Neequote:
Hallo lady's wij zijn op zoek naar leuke dame die zondag met Michael de Pufff op date wil laat zo snel mogelijk weten gr management van Michael De Pufffquote:
hehe ik zal maar niet vragen wat je tegen haar hebt gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neegadver. Dat was echt een vrouw. Maar die was na 2 foute opmerkingen al de tent uit gerend, ironisch wel als je je dan als Tomb Raider verkleed
Ik voorzie een RLSquote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Hallo lady's wij zijn op zoek naar leuke dame die zondag met Michael de Pufff op date wil laat zo snel mogelijk weten gr management van Michael De Pufff![]()
Laat ik het zo zeggen, ze had geen zin in een avontuurtjequote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe ik zal maar niet vragen wat je tegen haar hebt gezegd.
misschien kunnen ze van kapsel wisselen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Misschien is die pittige trainster wat voor hem.
Is op gelijk niveau inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Misschien is die pittige trainster wat voor hem.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Burdie het volgende:
Er gaat al 10 kilo af als hij zijn baard afscheert.
Uhu. Die baard eraf, naar de kapper, een beetje fatsoenlijke kleding en die gast is al een heel eind.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Begin eens met die baard en een ander kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |