Ik had zijn characternaam niet gelezen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Burdie het volgende:
Google?
The Secret World Chronicle.
https://chronicle.thesecretworld.com/character/Nedy
Dat is een ander programma, beste Hakuna.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze reactie kreeg ik net van de redaktie. Misschien wordt ik uitgenodigd in het komende seizoen. wie zal het zeggen.
Dan zal mijn haar intussen flink langer zijn en ben ik wel benieuwd welke vrouw (ook met lang haar0 die mij wel ziet zitten.
Beste ********
Onlangs hebben wij uw aanmelding voor het televisieprogramma Ik kan het niet alleen ontvangen. Wij hebben uw verhaal gelezen en danken u voor het in ons gestelde vertrouwen.
Inmiddels zijn alle afleveringen voor dit seizoen opgenomen. Wij zullen uw aanmelding bewaren en bij een eventueel volgend seizoen wellicht contact met u opnemen.
Wel danken wij u hartelijk voor uw interesse in het programma!
Vriendelijke groet,
De redactie van Ik kan het niet alleen
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een ander programma, beste Hakuna.
Ik snap echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?
Je kunt je maar slechts eenmalig aanmelden, bij aanmelding kun je alleen nog maar kandidaad stellen bij andere programma's. En je moet eerst een RTL ID account aanmaken voordat je je kunt aanmelden voor een programma.quote:
Oh joh, ik dacht je moet een heel verhaal insturen of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.
Dat heb i gedaan, maar om te voorkomen dat dezelfde kandidaten niet telkens het zelfde formulier gaan invullen ken je het maar slechts 1 keer invullen en bersturen. Tevens moest je voordat je je kunt aanmelden een RTL ID aanmaken, deze krijg ik nu zelfs niet meer verwijderd van de site.
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Young_David het volgende:
Waarom wil je meedoen aan dit programma? Heb je een bijzonder verhaal ofzo?
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
Seizoen twee!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zin
Je moet niet van het programma verwachten dat ze 'de ware' voor jou zoeken. Het is niet echt een datingprogramma.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
welk andere forum, linkje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
-matata-quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |