Nee een of andere aap zit slotjes te zetten... maar hij is al weer open.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Karina het volgende:
Hoezo dat? Was het bij jullie zo druk dat er geen plek meer was om te zitten?
Ach Eriksd's vorm van humor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee een of andere aap zit slotjes te zetten... maar hij is al weer open.
Als je eten zwart ziet is het bijna gaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Masterchef UK even kijken voordat Spangas begint
Of het komt uit Afrika.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je eten zwart ziet is het bijna gaar.
Ik wilde het niet posten...ik dacht zelfs voor dit topic te slechtquote:
Dan moet je het juist posten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten...ik dacht zelfs voor dit topic te slecht
Neehoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Uccie het volgende:
Ik heb de illusie dat jullie denken dat ik nog een beetje niveau heb
De wereld is hard.quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat de wereld hard is...ik struikel nog weleens
Ik ben van het klunzige soortquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.
Dat is wel schattig.quote:
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijkquote:
Zo, het is niet te filmen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wereld is hard.
Bijna net zo hard als een opgewonden specularium.
Was jij nou 1.60m?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |