Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.quote:
Lekker kletsen over shoppen.quote:
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.
Nee daar houden ze niet van....heb ik weerquote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duw jij weleens een Turks brood in je reet, zo overdwars?
Ik ben ertoe instaat...maar hij zit vast aan mijn laptopquote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op school zag je ook altijd goed wie de hommers waren.
Precies daardoor.
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Ja, dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.
Toch zijn genen doorgegeven. #winquote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.
Ongelukkige ouders ook natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scheiden van ouders is toch altijd lullig voor de kids.
Je hebt wel twee vaders daarna.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Scheiden van ouders is toch altijd lullig voor de kids.
En als je moeder een vrouw wil?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
Ik heb graag dat mijn ouders gelukkig zijn, maar als mijn vader mijn moeder zou inruilen voor een man, zou dat toch wel even duren voor ik daar aan gewend ben.
Nee dat wil je niet..quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van haar moeder en vriendin.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van haar moeder en vriendin.
Is ze ook 1.60?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat wil je niet..
Ze is een supermoeder hoor, maar ze is 63 en niet voor niets enorm aan het lijnen.
Ze was altijd 1.64 ...en maatje 48/50 nu (was een beetje boel meer)quote:
Je voorland?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze was altijd 1.64 ...en maatje 48/50 nu (was een beetje boel meer)
Ik deel geen genetisch materiaal met mijn ouders dus dat zit wel goedquote:
Wat precies?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef OProg het volgende:
Vanavond weer pure kwaliteit kijken om half 10.
Waar kom je oorpsronkelijk vandaan dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deel geen genetisch materiaal met mijn ouders dus dat zit wel goed
India en zij hier NLquote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar kom je oorpsronkelijk vandaan dan?
Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat precies?
Ik zit nu middenin een Topshow.
Wat een armoede. Ik ga naar Radar.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was 2 maanden terug nog op RTL5.
Hmm ja, dat ik moet eigenlijk wel zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan.
Met die LARPer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |