Mwah, zo'n auto maakt veel goed.quote:
ojeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Mijn blikjes bier/cider gaan elke avond steeds sneller leeg lijkt wel
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?
Hehehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat ik mijn moederdagcadeau nog even moest inpakken. Alleen had ik nog maar één rol inpakpapier. Dus nu krijgt mijn moeder morgen haar moederdagcadeau in rood papier met gouden kerstboompjes en kerststerren.
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah.... als die suikertante de 60 gepasseerd is ofzo
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.
Ja hoor, ik ben geen zuiplap hoorquote:
ja daarom dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
Gaaf! Waar en wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopen
Dat is lekker op tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik geloof dat mijn broer het niet eens inpakt.... en ik ben al bezig met mijn kado... maar ik hoor t maandag pas.... of t ook doorgaat
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereldquote:
Klinkt mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Amsterdam .... goede doel voor het opstarten van projecten richting de oma's van de 3de wereld
Ik heb pas woensdagnacht het idee gekregen i.p.v. de standaard wat ik anders doe en ik kon t pas vrijdag overleggen.... en helaas pas vandaag bellen....quote:
Slaap ze kerel.quote:
Geraniums gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Nou je zou je nog verbazen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als man dien je dat normaliter niet zo erg te vinden.
tenzij ze idd de 60 gepasseerd is...
Ik ben niet zo veeleisendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zou kunnen.... t jammere is dat die meestal toch minder middelen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |