Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Uccie het volgende:
Ik weet dat de wereld hard is...ik struikel nog weleens
Ik ben van het klunzige soortquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, laatste keer dat ik omviel was denk ik een jaar terug toen ik probeerde te fietsen met meer drank op dan me lief was.
Dat is wel schattig.quote:
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijkquote:
Zo, het is niet te filmen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wereld is hard.
Bijna net zo hard als een opgewonden specularium.
Was jij nou 1.60m?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor andere misschien voor mij voornamelijk genant en bij vlagen pijnlijk
Enkel te cammen.quote:
Ik zou blijer zijn als ik jou wasquote:
Gay is dan ook gewoon een ander woord voor vrolijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
Ik ben altijd blij.
Een vrolijke Frits, frivole Voorschurft.
Tuurlijk snap ik ook welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik wil gewoon bij de plankjes in het keukenkastje kunnen zonder krukje
Ben jij zo lang dan?quote:
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?
Want op zich zijn langere vrouwen met hakken toch niet raar, zolang je er op kan lopen
En daar flikker je steeds vanaf?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
Ik wil gewoon bij de plankjes in het keukenkastje kunnen zonder krukje
Lange vrouwen zijn dan ook eng.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.
Ja dat helpt man, nu ben ik nog eng ookquote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn dan ook eng.
Lange mannen ook, zodra ze groter dan ik zijn dan vind ik er niks meer aan. Nu heb ik de mazzel dat de meesten kleiner zijn, maar toch.
Als jij de pitcher bent is het inderdaad geen porum als de man langer is.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn dan ook eng.
Lange mannen ook, zodra ze groter dan ik zijn dan vind ik er niks meer aan. Nu heb ik de mazzel dat de meesten kleiner zijn, maar toch.
Nee, dat kan prima met hakken, ik vind het wel mooi staan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76 met hakken dus al snel 1.85, dat is niet zo heel lang, maar je bent toch al snel de langste. Vooral vroeger op school.
Ook, maar ook stoepranden..die zijn hoog voor mij hoorquote:
Neuh, je bent aardig wat kleiner dan ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt man, nu ben ik nog eng ook
Het gaat meer om het gevoel, meeste collega's zijn kleiner, als ik in de bus sta merk ik dat ik ook vaak de langste benquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat kan prima met hakken, ik vind het wel mooi staan.
Op school is alles raar, klein, groot, dik, dun, rood haar, sproeten, bril, beugel
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Als jij de pitcher bent is het inderdaad geen porum als de man langer is.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een dwergpekinees die tegen een been aanrijdt dan.
1.93, valt nog wel mee an sich.quote:
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samen
VS heeft nu een erectie.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zometeen gaan we foto's van onze penis posten.
Die zijn hier op Fok! toch allemaal 30cmquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zometeen gaan we foto's van onze penis posten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn hier op Fok! toch allemaal 30cm
Mijn ex was 1.60 en ik ben 2.03, dat is pas belachelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 1.94m...wij zagen er echt belachelijk uit samen
Pffffquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn ex was 1.60 en ik ben 2.03 dat is pas belachelijk.
Nee, ik had óók homo vrienden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Guido, jij had toch allemaal homo vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |