Nou ja, ondanks je soms grote mond nemen ze je vast graag weer aan hoorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
FB / Abonnementen voor FOK!kers in het buitenland
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ondanks je soms grote mond nemen ze je vast graag weer aan hoor
wil je blauw worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]theyd better. Ik ben sowieso intellectueel superieur aan 90 % van de huidige crew.
Dat is een feitquote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]theyd better. Ik ben sowieso intellectueel superieur aan 90 % van de huidige crew.
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.quote:
greatquote:
zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.
Toch jammer van die 12 minutenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great![]()
0:12 weer aan komen rijden vanuit Venice, in 1x doorgekacheld
Hier of PTA, verder kom ik nergens, dus kansloosquote:
Ik weet nog wel dat jij mod was hier op GCquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben al anderhalf jaar blauw geweest. Maar misschien wordt het wel weer eens tijd idd. Ik dacht heel lang dat ik "did my time, took my chances" zeg maar. Mar als je 12 jaar lang ZO nadrukkelijk aanwezig bent, is anderhalf jaar modschap misschien ook wat schraal.
Klinkt goed. Je zal wel moe zijn danquote:Op zondag 12 mei 2013 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great![]()
0:12 weer aan komen rijden vanuit Venice, in 1x doorgekacheld
in KSC is eigenlijk nooit een lokale mod aanwezigquote:Op zondag 12 mei 2013 02:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier of PTA, verder kom ik nergens, dus kansloos
in PTA eigenlijk ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC is eigenlijk nooit een lokale mod aanwezig
Zeker iemand die ook vorig jaar een account heeft aangemaakt?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar bij PTA hebben ze er net een derde wiel aan, ene Blup
Dat nou ook weer niet. Maar om nou te zeggen "ja dat is iemand die ontzag inboezemt".... nee.quote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook vorig jaar een account heeft aangemaakt?![]()
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00quote:
Blupquote:Op zondag 12 mei 2013 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar bij PTA hebben ze er net een derde wiel aan, ene Blup
Een oldbiequote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Maar om nou te zeggen "ja dat is iemand die ontzag inboezemt".... nee.
Welke haven was dat dan? Venetië of zo?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00
Lange dag dus zeg! Gelukkig ben je morgen (vandaag) nog vrijquote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker stond op 6:45, 7:00 moesten we de hut uit, laatste breakfast aan boord, 8:20 van boord af, en richting NL om 9:00
yepquote:Op zondag 12 mei 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke haven was dat dan? Venetië of zo?
quote:Op zondag 12 mei 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lange dag dus zeg! Gelukkig ben je morgen (vandaag) nog vrij
Njonge woddegodver rrrrquote:Op zondag 12 mei 2013 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gereden via de Brennerpas, met de vlam in de pijp
Dat is toch uit zo'n oud liedje?quote:Op zondag 12 mei 2013 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gereden via de Brennerpas, met de vlam in de pijp
met een kind dat nogal eens moet pissen en een lange stop bij de Burger Kingquote:Op zondag 12 mei 2013 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Njonge woddegodver rrrrdan moet je om 21:45 thuis kunnen zijn
Nou ja, ik zeg ook alleen maar dat hij al een tijd geleden een account heeft aangemaakt. Ik dacht dat het om een newbie zou gaan eigenlijk want dat zie je de laatste tijd wel vakerquote:
Ik sla de nacht ook zonder Whisk wel kapot hoor. Als het moet kan ik ALLES zelfquote:
Dat is hier dus eigenlijk ook zoquote:Op zondag 12 mei 2013 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook alleen maar dat hij al een tijd geleden een account heeft aangemaakt. Ik dacht dat het om een newbie zou gaan eigenlijk want dat zie je de laatste tijd wel vaker
Ik zou dat alleen willen als de rol van Global Moderator terug zou komen maar aangezien dat niet gaat gebeuren zie ik mezelf niet solliciterenquote:
ik heb er geen tijd voorquote:Op zondag 12 mei 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen willen als de rol van Global Moderator terug zou komen maar aangezien dat niet gaat gebeuren zie ik mezelf niet solliciteren
Heb overigens ook nog nooit een sollicitatie gedaan voor welke functie dan ook op het forum
Er zijn wel eens meningsverschillen natuurlijk maar niets noemenswaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |