quote:
Ik denk dat ze beleefd wilde zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Alsof iemand dat echt gaat zeggen, geloof er niks van.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk was wel oké, maar kom op, hallo ik ben maagd en wil je een date?
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef I0_0I het volgende:
Die 'date' duurde sowieso niet langer dan 30 seconden want toen ze weer opstapten was die chocomel nog vol.
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik word echt superongemakkelijk van dat gesprek in die skihut
Precies, dat meisje kreeg de ene na de andere verschrikkelijk slechte awkward openingszin op zich afgevuurd, kreeg en passant nog even te horen hoe hij een meisje zou willen ontmaagden en gaf daarna zelfs nog haar telefoonnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
waarom zou ie dan meteen autistisch zijn? hij is gewoon een nerd die nooit contact heeft met echte mensen en daardoor geen sociale skills heeft opgedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
Verbaas me trouwens ook over die larpert, die ziet zijn ontmaagding als iets zonder gevoelFf d'r in en d'r uit, zo omschrijft-ie het. Krijg sterk het idee dat die gast autistisch is, ook omdat-ie zo moeilijk contact maakt met mensen.
Daar lijkt het helaas wel opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij werd neergezet en hem werd verteld: zo nu gaan jullie even gezellig praten.
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een nep programma, sowieso waarom zou je uberhaubt mee doen? En als die Avithal echt zo onzeker was, had ze geen tientallen aandachtsfilmpjes op youtube geplaatst. Ik denk dat ze nog eerder mee doet om meer bezoekers naar haar channel te trekken.
Omdat ze een gaar wijf is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien bewijst dat juist dat ze onzeker is? Waarom zou je dan zoveel onzin op internet pleuren voor aandacht?
Ze is ook nog eens 'lekker gek'. Werd nogal hysterisch toen ze zichzelf op TV zag.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, de sport-instructrice heeft een pittig en vlot rood kapsel.
Voor mannen wel ja. Of er moeten vrouwen zijn die erop kicken een vent te ontmaagden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Deelname aan dit programma is toch gewoon helemaal suicide voor je toekomstige seksleven??
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Young_David het volgende:
Collega begon vandaag over dit programma en beschreef een mede-zwollenaar. Ik zei: "Toch niet Marcel he ..."
Dus ... Oud-klasgenoot van me geweest. Kom hem nu af toe nog wel eens tegen. Hoe spreek je zo'n jongen dan aan? "Heb je nog geneukt?"
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou je jezelf dat nou wel aandoen?
Ja maar dat is toch iets heel anders. In deze setting kun je erop wachten dat je bakken van kritiek en lelijke dingen naar je hoofd geslingerd krijgt. Maar goed, dat gebeurt nu ook al.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Jij wordt zeker een kijkcijfer-hit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien, maar heb mij toch maar eens aangemeld, Heb een foto toegestuurd waarin ik een paarse jurk aanheb met mijn lang haar los. Deze foto staat ook ergens op FOK.
Tweet 'm ffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef dikkedaniel het volgende:
marcel, wat een baas!![]()
![]()
marcel als je dit leest pm ff ik wil met je chillen!
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van RTL af, maar ik ben in 1994 ook live te zien geweest bij Paul de Leeuw, deze uitzending is voor een deel terug te zien op een verzamel DVD.
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tweet 'm ff
https://twitter.com/NedyleneStoel
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk op zoek naar een man of vrouw?
Was zijn gamenaam ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat em is? En wat is een nedylene stoel?
Nou ik ben benieuwd. Of het leuk voor jou is weet ik niet, maar ik zou het erg vermakelijk vinden om je in het programma te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik zoek het liefst een vrouw met lang haar en die zich wat alternatief en anders kleeedt. En niet onbelangrijk zij moet mijn (vrouwelijke) kleding en lang haar accepteren.
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
wat is dat voor gaar spel dat hij speelt. Second life ofzo?
Nee het was ook geen GW 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen WoW iig, ik herken het niet. Misschien Guild Wars 2.
Ik had zijn characternaam niet gelezen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Burdie het volgende:
Google?
The Secret World Chronicle.
https://chronicle.thesecretworld.com/character/Nedy
Dat is een ander programma, beste Hakuna.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze reactie kreeg ik net van de redaktie. Misschien wordt ik uitgenodigd in het komende seizoen. wie zal het zeggen.
Dan zal mijn haar intussen flink langer zijn en ben ik wel benieuwd welke vrouw (ook met lang haar0 die mij wel ziet zitten.
Beste ********
Onlangs hebben wij uw aanmelding voor het televisieprogramma Ik kan het niet alleen ontvangen. Wij hebben uw verhaal gelezen en danken u voor het in ons gestelde vertrouwen.
Inmiddels zijn alle afleveringen voor dit seizoen opgenomen. Wij zullen uw aanmelding bewaren en bij een eventueel volgend seizoen wellicht contact met u opnemen.
Wel danken wij u hartelijk voor uw interesse in het programma!
Vriendelijke groet,
De redactie van Ik kan het niet alleen
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is een ander programma, beste Hakuna.
Ik snap echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Toch heb ik gereageerd op Heb het nog nooit gedaan, want bij kandidaten gezocht kan ik de optie ''Heb het nog nooit gedaan'' niet meer aanklikken omdat ik deze al gebruikt hebt.
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je precies ingestuurd, mogen wij dat zien?
Je kunt je maar slechts eenmalig aanmelden, bij aanmelding kun je alleen nog maar kandidaad stellen bij andere programma's. En je moet eerst een RTL ID account aanmaken voordat je je kunt aanmelden voor een programma.quote:
Oh joh, ik dacht je moet een heel verhaal insturen of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Je moest gewoon een soort standaard data velden (met persoonggegevens zoals je naam ed) invullen en met korte teksten in aparte vensters. Verder kon je foto's als bijlage meesturen.
Dat heb i gedaan, maar om te voorkomen dat dezelfde kandidaten niet telkens het zelfde formulier gaan invullen ken je het maar slechts 1 keer invullen en bersturen. Tevens moest je voordat je je kunt aanmelden een RTL ID aanmaken, deze krijg ik nu zelfs niet meer verwijderd van de site.
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Young_David het volgende:
Waarom wil je meedoen aan dit programma? Heb je een bijzonder verhaal ofzo?
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
Seizoen twee!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Je weet dat ze al klaar zijn met de opnames he? Nu aanmelden heeft niet zoveel zin
Je moet niet van het programma verwachten dat ze 'de ware' voor jou zoeken. Het is niet echt een datingprogramma.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Mij verhaal is gewoon dat ik een alternatieve vrouw zoekt die mij accepteerd zoals ik en dezelfde teruggetrokken leeftsijl als mij heeft.Samen wandelen in het bos, kleren shoppen, zelf maken en passen , genieten van elkaars lang haar. Wat wilt Hakuna nog meer.
Maar dan moeten de vrouwen wel geen actrices zijn, op een ander forum wordt melding gemnaakt dat die 30 jarige vrouw die van het paard is gevallen toegeeft dat alleen de kadidaten echt zijn, maar de partners allemaal acteurs en actrices zijn.
Als dat zo is dan hoef het voor mij niet,. heb geen behoefte om blij gemaakt te wordne met een dooie mus.
welk andere forum, linkje?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
-matata-quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
tsja als je zelf een 5/10+ vrouw wilt en je bent een 2/10 man dan heb je idd aan je zelf te dankenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Poederman1 het volgende:
wat een kneus die ene zeg, 20 jaar online daten zonder succes![]()
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat was ook zo bij take me out, en andere programma's. Die meisjes praten gewoon hun mond voorbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:53 schreef secondelijm het volgende:
[..]
En dat ze ingehuurd is mag ze nú al bekend maken van RTL? Terwijl 't programma nog uitgezonden wordt?
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.quote:
In het echt is het Piet de Leeuw?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |