quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omdat het in het verleden een x aantal keer goed mis gingNiet zomaar opgeven hoor. Ik zal je steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wat voor dromen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh verdeurie. Ik zocht rijke mensen die mijn dromen kunnen sponseren.
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.... en wat heb je precies met Gooische meisjes dames?
Ik hou er wel van als het een beetje doorlooptquote:
Je kunt ook zelf rijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor dromen?
In t gooi wonen wel investeerders
Ik hou niet van auto'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ze geld hebben voor een Maserati GranCabrioZe zijn vaak goed verzorgd
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.quote:
Dat klinkt volgens mij leuker dan het isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Eerst maar eens slagen dan maar, de boel oplichten leer je pas later hequote:
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom begon er ook een lampje bij mij te branden.Daar zit veel geld en geluk om te investeren in andere mensen.
Maar ik ben op dit moment bezig om mijn reis te regelen naar Indonesië, zodat ik daar weer een jaartje aan de slag kan bij een stichting voor meervoudig beperkte kinderen.
De variant op suikeroomquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost veel tijd en moeite. Beter heb je een suikertante.
Mwah, zo'n auto maakt veel goed.quote:
ojeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Mijn blikjes bier/cider gaan elke avond steeds sneller leeg lijkt wel
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... an sich een goed doel..... heb je al een plan/begroting bladiebla enzo?
Hehehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat ik mijn moederdagcadeau nog even moest inpakken. Alleen had ik nog maar één rol inpakpapier. Dus nu krijgt mijn moeder morgen haar moederdagcadeau in rood papier met gouden kerstboompjes en kerststerren.
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah.... als die suikertante de 60 gepasseerd is ofzo
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Ook in de goede doelen branch is het zakelijk denken doorgebroken.
Ja hoor, ik ben geen zuiplap hoorquote:
ja daarom dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt dat ze er ook iets voor terug wil?
Gaaf! Waar en wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja .... ik heb bij een stichting stage gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |