Van?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef D. het volgende:
Al zat ik naar een drumsolo te luisteren, dus helemaal stil was het niet
Ik ga slapen na het 'lezen'quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verhip, dat is waar ook
Ik ga pas rond een uur of 1am mijn tijd slapen
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:09 schreef D. het volgende:
Al zat ik naar een drumsolo te luisteren, dus helemaal stil was het niet
Ik ben halfdoof, dus het is al snel stilquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.![]()
Waarom helaas? Dan zou je dingen in je lichaam horen die je waarschijnlijk niet wilt horenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geluidloos bestaat ook zo goed als niet, helaas.![]()
Aha, dat programma kijk ik ook wel eens als ik in NL benquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Bij DWDD, een veelbelovend NL talent wat een beurs in de USA heeft gekregen
Uitzending Gemistquote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dat programma kijk ik ook wel eens als ik in NL ben
Ja, maar dan kijk je een aflevering van gisteren en vaak worden actualiteiten besproken.quote:
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...quote:Op zondag 12 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom helaas? Dan zou je dingen in je lichaam horen die je waarschijnlijk niet wilt horen
Uitzendingen staan er vaan een uurtje later al opquote:Op zondag 12 mei 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan kijk je een aflevering van gisteren en vaak worden actualiteiten besproken.
Daar is wel iets voor te zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...
Ik kan juist heel goed filterenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OMdat ik overgevoelig ben voor geluidsprikkels.. Ik kan heel slecht filteren, dus zodra ik in een ruimte kom waar drie verschillende gesprekken plaats vinden, is Bossie pleitos...
Dat wist ik niet. Zal er misschien toch eens naar kijken danquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Uitzendingen staan er vaan een uurtje later al op
en ik kijk ze meestal een dag later
Ik kan me ook wel aardig afsluiten voor bepaalde geluidenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed filteren
Daarom hoor ik dingen soms niet, zoals leraren vroeger
Ik kijk het bijna altijd, en dan vooral om de actualiteiten (van gisterenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zal er misschien toch eens naar kijken dan
Is ook wel leuk moet ik zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk het bijna altijd, en dan vooral om de actualiteiten (van gisteren) bij te houden
Een leuke manier om op de hoogste te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Een paar jaar geleden noemde Jeremy Clarksondit nummer het beste nummer voor in de auto
[ afbeelding ]
Oh jammer. Ik krijg de indruk dat dat gastje ook wel een houtje kan drummenquote:
Dat vind ik ook wel aardig. Zo vind ik Pauw & Witteman ook best vermakelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Een leuke manier om op de hoogste te blijven
Alleen dat politieke gedoe mag wel wat minder van mij
Dat kijk ik ook regelmatig, maar die zijn wat 'saaier'quote:Op zondag 12 mei 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel aardig. Zo vind ik Pauw & Witteman ook best vermakelijk
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook regelmatig, maar die zijn wat 'saaier'
Hij doet vaak een poging grappig te zijn, en faalt daarin ook weleensquote:Op zondag 12 mei 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja
Al vind ik Pauw best goed gebekt en dat kan ik wel waarderen
Ik zag hem bij DWDD en toen vond ik 'm zwakker dan ooitquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben normaal geen bewonderaar van Mart Smeets, maar afgelopen week vond ik hem![]()
Ik kan die vent niet uitstaanquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben normaal geen bewonderaar van Mart Smeets, maar afgelopen week vond ik hem![]()
Dat is waar maar hij durft mensen wel te confronteren. Het is geen ja knikkerquote:Op zondag 12 mei 2013 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hij doet vaak een poging grappig te zijn, en faalt daarin ook weleens
Hij was inderdaad wel een beetje pissig, maar goed ik vind Van Nieuwkerk ook maar een naar mannetje.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag hem bij DWDD en toen vond ik 'm zwakker dan ooit
Van Nieuwkerk doet waar ie goed in is, en Smeets liet zich steeds vastl*llen en ging toen maar over op beledigenquote:Op zondag 12 mei 2013 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wel een beetje pissig, maar goed ik vind Van Nieuwkerk ook maar een naar mannetje.
Maar toch kijk ik vaak naar dwdd (al is het vooral om de TV draait door)
Triest figuur die Smeetsquote:Op zondag 12 mei 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk doet waar ie goed in is, en Smeets liet zich steeds vastl*llen en ging toen maar over op beledigen
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei tegen Mathijs dat ie nog stommer was dan ie eruit zag
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?
quote:
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelenquote:
Alkmaar Zaanstreek ook bijnaquote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelen![]()
![]()
. Komt trouwens wel vaker voor de laatste jaren. Birmingham City ook vrij recent meen ik me te herinneren..
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1341622quote:Op zondag 12 mei 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mathijs (Matthijs?) kan best "doen waar ie goed in is" maar dat wil niet altijd zeggen dat dat gewenst gedrag is. Is het ergens terug te kijken?
Geweldig inderdaad. En dat van een club die mogelijk degradeert.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi he. En gewoon lekker in blessuretijd. Straks spelen ze Europees Voetbal terwijl ze niet eens op het hoogste niveau spelen![]()
![]()
. Komt trouwens wel vaker voor de laatste jaren. Birmingham City ook vrij recent meen ik me te herinneren..
Ja, klopt maar die hadden op tijd de vorm terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |