Inderdaad. A-Team is eigenlijk een brug te ver.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
Tour of duty zouden ze weer moeten uitzenden.
Celestial Seasonings Mandarijnquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Wijntijd hier, maar niet teveel. Ik moet morgen bloed af laten nemen en ik weet niet of het iets uitmaakt.
Ja, dat keek ik ook altijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
Tour of duty zouden ze weer moeten uitzenden.
Het bloed is hoogstens wat dunner.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Alsof dat er morgen nog in zit tegen de middag.
Ik vind het lekkerquote:
Ik houd sowieso niet van sojaquote:
Die is ook lekkerquote:Op zondag 12 mei 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die Dutch blend wel ok. Maar dat was meer sinaasappelschil.
220 euro voor inhalen, alles voor de verkeersveiligheid, volgens Koos.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef Tem het volgende:
Wegmisbruikers, wat een mierenneukers zijn dat toch.
Nee? op jouw leeftijd zou je wel theezakjes verwachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik drink nooit thee en ik heb geen eitje. Ook geen theezakjes.
Zou je wel denken he? maar nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee? op jouw leeftijd zou je wel theezakjes verwachten.
Zo'n eitje voor andere doeleinden trouwens ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee? op jouw leeftijd zou je wel theezakjes verwachten.
Ik heb ook zo'n lepel met gaatjes erin. Nohomo.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik koop mijn thee altijd bij hetzelfde kraampje op de markt. Verse thee voor in zo'n eitje.
Corrie heeft al die dingen ook gewoon maar doet nu een beetje tof.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n eitje voor andere doeleinden trouwens ook.
Zo'n kralensnoer.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie heeft al die dingen ook gewoon maar doet nu een beetje tof.
Ah, dan mag je bij elke visite opgewonden wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heb ik geen schoonmoeder, dat scheelt.
Nee niet bij elke.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, dan mag je bij elke visite opgewonden worden
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heb ik geen schoonmoeder, dat scheelt.
Ik dacht de eerste aflevering Lisa.quote:
Gaat dit over teabagging?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lijkt me ook ongemakkelijk: elke keer dat je dan een kopje thee met je schoonmoeder drinkt word je opgewonden. Als vrouw zijnde zou ik altijd wat theezakjes in huis hebben....just in case
Als ik zap blijf ik wel eens hangen. Maar tijdens de reclame ben ik weer weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering Lisa.
En daarna heb ik het niet meer gezien.
Veel plezierquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ik loop denk ik nog heel eventjes de kroeg in.
Ja. Vriend van me gaat altijd zondagavond eventjes en ik ben dit weekeinde er ook helemaal niet geweest. Dus meestal wel gezellig zo even een uurtje op zondag.quote:
Klinkt inderdaad gezellig. Hopelijk hoef je niet AL te vroeg op morgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Vriend van me gaat altijd zondagavond eventjes en ik ben dit weekeinde er ook helemaal niet geweest. Dus meestal wel gezellig zo even een uurtje op zondag.
Morgen weer gewoon de ambitie om er om half 8 te zijn. Maar meestal is dat dan 8 uur op maandag.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad gezellig. Hopelijk hoef je niet AL te vroeg op morgen.
Soort van Chinees restaurant?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
potverdikkeme, ik was vandag uit eten, en ik ben me een partij ziek geworden.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
potverdikkeme, ik was vandag uit eten, en ik ben me een partij ziek geworden.
Het spoot er daarna als een vulkaaneruptie uit?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zo'n vieze Italiaan die met zijn bassieworst langs het deeg is geweest.
Dat eet VS dagelijks en hij is er nooit ziek van geworden, dus dat kan nietquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zo'n vieze Italiaan die met zijn bassieworst langs het deeg is geweest.
Wel water drinken he? Anders droog je uit. Als drinken lukt tenminste.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik rol al de hele avond van bed naar badkamer
Ondersteun hem maar door dit topic sticky te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik wil wel je wel ondersteunen hoor timmmmm.
In de Verenigde Staten van Anus wel op tv.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Voor seks hoef je toch geen relatie te hebben![]()
Behalve als het HBO is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de Verenigde Staten van Anus wel op tv.
quote:
Nu maar wachten op de verhalen hoe ze een hekel heeft aan naalden en andere dingen waar ze een hekel aan heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit nu straalbezopen bij de huisarts, bloed prikken.
Ja want jullie denken alleen maar aan seks.quote:
quote:
Mannen hebben de naam, vrouwen de faam.quote:
Vrouwen niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja want jullie denken alleen maar aan seks.
Nee, niet alleen maar. Wij denken ook aan keukengerelateerde dingen.quote:
Komkommers en courgettes.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, niet alleen maar. Wij denken ook aan keukengerelateerde dingen.
Bij de Bas van der Heijden was de soepgroenten in de aanbieding zag ik net toevallig. In het kader van nutteloze feitjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Specularium het volgende:
Ik wil soep maken maar heb geen groente, godverdomme wat is deze.
Ja tegen nee topics. Schiet er geen reet mee op.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij op dat hij vaak in ommotopics zit.
Dat is toch weer over?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Specularium het volgende:
Ik ken het verhaal, nu ligt ie de bolle van de Plus te pompen.
Het houdt je van de straat.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja tegen nee topics. Schiet er geen reet mee op.
Misschien is Edgar een feeder?quote:
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 15:43:13Mocht iemand in de buurt van Utrecht een zwarte Volvo V40 met kenteken 67-ZNN-6zien rijden, zwaai dan even naar de dief van mijn auto. reageer retweet
Friends is leuk.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik Friends echt enorme aids vind?
Zoiets waar hexje naar kijkt.
Ik kijk geen Friends. Jij nu zeker wel op cc.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik Friends echt enorme aids vind?
Zoiets waar hexje naar kijkt.
Nee, ik zat de nieuwe Family Guy te kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kijk geen Friends. Jij nu zeker wel op cc.
Nee een of andere aap zit slotjes te zetten... maar hij is al weer open.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
Hoezo dat? Was het bij jullie zo druk dat er geen plek meer was om te zitten?
Ach Eriksd's vorm van humor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee een of andere aap zit slotjes te zetten... maar hij is al weer open.
Als je eten zwart ziet is het bijna gaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Masterchef UK even kijken voordat Spangas begint
Of het komt uit Afrika.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je eten zwart ziet is het bijna gaar.
Ik wilde het niet posten...ik dacht zelfs voor dit topic te slechtquote:
Dan moet je het juist posten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten...ik dacht zelfs voor dit topic te slecht
Neehoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Uccie het volgende:
Ik heb de illusie dat jullie denken dat ik nog een beetje niveau heb
De wereld is hard.quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat de wereld hard is...ik struikel nog weleens
Ik ben van het klunzige soortquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.
Dat is wel schattig.quote:
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijkquote:
Zo, het is niet te filmen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wereld is hard.
Bijna net zo hard als een opgewonden specularium.
Was jij nou 1.60m?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijk
Enkel te cammen.quote:
Ik zou blijer zijn als ik jou wasquote:
Gay is dan ook gewoon een ander woord voor vrolijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ben altijd blij.
Een vrolijke Frits, frivole Voorschurft.
Tuurlijk snap ik ook welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik wil gewoon bij de plankjes in het keukenkastje kunnen zonder krukje
Ben jij zo lang dan?quote:
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?
Want op zich zijn langere vrouwen met hakken toch niet raar, zolang je er op kan lopen
En daar flikker je steeds vanaf?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik wil gewoon bij de plankjes in het keukenkastje kunnen zonder krukje
Lange vrouwen zijn dan ook eng.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.
Ja dat helpt man, nu ben ik nog eng ookquote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn dan ook eng.
Lange mannen ook, zodra ze groter dan ik zijn dan vind ik er niks meer aan. Nu heb ik de mazzel dat de meesten kleiner zijn, maar toch.
Als jij de pitcher bent is het inderdaad geen porum als de man langer is.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn dan ook eng.
Lange mannen ook, zodra ze groter dan ik zijn dan vind ik er niks meer aan. Nu heb ik de mazzel dat de meesten kleiner zijn, maar toch.
Nee, dat kan prima met hakken, ik vind het wel mooi staan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.
Ook, maar ook stoepranden..die zijn hoog voor mij hoorquote:
Neuh, je bent aardig wat kleiner dan ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt man, nu ben ik nog eng ook
Het gaat meer om het gevoel, meeste collega's zijn kleiner, als ik in de bus sta merk ik dat ik ook vaak de langste benquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat kan prima met hakken, ik vind het wel mooi staan.
Op school is alles raar, klein, groot, dik, dun, rood haar, sproeten, bril, beugel
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Als jij de pitcher bent is het inderdaad geen porum als de man langer is.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een dwergpekinees die tegen een been aanrijdt dan.
1.93, valt nog wel mee an sich.quote:
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samen
VS heeft nu een erectie.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zometeen gaan we foto's van onze penis posten.
Die zijn hier op Fok! toch allemaal 30cmquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zometeen gaan we foto's van onze penis posten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn hier op Fok! toch allemaal 30cm
Mijn ex was 1.60 en ik ben 2.03, dat is pas belachelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samen
Pffffquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn ex was 1.60 en ik ben 2.03 dat is pas belachelijk.
Nee, ik had óók homo vrienden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Guido, jij had toch allemaal homo vrienden?
Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.quote:
Lekker kletsen over shoppen.quote:
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.
Nee daar houden ze niet van....heb ik weerquote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duw jij weleens een Turks brood in je reet, zo overdwars?
Ik ben ertoe instaat...maar hij zit vast aan mijn laptopquote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op school zag je ook altijd goed wie de hommers waren.
Precies daardoor.
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Ja, dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.
Toch zijn genen doorgegeven. #winquote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.
Ongelukkige ouders ook natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scheiden van ouders is toch altijd lullig voor de kids.
Je hebt wel twee vaders daarna.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scheiden van ouders is toch altijd lullig voor de kids.
En als je moeder een vrouw wil?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
Ik heb graag dat mijn ouders gelukkig zijn, maar als mijn vader mijn moeder zou inruilen voor een man, zou dat toch wel even duren voor ik daar aan gewend ben.
Nee dat wil je niet..quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van haar moeder en vriendin.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van haar moeder en vriendin.
Is ze ook 1.60?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet..
Ze is een supermoeder hoor, maar ze is 63 en niet voor niets enorm aan het lijnen.
Ze was altijd 1.64 ...en maatje 48/50 nu (was een beetje boel meer)quote:
Je voorland?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze was altijd 1.64 ...en maatje 48/50 nu (was een beetje boel meer)
Ik deel geen genetisch materiaal met mijn ouders dus dat zit wel goedquote:
Wat precies?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef OProg het volgende:
Vanavond weer pure kwaliteit kijken om half 10.
Waar kom je oorpsronkelijk vandaan dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deel geen genetisch materiaal met mijn ouders dus dat zit wel goed
India en zij hier NLquote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar kom je oorpsronkelijk vandaan dan?
Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat precies?
Ik zit nu middenin een Topshow.
Wat een armoede. Ik ga naar Radar.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was 2 maanden terug nog op RTL5.
Hmm ja, dat ik moet eigenlijk wel zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan.
Met die LARPer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |