Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.quote:
Lekker kletsen over shoppen.quote:
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms, soms niet, ligt eraan of mijn toetsenbord mee wil doen. Ik mis ook weleens spaties en de letter i.
Nee daar houden ze niet van....heb ik weerquote:
Nee, jij wel?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duw jij weleens een Turks brood in je reet, zo overdwars?
Ik ben ertoe instaat...maar hij zit vast aan mijn laptopquote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel raad weet met zijn toetsenbord.
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op school zag je ook altijd goed wie de hommers waren.
Precies daardoor.
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken er zoeen die nog steeds niet uit de kast is.
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oude buurjongen, wij denken het nog steeds, ondanks de vrouw en 3 kinderen.
Ja, dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Broer van een vriend van me. Na zijn veertigste en twee kinderen verder is hij eruit gekomen.
Toch zijn genen doorgegeven. #winquote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn oom is twaalf jaar getrouwd geweest en twee kinderen voordat hij uit de kast kwam. Zegt dus niets inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |