tsja als je zelf een 5/10+ vrouw wilt en je bent een 2/10 man dan heb je idd aan je zelf te dankenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Poederman1 het volgende:
wat een kneus die ene zeg, 20 jaar online daten zonder succes![]()
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Dat was ook zo bij take me out, en andere programma's. Die meisjes praten gewoon hun mond voorbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:53 schreef secondelijm het volgende:
[..]
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.quote:
In het echt is het Piet de Leeuw?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.
Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Verbaasd me echt dat die avithal nog nooit volgeblaft is trouwens.
Van verbazing schrijf je verbaast met een d?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Nou ja Dan had ze iets meer tieten moeten laten zien denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?
Ze zeggen dat de kandidaten wel echt zijn, dat geloof ik dus echt niet bij die avithal.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.
niet echtquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
als jij echt bent moet jij ook tegen jezelf bescherm wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |