boris Becker tegen zijn tennisracket.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dat ook gewoon. Geen maagd, die heeft denk ik meer lullen gezien dan een gemiddelde basisschool gymleraar.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Flirten met de barman. Daar worden die gasten ook gewoon voor betaald
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Die heeft meer ballen tegen haar keel gehad als Boris Becker tegen zijn tennisracket.
quote:
natura zeker hequote:Op maandag 13 mei 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ooit barman, maar kreeg daar geen geld voor
Nou ik zat net Tomb Raider te spelen..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Met een computerspelletje je perfecte vrouw beschrijven. Net toen je dacht dat ie niet verder kon zakken.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ik zat net Tomb Raider te spelen..en Lara ziet er toch wel heerlijk uit
Ja dat was natuurlijk een kerelquote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ziet er beter uit dan die Tomb Raider chick die ik zag met carnaval
Toevallig, ik heb het net afgesloten.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou ik zat net Tomb Raider te spelen..en Lara ziet er toch wel heerlijk uit
Neequote:
Hallo lady's wij zijn op zoek naar leuke dame die zondag met Michael de Pufff op date wil laat zo snel mogelijk weten gr management van Michael De Pufffquote:
hehe ik zal maar niet vragen wat je tegen haar hebt gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neegadver. Dat was echt een vrouw. Maar die was na 2 foute opmerkingen al de tent uit gerend, ironisch wel als je je dan als Tomb Raider verkleed
Ik voorzie een RLSquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Hallo lady's wij zijn op zoek naar leuke dame die zondag met Michael de Pufff op date wil laat zo snel mogelijk weten gr management van Michael De Pufff![]()
Laat ik het zo zeggen, ze had geen zin in een avontuurtjequote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe ik zal maar niet vragen wat je tegen haar hebt gezegd.
misschien kunnen ze van kapsel wisselen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Misschien is die pittige trainster wat voor hem.
Is op gelijk niveau inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Misschien is die pittige trainster wat voor hem.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
Er gaat al 10 kilo af als hij zijn baard afscheert.
Uhu. Die baard eraf, naar de kapper, een beetje fatsoenlijke kleding en die gast is al een heel eind.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Begin eens met die baard en een ander kapsel.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
Alleen niet van baard danquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien kunnen ze van kapsel wisselen?
Als ie lenzen neemt scheelt dat ook weer 5.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
MarcelTheFluffquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef MissJ het volgende:
misschien moeten wij als mede-Fok!kers even een FB pagina voor Marcel maken?![]()
5kg alleen al als ie alle etensresten eruit kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
Die hoed is ook echt te erg.quote:
Voor iedereen een verbeteringquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien kunnen ze van kapsel wisselen?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
5kg alleen al als ie alle etensresten eruit klopt
Omdat hij stottertquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Drie keer z'n tanden gepoetst. Waarom.
"ik ben voor je gevallen"quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ja zo maak je indruk, 10x op je bek vallen.
En dan hopeloos falenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef OProg het volgende:
De toffe snowboarder uithangen in snowworld.![]()
![]()
Haha inderdaad. "Niks persoonlijks hoor, ik haat gewoon sneeuw."quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nee en dan erachteraan: niks persoonlijksWat is het dan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
"Dit is een vriend, hij is maagd"
Wat een klootzak.
Ze vind hm gewoon lelijk. Dat heeft niet met persoonlijkheid te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nee en dan erachteraan: niks persoonlijksWat is het dan?
Ze gaat wel mee, dus ze wil wel opgewarmd wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
lollers, hij is maagd of je even wat met hem wilt drinken. Zeg dan gewoon gelijk neuken
Flirten onder druk is ook kut. Je zou maar voor een camera verplicht iemand aan moeten spreken, dan begrijp ik de zenuwen wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga hem niet uitlachen, ik kan ook niet flirten
Ik lig in een scheurquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
Wat een klootzak.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
Wat een klootzak.
Natuurlijke selectiequote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
Het is beter dat deze nooit gaat neuken.
Stel dat hij zich per ongeluk voort plant.
Tuurlijk, gaat ook nergens over dit. Zeker met al die kansloze vrienden die constant over z'n maagd zijn zitten te schreeuwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flirten onder druk is ook kut. Je zou maar voor een camera verplicht iemand aan moeten spreken, dan begrijp ik de zenuwen wel.
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze gaat wel mee, dus ze wil wel opgewarmd worden
Nou ja misschien slaat het een generatie over.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
Het is beter dat deze nooit gaat neuken.
Stel dat hij zich per ongeluk voort plant.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja misschien slaat het een generatie over.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.
stiekum de maagden hier hoop geven hequote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.
Voor Marcel zijn we best lief hoor...die andere 2quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
Haten op Marceldat is gewoon haten op het boegbeeld van FOK! Schaam jullie!
Gangbang met Avithalquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef hmmmz het volgende:
Worden ze in de seizoensfinale allemaal tegelijk ontmaagd in een kamer vol met hoeren?
Helaas is dat meestal niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja misschien slaat het een generatie over.
Ik niet hoor!quote:
Nee daar schatte ik je ook niet op inquote:
we zijn juist fan van Marcel!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
Haten op Marceldat is gewoon haten op het boegbeeld van FOK! Schaam jullie!
sorryquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stiekum de maagden hier hoop geven he
Niet eens het bed ingeluld? Lijkt me toch geen moeilijke opgave.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb die Avithal gesproken trouwens, ze is nog steeds maagd
Ik had van jou toch wel verwacht dat je haar probleem intussen wel had opgelost.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb die Avithal gesproken trouwens, ze is nog steeds maagd
gelukkigquote:
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet eens het bed ingeluld? Lijkt me toch geen moeilijke opgave.
afgewezen door een hopeloze maagd, aiiiiiiii.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
afgewezen door een hopeloze maagd, aiiiiiiii.
Mijn zus is wel maagd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Als ik een paar dagen later geboren was was ik ook nog maagd geweest
Leuk weekend gehad?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Als ik een paar dagen later geboren was was ik ook nog maagd geweest
Ja dan blijf je idd lang maagd als ze iedereen afwijstquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.
18?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn zus is ongeveer van mijn leeftijd ...
Is ze heel lelijk dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je krijgt complimenten hier Karinaquote:
ja zelfs ik kijk dat niet eensquote:
niks mis meequote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is zijn vrijgezellenfeestje met die gasten in Vegasquote:
Wat is dit een kutgesprek zeg.quote:
Tja verkeerde dag geborenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks maar ik vraag me af waaarom ze nog maagd is op die leeftijd.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks maar ik vraag me af waaarom ze nog maagd is op die leeftijd.
Ik dacht dat ie echt helemaal 'bekeerd' was en nooit meer iets met heel dat stel of RTL te maken wou hebben.quote:
Dat zijn teksten Marcel!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
Hij is echt http://vocaroo.com/i/s134GGcTYRbq
Half Utrecht is daar naartoe verhuisd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Burdie het volgende:
Tegen een Utrechtse zeggen dat je uit Nieuwegein komt....
Alleen dat is het kijken dus ff waardquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is zijn vrijgezellenfeestje met die gasten in Vegas
Oohquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen? Sterrenbeeld sukkel
Dat hoeft niet voor haar. Zij wil er gelijk op.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef MissJ het volgende:
WTF! Hij heeft het gelijk over zijn moeder ontmoeten
Fake nummerquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, 1000 euro dat dat drankje er nooit is gekomen.
Ja haar en baard iets korterquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef 2013 het volgende:
Fokker krijgt een make-over. Gelukkig, dit kon echt niet.
De choco was nog heet voor het gesprek voorbij was.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Gesprek was zo kort dat de chocomel niet aangeraakt werd..
Idd. Maar die Marcel daaentegen heeft nog wel heel heel veel meer te doen dan alleen z'n zenuwen in toom houdenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Ach joh, best een normale kerel. Hij moet zijn zenuwen gewoon in toom houden, door zijn gedrag voelt zij zich ook ongemakkelijk.
Zeker weten. Dit is echt al stukken beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Silenus het volgende:
Die kerel kan (mits 40 kilo lichter, geen baard, geen lang haar, lenzen) er nog redelijk normaal uitzien.
Zou hij zo zenuwachtig zijn dat hij zich niet eens hier durft te registreren?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
We zouden Marcel moeten eren op FOK! vind ik eigenlijk. Hij is gewoon de ultieme FOK!ker
Maar tis niet alleen z'n uiterlijk. Ook vooral dat 'wijsneuzerige'.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Silenus het volgende:
Die kerel kan (mits 40 kilo lichter, geen baard, geen lang haar, lenzen) er nog redelijk normaal uitzien.
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.
Beter voor iedereen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
ja gaat dat zo tegenwoordig, geloof er geen klap van. Meteen zoenen en vragen of je een vriendje hebt.
Ja ditquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Michael moet gaan daten met de voorkant van een trein.
Beter voor iedereen.
Shiiiiiit, betrapt!quote:
Maar dan zou heel FOK! eigenlijk ook met hem 'mee moeten doen' zodat we het forum over een jaartje op kunnen heffenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
We zouden Marcel moeten eren op FOK! vind ik eigenlijk. Hij is gewoon de ultieme FOK!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |