Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

wat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn culinaire grenzen verlegd en iets geprobeerd dat ik nooit lustte.
En wat is dat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn uit dezelfde tijd stuleuk wel
toen ik jonger was vond ik deze meuk helemaal the bomb![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond de meeste boy en girlbands ruk vroeger![]()
ik vond alleen westlife leuk omdat er een mooie jongen in zat ( vond ik toen, ik ga eens kijken hoe ie er nu uitziet)
Dan neem je iets andersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar totaal geen mooie bier en tieten wallpaper te vinden op het hele internet dus
Plaatje doet het niet hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
oh natuurlijk, hij is gaystory of my life
[ afbeelding ]
wel nog best een leuke kopik snap mijn jongere ik wel
Nee. Het KAN niet zo zijn dat er niks is op dat gebied.quote:
Ik ken die vent nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
oh natuurlijk, hij is gaystory of my life
[ afbeelding ]
wel nog best een leuke kopik snap mijn jongere ik wel
Josh Hartnett?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond die jonge acteur van pearl harbour ook altijd lekkerdie ga ik nu ook eens opzoeken
Mee eensquote:
Allo meneer D.quote:
Laat ons nou niet langer in spanningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
toyboxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn uit dezelfde tijd stuleuk wel
toen ik jonger was vond ik deze meuk helemaal the bomb![]()
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletjequote:
Ik heb de hele CD ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletje
ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletje
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ooken van voor tot achter kunnen meezingen, nog steeds
Uhm.... ik had voornamelijk reclame uit tabaksmagazines...... en op een gegeven moment had ik zelf op de muren getekendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
engel, waar had jij posters van op je meisjeskamertje?
Roken is zoooo Opel Manta.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap mijn jonge ik wel![]()
en zo issie nu
[ afbeelding ]
Mannelijke mannen is niets voor jou he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap mijn jonge ik wel![]()
[ afbeelding ]
zo wassie
en zo issie nu
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
Goede lyrics wel, voordat dat dabba dee dabba da![]()
Beetje moe, verder superbladibla enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Redelijk ..... dus niet superdupersfantastisch dus
ik heb iets met dat soort ogenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
Goede lyrics wel, vooral dat dabba dee dabba da![]()
Blue like my Corvette, that's standing outside
Het liedje is uit 1999quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik had toen een lange vakantie in Spanje (2001)
Nee, dat was nooit tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
dit liedje was ook ooit helemaal tof![]()
ik vind het vreselijk![]()
ik vind deze eigenlijk nooit zo leuk.... maar kan t wel meezingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Nu heb je wel weer genoeg gebaggerdquote:
Vooral na heel wat biertjes/wijntjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik bedoel deze dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik had toen een lange vakantie in Spanje (2001)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Pizza.
[..]
Ja sorry, ik had even telefoon tussendoor.
doelpunttune van Feyenoordquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Frans liedjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zoek een frans nummer met in de clip een paar gozers op een torenweet iemand welke ik bedoel?
jaaaaaah das snel!quote:
Jawel, maar dat was de enige die ik ken uit die tijd dus wist het niet zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaaaah das snel!
niet frans?
Oquote:
Ze hebben daar ook een Macquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O.
Nou ja, binnenkort ga ik naar Italië, dan is het wel handig als ik iets van hun keuken lust naast spaghetti.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart leest dat Stuart aan het bellen is en post daarover.
voor wat?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Zit gezelligbij mamaroos, ze was gewoon vergeten dat ik mee zou eten. Dus ze had al gegeten toen ik aan kwam waaien
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.quote:
Hee hoo Kepten Dzjek!quote:
Aaaaaah... nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.
dan deze ookquote:
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
nog een oudje en dan stop ik ook![]()
Hij zwijgt voorgoedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoo Kepten Dzjek!
Hou je vuile zwarte bek!![]()
* littledrummergirl doet een ademnoodje en slaat dramatish haar hand tegen haar voorhoofdquote:
Dat singletje heb ik nog gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan hebben we natuurlijk deze nog in dat rijtje.
en iets met honden, maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan hebben we natuurlijk deze nog in dat rijtje.
Who let the dogs out?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en iets met honden, maar ik kom er niet op
ja verdommequote:
who let the dog out?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en iets met honden, maar ik kom er niet op
ik heb de afgelopen twee dagen zo gepraatquote:
Haha... Wees blij dat je dat allemaal verdrongen hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja verdommemijn geheugen is echt vreselijk
das kei gggezellligggggggquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen twee dagen zo gepraat
ja die vind ik stiekem ook wel mooi, hoewel erg oldskoolquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
who let the dog out?
oh en natuurlijk:
Roffa Rulez
Het Rotterdamse volkslied:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
who let the dog out?
oh en natuurlijk:
Roffa Rulez
nee tochquote:
hou het tegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu moet er vlug een slotje op dit topic komen. We gaan afzakken naar niveautje Mental Theo.
Nee, wees niet bang. Dat zei ik om Toek te laten zien dat niet alles met Rotterdam erin geweldig is. Alhoewel ik me een schoolfeest kan herinneren waarbij dat poingnummer het enige was waarop ik niet stilletjes in een hoekje bleef staat... toen sprong ik op en neer in dat hoekjequote:
ahwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, wees niet bang. Dat zei ik om Toek te laten zien dat niet alles met Rotterdam erin geweldig is. Alhoewel ik me een schoolfeest kan herinneren waarbij dat poingnummer het enige was waarop ik niet stilletjes in een hoekje bleef staat... toen sprong ik op en neer in dat hoekje.
dat is 2002, wegwezenquote:
quote:
I found a love but it didn't lastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu moet er vlug een slotje op dit topic komen. We gaan afzakken naar niveautje Mental Theo.
ook 2002 thoughquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Hmmz fubje denkt dat er slaap middel inzn koffie zit ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
verkeerde dorpquote:
Die is smerig lekker. Gooi er dan ook Breathe en Spitfire bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
* littledrummergirl gaat zichzelf een goed drankje inschenken en door de kamer dansen
ik luisterde dat spul pas veel later, maar idd lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die is smerig lekker. Gooi er dan ook Breathe en Spitfire bij.
ik versta het nietquote:
jaaaaa dingetjequote:
Haha. Kun je zien dat mijn accent nog relatief meevalt. Zo proat ik thuus met mien moeke.quote:
lekker aantrekkelijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Kun je zien dat mijn accent nog relatief meevalt. Zo proat ik thuus met mien moeke.
pannenkoekquote:
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.quote:
woest, eendjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.
nee dat is dezequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.
ik moet nu aan die commercial denken waar dat nummer inzat.. iets met een auto en een toupetquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef D. het volgende:
*om het hoekje kijkt
*ziet dat het nog niet veilig is
Die is ook tof idd.quote:
Dat is mijn ringtone gek.quote:
ik heb op de camping in Limburg gewonnen met dit nummer in 98:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pannenkoekpannenkoek
pannenkoek in mun onderbroek, ik zei naar un wc opzoek vur dien pannenkoek in mun onderbroek
heb ik ooit nog geplaybacked ( hoe schrijf je dat?) op de basisschool
kom jij uit mijn dorpquote:
je komt uit Brabant, daar is het hebben van een alcoholprobleem normaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
zou ik een alcoholprobleem hebben als ik door bepaalde muziek zin krijg om te drinken?
* littledrummergirl trekt blikje kriek open
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
je komt uit Brabant, daar is het hebben van een alcoholprobleem normaal
hypaaaaah hypaaaaaahquote:
die is op tv hequote:
heb de dvd dat is beter dan kijken bij SMS6.quote:
miss wel bewust genegeerdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:11 schreef DaMart het volgende:
Deze wordt ook nog wel eens vergeten als er 90's dance wordt gepost.
skik jaquote:
ja lekker hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
Ik was toch wel erg gelukkig in de jaren 90
Ik zou zo teruggaan. Al was het alleen maar voor de muziek. Nou ja, meer had ik toen toch ook niet, dus juist voor die muziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
Ik was toch wel erg gelukkig in de jaren 90
Ik zou ook wel terugwillenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zo teruggaan. Al was het alleen maar voor de muziek. Nou ja, meer had ik toen toch ook niet, dus juist voor die muziek.
Ken ik niet maar ik moet meteen aan The Wizard of Oz denken danquote:
Dan zou ik wel wat kennis van nu willen meenemen zodat ik wat dingen anders kon aanpakken. De 90's en mijn leven daarna nog leuker maken en zoquote:
Ja, dat zou niet gek zijn inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik wel wat kennis van nu willen meenemen zodat ik wat dingen anders kon aanpakken. De 90's en mijn leven daarna nog leuker maken en zo.
Dichterbij komen we niet meerquote:
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeftquote:
Precies!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeft.
Die leeftijd zou ik ook wel graag weer willen zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou graag weer 15 zijnde wereld aan je voeten, je kan alles nog worden, alle vrije tijd met je vrienden doorbrengen, kampvuren aan een meer, zingen, zwemmen, de eerste keer verliefd
was het bij jou niet altijd leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder zorgen, niet wetend wat de toekomst zou brengen, in plaats van bekend met wat het verleden je onthouden heeft.
Die was ook tof inderdaadquote:
Ik denk dat we bijna klaar zijn hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Nog steeds?
Ik probeer het rond middernacht wel weer![]()
hele dagen voetballen en eind december kloten met vuurwerkquote:
we zijn nu al nostalgisch enzoquote:
O, ik heb zeker wel een gelukkige jeugd gehad hoor. Alleen had het nog veel leuker kunnen zijn als ik kansen had gepakt of ze überhaupt had gekregenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het bij jou niet altijd leuk?
Ja, dat met vuurwerk deed ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
hele dagen voetballen en eind december kloten met vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Evanescence heeft dat ook wel mooi verwoord.
Ik zoek zo wel weer even wat vrolijkers op![]()
.
Mja, het is een deprimerend nummer, maar ik vind die tekst zo treffend. Maar wat dat betreft weet Evanescence wel vaker een gevoelige snaar te rakenquote:
Ik kan Evanescence ook wel waarderen inderdaad. Dit nummer raakt je welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is een deprimerend nummer, maar ik vind die tekst zo treffend. Maar wat dat betreft weet Evanescence wel vaker een gevoelige snaar te raken.
Ik ken nog zo'n nummer, maar we gingen het hier bij vrolijke liedjes houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan Evanescence ook wel waarderen inderdaad. Dit nummer raakt je wel
Hoe jong ben je stu ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk vind ik mijn leven momenteel geen ene rotflikker aan
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
Ach je weet wat ze zeggen:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
Nah echt. Ik zou niet mogen klagen want ik woon al jaren in London en heb een goede baan en bla bla bla maar toch vind ik er al jaren geen moer meer aanquote:
Dam en dan heb je dat nu al ...quote:
Enige wat helpt stu is er zelf iets aan doen!quote:
Waarom ga je dan niet ergens anders heen???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah echt. Ik zou niet mogen klagen want ik woon al jaren in London en heb een goede baan en bla bla bla maar toch vind ik er al jaren geen moer meer aan
Misschien. Ben misschien wel klaar met proberen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Enige wat helpt stu is er zelf iets aan doen!
me 2 toch welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dam en dan heb je dat nu al ...
(maar het klinkt me bekend in de oren hoor)
En dan? Alles blijft hetzelfde in principe, of ik nu hier of ergens anders woonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet ergens anders heen???
zo lang ben je nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef roos85 het volgende:
Deze vond ik echt geweldig toen ik nog een mini roosje was
Met Baas B
Nee, helemaal nietquote:
Ik heb het zo nu en dan .... en dan gebeurt er vanzelf wel iets dat het weer weg gaatquote:
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien. Ben misschien wel klaar met proberen.
Nou dat weet ik niet.... andere plekken andere mogelijkheden toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan? Alles blijft hetzelfde in principe, of ik nu hier of ergens anders woon
Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.
Wat dat betreft vond ik het een hele overwinning dat ik eens wat nieuws geprobeerd heb qua eten vandaag.
o.... jammerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
Ik denk er eigenlijk nooit aan
Datquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik heb het zo nu en dan .... en dan gebeurt er vanzelf wel iets dat het weer weg gaat
Wat heb je gedaan dan???quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...
Maar goed het ging niet over mij
Was bijna gescheiden enzoquote:
Twee jaar geleden riep ik volgens mij nog heel stoer dat ik gewoon maar moest verhuizen naar een andere plaats om opnieuw te beginnen, maar dat idee heb ik toch maar laten varen. Ik ben te veel gehecht aan deze omgevingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik had het bijna gedaan 2maanden geleden ... mn hele leven op zn kop gezet ...
Maar goed het ging niet over mij
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor Stu. Ik neem me vaak genoeg voor om dingen anders aan te pakken en mijn leven om te gooien en te veranderen hoe ik me gedraag en zo, maar meestal blijft het bij voornemens.
Wat dat betreft vond ik het een hele overwinning dat ik eens wat nieuws geprobeerd heb qua eten vandaag.
Ik ben in december pas jarigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o je moet nog jarig worden ...dus nu nog 26
het kan heel verfrissend zijn om van woonplaats te veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee jaar geleden riep ik volgens mij nog heel stoer dat ik gewoon maar moest verhuizen naar een andere plaats om opnieuw te beginnen, maar dat idee heb ik toch maar laten varen. Ik ben te veel gehecht aan deze omgeving.
En dus blijf ik vastgeroest in werk, woonplaats en leven eigenlijk. Ik bedenk vaak genoeg hoe ik mijn leven zou kunnen veranderen, maar het ontbreekt me aan doorzettingsvermogen.
Aan mogelijkheden ontbreekt het op zich niet. Ik denk gewoon dat het zo moet zijn om wat voor reden dan ook. Ik had het me alleen anders voorgesteld toen ik nog jong en knap wasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.... andere plekken andere mogelijkheden toch?
Dat werkt bij mij juist uitstekend. Ik hou mezelf al jaren voor de gek en doe voor de buitenwereld alsof ik enorm happy benquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.... jammer
Dat werkt maar even he ..... niet aan denken
Welke dagquote:
Herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.
lieve schat , je bent nog jong, ligt nog heel leven voor je. het kan in een aantal maanden echt veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik leef gewoon een grote leugen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het in de toekomst leuk gaat worden met een vrouw en kinderen etc. maar de werkelijkheid is gewoon dat ik rare uren werk en daardoor bijna nooit 'vrienden' zie, ik alleen opsta en alleen naar bed ga en gewoon alles behalve gelukkig ben.
Maar ik denk er nooit zoveel over na want dan zeg ik tegen mezelf, 'het komt wel goed' (zonder schatje) maar dat roep ik al jaren. Ach, het is wat het is. Zal wel ergens goed voor zijn. Nu maar iets leukers![]()
Ik zie mezelf op dit moment toch niet veel verder dan 10km van mijn huidige woonplaats gaan wonenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
het kan heel verfrissend zijn om van woonplaats te veranderen.
Precies, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
En af en toe heb ik ineens een visioen van de toekomst en zie ik mezelf op mijn 50e nog steeds vastzitten in dit leventje. En dan bedenk ik weer dat ik echt dingen moet veranderen, maar verandert er uiteindelijk helemaal niets.
Het maakt ook geen verschil. Geloof me maar, ik heb ook in NL gewoond al was ik toen nog jongquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie mezelf op dit moment toch niet veel verder dan 10km van mijn huidige woonplaats gaan wonen.
17equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |