quote:
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in Indiaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klinkt mooi.Wat werd er mee gedaan voor de oma's van derde wereld?
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Wijfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan faken we gewoon even een hoofdpijn.
Trustenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.* _F.U.B.A.R_ volgt het niet meer.
Fijne avond
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ik weet niet wat het huidige project is, maar toen had het vooral te maken met watervoorziening in India
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.quote:
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tof! Daar zijn absoluut grote slagen mee te maken.
Het water waar de kinderen van onze stichting in baden destijds.. Brr.... Ik ben blij dat we gauw een waterpomp kregen zodat ze minimaal 1x per week bij ons konden douchen.
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!quote:
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vrouwenstudie heb gedaan.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Om tussen de dames te zitten, zodat je kon uitkiezen![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ze schijnen ook orgasmes te kunnen faken!
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee nee .... zo hebben we dat vast gehad
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Busted. Jij denkt veels te veel als een man.
Of je hebt een grote broer gehad of je bent lesbisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, hoeeeeeeeeeeeeeee zou dat nu komen
En neeeeee ik ben geen vent en nooit geweest ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |