o.a. dat jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of je hebt een grote broer gehad of je bent lesbisch.
ik vond me zelf best scherp eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, behoorlijk
Maar ik ben vergevingsgezind vanavond
Onder andere, wat heeft er nog meer meegespeeld dan? Mannenstudie gedaan?quote:
Nee....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onder andere, wat heeft er nog meer meegespeeld dan? Mannenstudie gedaan?
Ah! Welk beroep beoefen je dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....
wel in een bijna man-only huis gewoond .... en ik werk bijna altijd met/tussen de mannen (meer mannen dan vrouwen dan)
Scherp en gelukkigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vond me zelf best scherp eigenlijk
en gelukkig
*geen bloemen heeft in de tuinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Een leven zonder muziek is als een tuin zonder bloemen
Haha. Als je de medewerker weghaalt is wel weer gruwelijk mannelijk, admin zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik doe dan wel weer iets typisch vrouwelijksIk ben admin, medewerker
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Als je de medewerker weghaalt is wel weer gruwelijk mannelijk, admin zijn.
Ik ben ook wel scherp, op zijn tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En jij, meneer D.
Kan jij dat ook zeggen?
Ctrl + Alt + Delete lost alles op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
Kan ik ook zo zijn....onee toch niet.... ik kan geen java enzo
nee... toch nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ctrl + Alt + Delete lost alles op.
Zie je, als je dat weet kun je zo admin zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... toch niet
Maar leuk gedacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |