Omdat ze een gaar wijf is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?
Ze is ook nog eens 'lekker gek'. Werd nogal hysterisch toen ze zichzelf op TV zag.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, de sport-instructrice heeft een pittig en vlot rood kapsel.
Voor mannen wel ja. Of er moeten vrouwen zijn die erop kicken een vent te ontmaagden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Young_David het volgende:
Collega begon vandaag over dit programma en beschreef een mede-zwollenaar. Ik zei: "Toch niet Marcel he ..."
Dus ... Oud-klasgenoot van me geweest. Kom hem nu af toe nog wel eens tegen. Hoe spreek je zo'n jongen dan aan? "Heb je nog geneukt?"
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?
Ja maar dat is toch iets heel anders. In deze setting kun je erop wachten dat je bakken van kritiek en lelijke dingen naar je hoofd geslingerd krijgt. Maar goed, dat gebeurt nu ook al.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Jij wordt zeker een kijkcijfer-hit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Tweet 'm ffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
marcel, wat een baas!![]()
![]()
marcel als je dit leest pm ff ik wil met je chillen!
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tweet 'm ff
https://twitter.com/NedyleneStoel
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?
Was zijn gamenaam ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?
Nou ik ben benieuwd. Of het leuk voor jou is weet ik niet, maar ik zou het erg vermakelijk vinden om je in het programma te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
wat is dat voor gaar spel dat hij speelt. Second life ofzo?
Nee het was ook geen GW 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |