Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee hoor, daar heb ik meestal geen last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niemand post iets omdat ze bang zijn om een nieuw topic te moeten openen
Ik wel! Ik ben immers nog een "groentje" op FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik meestal geen last van![]()
Je bent niemand tot last hier hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef D. het volgende:
Ik gok dat het aan mij ligt, dus zal jullie niet te lang meer lastig vallen
ergens rechtsbovenin op dm drukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik FOK! Nu op mn Iphone en heb geen idee hoe ik dan een DM moet sturen...
Wat noem je rijk?quote:
Want???quote:
Heb je gelijk wat te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies is
Uhm volgens mij was ik dat nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Postte jij dat nummer over meisjes uit het Gooi in de KSC of was dat iemand anders?.
Daar had je in GRTDOJW anders weinig last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wel! Ik ben immers nog een "groentje" op FOK!
En dan heb ik met de formulering van de TT nog wel rekening met jou gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef D. het volgende:
Ik gok dat het aan mij ligt, dus zal jullie niet te lang meer lastig vallen
Waarom is dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik verdom het gewoon om topics te openen
Ja, als je het niet naar je zin hebt heeft het geen zin om te blijvenquote:
Mijn waardering is grootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb ik met de formulering van de TT nog wel rekening met jou gehouden.
Nou zou ik natuurlijk moeten antwoorden dat dat mensen zijn die gezond en gelukkig zijn.quote:
Ik trek me daar nooit zoveel van aan eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tt lastig man ... altijd die regeltjes van D.
O, ik zag hem wel langskomen eerder op de avond namelijk. Maar zal dan iemand anders zijn geweest. Maar ik moest weer aan dat nummer over Gooise R denken toen ik je post lasquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tt lastig man ... altijd die regeltjes van D.
o dan ben ik best arm somsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nou zou ik natuurlijk moeten antwoorden dat dat mensen zijn die gezond en gelukkig zijn.
hehehe ik ook niet....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik trek me daar nooit zoveel van aan eigenlijk
Omdat het in het verleden een x aantal keer goed mis gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
Oh verdeurie. Ik zocht rijke mensen die mijn dromen kunnen sponseren.quote:
ik heb die niet zo meer geloof ik.... en dat was ik niet,.... ik heb geen muziek gepost dit keerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zag hem wel langskomen eerder op de avond namelijk. Maar zal dan iemand anders zijn geweest. Maar ik moest weer aan dat nummer over Gooise R denken toen ik je post las![]()
.
Ik ben ook niet zo slimquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik ook niet....naja ik vergeet ze meestal
Oja.... en wat heb je precies met Gooische meisjes dames?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou Engel ik heb eigenlijk wel wat met gooische meisjes
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat het in het verleden een x aantal keer goed mis gingNiet zomaar opgeven hoor. Ik zal je steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wat voor dromen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh verdeurie. Ik zocht rijke mensen die mijn dromen kunnen sponseren.
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.... en wat heb je precies met Gooische meisjes dames?
Ik hou er wel van als het een beetje doorlooptquote:
Je kunt ook zelf rijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor dromen?
In t gooi wonen wel investeerders
Ik hou niet van auto'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.quote:
Dat klinkt volgens mij leuker dan het isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Eerst maar eens slagen dan maar, de boel oplichten leer je pas later hequote:
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.Daar zit veel geld en geluk om te investeren in andere mensen.
Maar ik ben op dit moment bezig om mijn reis te regelen naar Indonesië, zodat ik daar weer een jaartje aan de slag kan bij een stichting voor meervoudig beperkte kinderen.
De variant op suikeroomquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Mwah, zo'n auto maakt veel goed.quote:
ojeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Mijn blikjes bier/cider gaan elke avond steeds sneller leeg lijkt wel
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?
Hehehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat ik mijn moederdagcadeau nog even moest inpakken. Alleen had ik nog maar één rol inpakpapier. Dus nu krijgt mijn moeder morgen haar moederdagcadeau in rood papier met gouden kerstboompjes en kerststerren.
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah.... als die suikertante de 60 gepasseerd is ofzo
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.
Ja hoor, ik ben geen zuiplap hoorquote:
ja daarom dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
Gaaf! Waar en wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopen
Dat is lekker op tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik geloof dat mijn broer het niet eens inpakt.... en ik ben al bezig met mijn kado... maar ik hoor t maandag pas.... of t ook doorgaat
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereldquote:
Klinkt mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereld
Ik heb pas woensdagnacht het idee gekregen i.p.v. de standaard wat ik anders doe en ik kon t pas vrijdag overleggen.... en helaas pas vandaag bellen....quote:
Slaap ze kerel.quote:
Geraniums gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Nou je zou je nog verbazen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.
tenzij ze idd de 60 gepasseerd is...
Ik ben niet zo veeleisendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou kunnen.... t jammere is dat die meestal toch minder middelen hebben
quote:
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in Indiaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Wijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.
Trustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in India
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.quote:
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.
Het water waar de kinderen van onze stichting in baden destijds.. Brr.... Ik ben blij dat we gauw een waterpomp kregen zodat ze minimaal 1x per week bij ons konden douchen.
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!quote:
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee .... zo hebben we dat vast gehad
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.
Of je hebt een grote broer gehad of je bent lesbisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komen
En neeeeee ik ben geen vent en nooit geweest ook
o.a. dat jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of je hebt een grote broer gehad of je bent lesbisch.
ik vond me zelf best scherp eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, behoorlijk
Maar ik ben vergevingsgezind vanavond
Onder andere, wat heeft er nog meer meegespeeld dan? Mannenstudie gedaan?quote:
Nee....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onder andere, wat heeft er nog meer meegespeeld dan? Mannenstudie gedaan?
Ah! Welk beroep beoefen je dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....
wel in een bijna man-only huis gewoond .... en ik werk bijna altijd met/tussen de mannen (meer mannen dan vrouwen dan)
Scherp en gelukkigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vond me zelf best scherp eigenlijk
en gelukkig
*geen bloemen heeft in de tuinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Een leven zonder muziek is als een tuin zonder bloemen
Haha. Als je de medewerker weghaalt is wel weer gruwelijk mannelijk, admin zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik doe dan wel weer iets typisch vrouwelijksIk ben admin, medewerker
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Als je de medewerker weghaalt is wel weer gruwelijk mannelijk, admin zijn.
Ik ben ook wel scherp, op zijn tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En jij, meneer D.
Kan jij dat ook zeggen?
Ctrl + Alt + Delete lost alles op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
Kan ik ook zo zijn....onee toch niet.... ik kan geen java enzo
nee... toch nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ctrl + Alt + Delete lost alles op.
Zie je, als je dat weet kun je zo admin zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... toch niet
Maar leuk gedacht....
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je, als je dat weet kun je zo admin zijn.
Die gaan ook veel langer meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik geef niet zo om bloemen..... ik heb een plantje
Ja dat is waar... maar ik koop ze bijna nooit voor mijzelfquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, in een vaasje op tafel had ook nog gekund
Dat snap ik wel. Koop ik ze wel een keer voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar ik koop ze bijna nooit voor mijzelf
Welterustenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga er zo maar eens inkruipen. Morgen weer lang dag.
ik ga gezellig meequote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga er zo maar eens inkruipen. Morgen weer lang dag.
O tofquote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Koop ik ze wel een keer voor je
Dat wordt dan even schikken.quote:
De katten hier houden meer van bloemen, dus geen optiequote:Op zondag 12 mei 2013 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar ik koop ze bijna nooit voor mijzelf
Dat kun je wel zeggen inderdaad zegquote:
Verhip, dat is waar ookquote:
Van?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef D. het volgende:
Al zat ik naar een drumsolo te luisteren, dus helemaal stil was het niet
Ik ga slapen na het 'lezen'quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verhip, dat is waar ook
Ik ga pas rond een uur of 1am mijn tijd slapen
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef D. het volgende:
Al zat ik naar een drumsolo te luisteren, dus helemaal stil was het niet
Ik ben halfdoof, dus het is al snel stilquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.![]()
Waarom helaas? Dan zou je dingen in je lichaam horen die je waarschijnlijk niet wilt horenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.![]()
Aha, dat programma kijk ik ook wel eens als ik in NL benquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Bij DWDD, een veelbelovend NL talent wat een beurs in de USA heeft gekregen
Uitzending Gemistquote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat programma kijk ik ook wel eens als ik in NL ben
Ja, maar dan kijk je een aflevering van gisteren en vaak worden actualiteiten besproken.quote:
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom helaas? Dan zou je dingen in je lichaam horen die je waarschijnlijk niet wilt horen
Uitzendingen staan er vaan een uurtje later al opquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk je een aflevering van gisteren en vaak worden actualiteiten besproken.
Daar is wel iets voor te zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...
Ik kan juist heel goed filterenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...
Dat wist ik niet. Zal er misschien toch eens naar kijken danquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Uitzendingen staan er vaan een uurtje later al op
en ik kijk ze meestal een dag later
Ik kan me ook wel aardig afsluiten voor bepaalde geluidenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed filteren
Daarom hoor ik dingen soms niet, zoals leraren vroeger
Ik kijk het bijna altijd, en dan vooral om de actualiteiten (van gisterenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zal er misschien toch eens naar kijken dan
Is ook wel leuk moet ik zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna altijd, en dan vooral om de actualiteiten (van gisteren) bij te houden
Een leuke manier om op de hoogste te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Een paar jaar geleden noemde Jeremy Clarksondit nummer het beste nummer voor in de auto
[ afbeelding ]
Oh jammer. Ik krijg de indruk dat dat gastje ook wel een houtje kan drummenquote:
Dat vind ik ook wel aardig. Zo vind ik Pauw & Witteman ook best vermakelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Een leuke manier om op de hoogste te blijven
Alleen dat politieke gedoe mag wel wat minder van mij
Dat kijk ik ook regelmatig, maar die zijn wat 'saaier'quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel aardig. Zo vind ik Pauw & Witteman ook best vermakelijk
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook regelmatig, maar die zijn wat 'saaier'
Hij doet vaak een poging grappig te zijn, en faalt daarin ook weleensquote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Al vind ik Pauw best goed gebekt en dat kan ik wel waarderen
Ik zag hem bij DWDD en toen vond ik 'm zwakker dan ooitquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben normaal geen bewonderaar van Mart Smeets, maar afgelopen week vond ik hem![]()
Ik kan die vent niet uitstaanquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben normaal geen bewonderaar van Mart Smeets, maar afgelopen week vond ik hem![]()
Dat is waar maar hij durft mensen wel te confronteren. Het is geen ja knikkerquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hij doet vaak een poging grappig te zijn, en faalt daarin ook weleens
Hij was inderdaad wel een beetje pissig, maar goed ik vind Van Nieuwkerk ook maar een naar mannetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag hem bij DWDD en toen vond ik 'm zwakker dan ooit
Van Nieuwkerk doet waar ie goed in is, en Smeets liet zich steeds vastl*llen en ging toen maar over op beledigenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wel een beetje pissig, maar goed ik vind Van Nieuwkerk ook maar een naar mannetje.
Maar toch kijk ik vaak naar dwdd (al is het vooral om de TV draait door)
Triest figuur die Smeetsquote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk doet waar ie goed in is, en Smeets liet zich steeds vastl*llen en ging toen maar over op beledigen
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei tegen Mathijs dat ie nog stommer was dan ie eruit zag
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?
quote:
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelenquote:
Alkmaar Zaanstreek ook bijnaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelen![]()
![]()
. Komt trouwens wel vaker voor de laatste jaren. Birmingham City ook vrij recent meen ik me te herinneren..
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341622quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?
Geweldig inderdaad. En dat van een club die mogelijk degradeert.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelen![]()
![]()
. Komt trouwens wel vaker voor de laatste jaren. Birmingham City ook vrij recent meen ik me te herinneren..
Ja, klopt maar die hadden op tijd de vorm terug.quote:
Dat smoelwerk van die Ali B.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341622
Vanaf ong. 19e minuut
En Fles even voor de duidelijkheid. Al had AZ verloren van PSV, de ticket voor Europees voetbal hadden ze al, aangezien PSV een ticket voor de CL heeftquote:
Ik snap werkelijk niet wat die gast in dat programma moet. Wat een idiootquote:
Ik snap sowieso niet wat hij waar dan ook iets positiefs toevoegtquote:Op zondag 12 mei 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat die gast in dat programma moet. Wat een idioot
Dat geldt voor meer tafelheren/tafeldames:quote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat hij waar dan ook iets positiefs toevoegt
Ik ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat hij waar dan ook iets positiefs toevoegt
Veel luisterplezier dan maar en welterusten alvastquote:
Jan Mulder is in ieder geval niet zo dom als Ali B. Die heeft soms nog wel eens kennis van zakenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer tafelheren/tafeldames:
Jan Mulder en Sylvana Simons maken met Ali B het podium compleet
Okee tof. Integraal teruggezien. Mart heeft geen fout gemaakt. En die frivoliteit over hoe Matthijs eruit ziet, puh-lease, matthijs pakt drie keer de balkenende-norm. Moeten we daarover gaan huilen? Ga toch weg manquote:Op zondag 12 mei 2013 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341622
Vanaf ong. 19e minuut
Hij (Mart) heeft zijn excuses aangeboden omdat hij geen fout heeft gemaakt?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee tof. Integraal teruggezien. Mart heeft geen fout gemaakt. En die frivoliteit over hoe Matthijs eruit ziet, puh-lease, matthijs pakt drie keer de balkenende-norm. Moeten we daarover gaan huilen? Ga toch weg man
Ja heb ik ook last mee: FB / geldigheid geverifieerd WTF ga eens doodquote:
ja wat flauw, okee. Maar niet van "Oh mijn hemel wat is Matthijs een ONTZETTEND ONRECHT aangedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme plaats mijn reactie
@Fles:
Mee eens, maar deze manier was gewoon wat flauw imho
Het was ook geen ramp inderdaad maar kinderachtig, meer nietquote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook zeker niet iemand die alles wat Mart zegt maar geweldig vindt, maarf ik heb echt 10 minuten lang zitten kijken met het idee van "wanneer komt de fout?". Die komt dus niet. Hij werd aan de tand gevoeld, nou ja dat gebeurt. En hij antwoordde.
Enige zwaktepunt is dat ie dan zich later verontschuldigde voor die frivoliteit. Matthijs van Nieuwkerk is ook Onze Lieve Heer niet of zo hoor. En Mart is heus wel wat meer dan niks. Dat moeten ze gewoon van elkaar kunnen hebben.
JE KWOOT MIJ EN HET LUKT DAT KAN HEUL NIET WOOT WOOTquote:Op zondag 12 mei 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook geen ramp inderdaad maar kinderachtig, meer niet
Hahahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JE KWOOT MIJ EN HET LUKT DAT KAN HEUL NIET WOOT WOOT
Dat wil ik ook maar op mijn FB topic is nog niet gereageerdquote:Op zondag 12 mei 2013 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat is dus onder de 5 seconden voor abo'ers
Ik heb hem een DM en PB gestuurd maar ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen?quote:
Danny zal ook wel eens slapen een paar uur per dag hequote:Op zondag 12 mei 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hem een DM en PB gestuurd maar ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen?
Kom je vanzelf wel achterquote:Waarom heb jij hem gepbd dan?
Okayquote:Op zondag 12 mei 2013 01:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Danny zal ook wel eens slapen een paar uur per dag he
[..]
Kom je vanzelf wel achter
Nee, sommige bij mij zijn wel terecht moet ik toegeven maar een enkele (ik heb er 26) is wel een beetje flauw te noemen eigenlijk. Maar ach, het zal wel. Ik weet wel wie ze gezet heeft en het is verder ook niet belangrijk. Vond het wel grappig om te kunnen zienquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste is van juli 2010. Was niet nodig geweest ook trouwens. Maar goed.
Ik heb er een stuk of 50. De helft daarvan is geflirt met mede-crew destijdsquote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, sommige bij mij zijn wel terecht moet ik toegeven maar een enkele (ik heb er 26) is wel een beetje flauw te noemen eigenlijk. Maar ach, het zal wel. Ik weet wel wie ze gezet heeft en het is verder ook niet belangrijk. Vond het wel grappig om te kunnen zien
Hahahahahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 01:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 50. De helft daarvan is geflirt met mede-crew destijds![]()
de helft van de rest is omdat alle mods samen ongeveer de helft van mijn IQ hebben. Het laatste kwart is echt verdiend
Zou je het weer willen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet weer crew worden denk ik. Dan wordt er nogeens geflirt
Nou ja, ondanks je soms grote mond nemen ze je vast graag weer aan hoorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
FB / Abonnementen voor FOK!kers in het buitenland
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ondanks je soms grote mond nemen ze je vast graag weer aan hoor
wil je blauw worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]theyd better. Ik ben sowieso intellectueel superieur aan 90 % van de huidige crew.
Dat is een feitquote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]theyd better. Ik ben sowieso intellectueel superieur aan 90 % van de huidige crew.
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.quote:
greatquote:
zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.
Toch jammer van die 12 minutenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great![]()
0:12 weer aan komen rijden vanuit Venice, in 1x doorgekacheld
Hier of PTA, verder kom ik nergens, dus kansloosquote:
Ik weet nog wel dat jij mod was hier op GCquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.
Klinkt goed. Je zal wel moe zijn danquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great![]()
0:12 weer aan komen rijden vanuit Venice, in 1x doorgekacheld
in KSC is eigenlijk nooit een lokale mod aanwezigquote:Op zondag 12 mei 2013 02:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier of PTA, verder kom ik nergens, dus kansloos
in PTA eigenlijk ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC is eigenlijk nooit een lokale mod aanwezig
Zeker iemand die ook vorig jaar een account heeft aangemaakt?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar bij PTA hebben ze er net een derde wiel aan, ene Blup
Dat nou ook weer niet. Maar om nou te zeggen "ja dat is iemand die ontzag inboezemt".... nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook vorig jaar een account heeft aangemaakt?![]()
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00quote:
Blupquote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar bij PTA hebben ze er net een derde wiel aan, ene Blup
Een oldbiequote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Maar om nou te zeggen "ja dat is iemand die ontzag inboezemt".... nee.
Welke haven was dat dan? Venetië of zo?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00
Lange dag dus zeg! Gelukkig ben je morgen (vandaag) nog vrijquote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00
yepquote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke haven was dat dan? Venetië of zo?
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lange dag dus zeg! Gelukkig ben je morgen (vandaag) nog vrij
Njonge woddegodver rrrrquote:Op zondag 12 mei 2013 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gereden via de Brennerpas, met de vlam in de pijp
Dat is toch uit zo'n oud liedje?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gereden via de Brennerpas, met de vlam in de pijp
met een kind dat nogal eens moet pissen en een lange stop bij de Burger Kingquote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Njonge woddegodver rrrrdan moet je om 21:45 thuis kunnen zijn
Nou ja, ik zeg ook alleen maar dat hij al een tijd geleden een account heeft aangemaakt. Ik dacht dat het om een newbie zou gaan eigenlijk want dat zie je de laatste tijd wel vakerquote:
Ik sla de nacht ook zonder Whisk wel kapot hoor. Als het moet kan ik ALLES zelfquote:
Dat is hier dus eigenlijk ook zoquote:Op zondag 12 mei 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook alleen maar dat hij al een tijd geleden een account heeft aangemaakt. Ik dacht dat het om een newbie zou gaan eigenlijk want dat zie je de laatste tijd wel vaker
Ik zou dat alleen willen als de rol van Global Moderator terug zou komen maar aangezien dat niet gaat gebeuren zie ik mezelf niet solliciterenquote:
ik heb er geen tijd voorquote:Op zondag 12 mei 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen willen als de rol van Global Moderator terug zou komen maar aangezien dat niet gaat gebeuren zie ik mezelf niet solliciteren
Heb overigens ook nog nooit een sollicitatie gedaan voor welke functie dan ook op het forum
Er zijn wel eens meningsverschillen natuurlijk maar niets noemenswaardigquote:
Ik zou op zich best tijd hebben maar heb niet zoveel zin om me volledig te moeten richten op bijv. GC, JNG of MEN of waar dan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |