Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
Hij is wel de hoop voor elke FOK!ker dan, massale geboortegolf over een jaar!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef 2013 het volgende:
[..]
Maar dan zou heel FOK! eigenlijk ook met hem 'mee moeten doen' zodat we het forum over een jaartje op kunnen heffen
Zag eruit als een vulcano op zijn kop ofsoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Avital krijgt wel een leuke date volgende keerMet zijn geverfde kuifje.
Je verwacht het niet hé!quote:
Mits niet selectiefquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dus als hij het kan moet het Marcel zeker lukken
Niet raar ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef hmmmz het volgende:
ook meteen bellen, stuur eerst gewoon een smsje ofzo
quote:
Hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hij is wel de hoop voor elke FOK!ker dan, massale geboortegolf over een jaar!
quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ze wil nog een keer met hem daten? Ze heeft het bewijs van de vorige date nog om haar nek.
Die Angelo ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Silenus het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op die Limburgse nicht uit 'Wie trouwt mijn zoon'
Echte liefdequote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ze wil nog een keer met hem daten? Ze heeft het bewijs van de vorige date nog om haar nek.
Niet alleen daarvoorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
als dit he?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel een vrouwelijke reactie hoor.
"ik verdien beter dan dit
!!!"
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
Mijn godquote:
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je fallus minstens 30cm is, kan je maar beter geen erectie krijgen in het openbaar.
Dat is meer iets voor een heel ander programma.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebben
Jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Silenus het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op die Limburgse nicht uit 'Wie trouwt mijn zoon'
best wel jaquote:
ik zag een ninja editquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als dit he?
Die gast lijkt op die homo van wie trouwt mijn zoon trouwens. Die brabo die alles met os mam moest bespreken
Beetje laat dus
'Willen' en 'krijgen' zijn dan ook twee verschillende dingen. Die yoghurtstok heeft een eigen wil.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je in het openbaar een erectie zou willen hebben
De jouwe wellicht, maar dan moet je toch eens een arts raadplegenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
'Willen' en 'krijgen' zijn dan ook twee verschillende dingen. Die yoghurtstok heeft een eigen wil.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was weer leuk in ieder geval, tot volgende week!
Byequote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was weer leuk in ieder geval, tot volgende week!
Via een datingbureauquote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe krijgt die kneus een dat met die blonde??
Sommige mensen kijken niet naar uiterlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorry maar hoe krijgt die kneus een dat met die blonde??
quote:
Ik denk dat ze beleefd wilde zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Alsof iemand dat echt gaat zeggen, geloof er niks van.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef I0_0I het volgende:
Die 'date' duurde sowieso niet langer dan 30 seconden want toen ze weer opstapten was die chocomel nog vol.
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik word echt superongemakkelijk van dat gesprek in die skihut
Precies, dat meisje kreeg de ene na de andere verschrikkelijk slechte awkward openingszin op zich afgevuurd, kreeg en passant nog even te horen hoe hij een meisje zou willen ontmaagden en gaf daarna zelfs nog haar telefoonnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
waarom zou ie dan meteen autistisch zijn? hij is gewoon een nerd die nooit contact heeft met echte mensen en daardoor geen sociale skills heeft opgedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Verbaas me trouwens ook over die larpert, die ziet zijn ontmaagding als iets zonder gevoelFf d'r in en d'r uit, zo omschrijft-ie het. Krijg sterk het idee dat die gast autistisch is, ook omdat-ie zo moeilijk contact maakt met mensen.
Daar lijkt het helaas wel opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een nep programma, sowieso waarom zou je uberhaubt mee doen? En als die Avithal echt zo onzeker was, had ze geen tientallen aandachtsfilmpjes op youtube geplaatst. Ik denk dat ze nog eerder mee doet om meer bezoekers naar haar channel te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |