Ik dacht de eerste aflevering Lisa.quote:
Gaat dit over teabagging?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lijkt me ook ongemakkelijk: elke keer dat je dan een kopje thee met je schoonmoeder drinkt word je opgewonden. Als vrouw zijnde zou ik altijd wat theezakjes in huis hebben....just in case
Als ik zap blijf ik wel eens hangen. Maar tijdens de reclame ben ik weer weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering Lisa.
En daarna heb ik het niet meer gezien.
Veel plezierquote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ik loop denk ik nog heel eventjes de kroeg in.
Ja. Vriend van me gaat altijd zondagavond eventjes en ik ben dit weekeinde er ook helemaal niet geweest. Dus meestal wel gezellig zo even een uurtje op zondag.quote:
Klinkt inderdaad gezellig. Hopelijk hoef je niet AL te vroeg op morgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Vriend van me gaat altijd zondagavond eventjes en ik ben dit weekeinde er ook helemaal niet geweest. Dus meestal wel gezellig zo even een uurtje op zondag.
Morgen weer gewoon de ambitie om er om half 8 te zijn. Maar meestal is dat dan 8 uur op maandag.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad gezellig. Hopelijk hoef je niet AL te vroeg op morgen.
Soort van Chinees restaurant?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
potverdikkeme, ik was vandag uit eten, en ik ben me een partij ziek geworden.
Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef timmmmm het volgende:
potverdikkeme, ik was vandag uit eten, en ik ben me een partij ziek geworden.
Het spoot er daarna als een vulkaaneruptie uit?quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zo'n vieze Italiaan die met zijn bassieworst langs het deeg is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |