Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee hoor, daar heb ik meestal geen last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niemand post iets omdat ze bang zijn om een nieuw topic te moeten openen
Ik wel! Ik ben immers nog een "groentje" op FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik meestal geen last van![]()
Je bent niemand tot last hier hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef D. het volgende:
Ik gok dat het aan mij ligt, dus zal jullie niet te lang meer lastig vallen
ergens rechtsbovenin op dm drukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik FOK! Nu op mn Iphone en heb geen idee hoe ik dan een DM moet sturen...
Wat noem je rijk?quote:
Want???quote:
Heb je gelijk wat te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies is
Uhm volgens mij was ik dat nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Postte jij dat nummer over meisjes uit het Gooi in de KSC of was dat iemand anders?.
Daar had je in GRTDOJW anders weinig last vanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wel! Ik ben immers nog een "groentje" op FOK!
En dan heb ik met de formulering van de TT nog wel rekening met jou gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef D. het volgende:
Ik gok dat het aan mij ligt, dus zal jullie niet te lang meer lastig vallen
Waarom is dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik verdom het gewoon om topics te openen
Ja, als je het niet naar je zin hebt heeft het geen zin om te blijvenquote:
Mijn waardering is grootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb ik met de formulering van de TT nog wel rekening met jou gehouden.
Nou zou ik natuurlijk moeten antwoorden dat dat mensen zijn die gezond en gelukkig zijn.quote:
Ik trek me daar nooit zoveel van aan eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tt lastig man ... altijd die regeltjes van D.
O, ik zag hem wel langskomen eerder op de avond namelijk. Maar zal dan iemand anders zijn geweest. Maar ik moest weer aan dat nummer over Gooise R denken toen ik je post lasquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tt lastig man ... altijd die regeltjes van D.
o dan ben ik best arm somsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nou zou ik natuurlijk moeten antwoorden dat dat mensen zijn die gezond en gelukkig zijn.
hehehe ik ook niet....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik trek me daar nooit zoveel van aan eigenlijk
Omdat het in het verleden een x aantal keer goed mis gingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!
Oh verdeurie. Ik zocht rijke mensen die mijn dromen kunnen sponseren.quote:
ik heb die niet zo meer geloof ik.... en dat was ik niet,.... ik heb geen muziek gepost dit keerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zag hem wel langskomen eerder op de avond namelijk. Maar zal dan iemand anders zijn geweest. Maar ik moest weer aan dat nummer over Gooise R denken toen ik je post las![]()
.
Ik ben ook niet zo slimquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ik ook niet....naja ik vergeet ze meestal
Oja.... en wat heb je precies met Gooische meisjes dames?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou Engel ik heb eigenlijk wel wat met gooische meisjes
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat het in het verleden een x aantal keer goed mis gingNiet zomaar opgeven hoor. Ik zal je steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wat voor dromen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh verdeurie. Ik zocht rijke mensen die mijn dromen kunnen sponseren.
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.... en wat heb je precies met Gooische meisjes dames?
Ik hou er wel van als het een beetje doorlooptquote:
Je kunt ook zelf rijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor dromen?
In t gooi wonen wel investeerders
Ik hou niet van auto'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.quote:
Dat klinkt volgens mij leuker dan het isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Eerst maar eens slagen dan maar, de boel oplichten leer je pas later hequote:
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.Daar zit veel geld en geluk om te investeren in andere mensen.
Maar ik ben op dit moment bezig om mijn reis te regelen naar Indonesië, zodat ik daar weer een jaartje aan de slag kan bij een stichting voor meervoudig beperkte kinderen.
De variant op suikeroomquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Mwah, zo'n auto maakt veel goed.quote:
ojeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Mijn blikjes bier/cider gaan elke avond steeds sneller leeg lijkt wel
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?
Hehehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat ik mijn moederdagcadeau nog even moest inpakken. Alleen had ik nog maar één rol inpakpapier. Dus nu krijgt mijn moeder morgen haar moederdagcadeau in rood papier met gouden kerstboompjes en kerststerren.
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah.... als die suikertante de 60 gepasseerd is ofzo
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.
Ja hoor, ik ben geen zuiplap hoorquote:
ja daarom dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
Gaaf! Waar en wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopen
Dat is lekker op tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik geloof dat mijn broer het niet eens inpakt.... en ik ben al bezig met mijn kado... maar ik hoor t maandag pas.... of t ook doorgaat
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereldquote:
Klinkt mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereld
Ik heb pas woensdagnacht het idee gekregen i.p.v. de standaard wat ik anders doe en ik kon t pas vrijdag overleggen.... en helaas pas vandaag bellen....quote:
Slaap ze kerel.quote:
Geraniums gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Nou je zou je nog verbazen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.
tenzij ze idd de 60 gepasseerd is...
Ik ben niet zo veeleisendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou kunnen.... t jammere is dat die meestal toch minder middelen hebben
quote:
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in Indiaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Wijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.
Trustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in India
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.quote:
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.
Het water waar de kinderen van onze stichting in baden destijds.. Brr.... Ik ben blij dat we gauw een waterpomp kregen zodat ze minimaal 1x per week bij ons konden douchen.
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!quote:
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee .... zo hebben we dat vast gehad
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.
Of je hebt een grote broer gehad of je bent lesbisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komen
En neeeeee ik ben geen vent en nooit geweest ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |