lekker aantrekkelijk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Kun je zien dat mijn accent nog relatief meevalt. Zo proat ik thuus met mien moeke.
pannenkoekquote:
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.quote:
woest, eendjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.
nee dat is dezequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat een aantrekkelijke vent ik ben zonder dat accentje.
ik moet nu aan die commercial denken waar dat nummer inzat.. iets met een auto en een toupetquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef D. het volgende:
*om het hoekje kijkt
*ziet dat het nog niet veilig is
Die is ook tof idd.quote:
Dat is mijn ringtone gek.quote:
ik heb op de camping in Limburg gewonnen met dit nummer in 98:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pannenkoekpannenkoek
pannenkoek in mun onderbroek, ik zei naar un wc opzoek vur dien pannenkoek in mun onderbroek
heb ik ooit nog geplaybacked ( hoe schrijf je dat?) op de basisschool
kom jij uit mijn dorpquote:
je komt uit Brabant, daar is het hebben van een alcoholprobleem normaalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
zou ik een alcoholprobleem hebben als ik door bepaalde muziek zin krijg om te drinken?
* littledrummergirl trekt blikje kriek open
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
je komt uit Brabant, daar is het hebben van een alcoholprobleem normaal
hypaaaaah hypaaaaaahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |