Haha inderdaad. "Niks persoonlijks hoor, ik haat gewoon sneeuw."quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nee en dan erachteraan: niks persoonlijksWat is het dan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
"Dit is een vriend, hij is maagd"
Wat een klootzak.
Ze vind hm gewoon lelijk. Dat heeft niet met persoonlijkheid te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nee en dan erachteraan: niks persoonlijksWat is het dan?
Ze gaat wel mee, dus ze wil wel opgewarmd wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef MissJ het volgende:
lollers, hij is maagd of je even wat met hem wilt drinken. Zeg dan gewoon gelijk neuken
Flirten onder druk is ook kut. Je zou maar voor een camera verplicht iemand aan moeten spreken, dan begrijp ik de zenuwen wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga hem niet uitlachen, ik kan ook niet flirten
Ik lig in een scheurquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
Wat een klootzak.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Silenus het volgende:
Wat een klootzak.
Natuurlijke selectiequote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
Het is beter dat deze nooit gaat neuken.
Stel dat hij zich per ongeluk voort plant.
Tuurlijk, gaat ook nergens over dit. Zeker met al die kansloze vrienden die constant over z'n maagd zijn zitten te schreeuwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flirten onder druk is ook kut. Je zou maar voor een camera verplicht iemand aan moeten spreken, dan begrijp ik de zenuwen wel.
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze gaat wel mee, dus ze wil wel opgewarmd worden
Nou ja misschien slaat het een generatie over.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
Het is beter dat deze nooit gaat neuken.
Stel dat hij zich per ongeluk voort plant.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja misschien slaat het een generatie over.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.
stiekum de maagden hier hoop geven hequote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die juist geilen op een maagdelijke man.
Voor Marcel zijn we best lief hoor...die andere 2quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
Haten op Marceldat is gewoon haten op het boegbeeld van FOK! Schaam jullie!
Gangbang met Avithalquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef hmmmz het volgende:
Worden ze in de seizoensfinale allemaal tegelijk ontmaagd in een kamer vol met hoeren?
Helaas is dat meestal niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja misschien slaat het een generatie over.
Ik niet hoor!quote:
Nee daar schatte ik je ook niet op inquote:
we zijn juist fan van Marcel!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Jachtgeweer het volgende:
Haten op Marceldat is gewoon haten op het boegbeeld van FOK! Schaam jullie!
sorryquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stiekum de maagden hier hoop geven he
Niet eens het bed ingeluld? Lijkt me toch geen moeilijke opgave.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb die Avithal gesproken trouwens, ze is nog steeds maagd
Ik had van jou toch wel verwacht dat je haar probleem intussen wel had opgelost.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik heb die Avithal gesproken trouwens, ze is nog steeds maagd
gelukkigquote:
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet eens het bed ingeluld? Lijkt me toch geen moeilijke opgave.
afgewezen door een hopeloze maagd, aiiiiiiii.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
afgewezen door een hopeloze maagd, aiiiiiiii.
Mijn zus is wel maagd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Als ik een paar dagen later geboren was was ik ook nog maagd geweest
Leuk weekend gehad?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Als ik een paar dagen later geboren was was ik ook nog maagd geweest
Ja dan blijf je idd lang maagd als ze iedereen afwijstquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat was mijn intentie, maar ze wees me af.
18?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn zus is ongeveer van mijn leeftijd ...
Is ze heel lelijk dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je krijgt complimenten hier Karinaquote:
ja zelfs ik kijk dat niet eensquote:
niks mis meequote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is zijn vrijgezellenfeestje met die gasten in Vegasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |