Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

wat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn culinaire grenzen verlegd en iets geprobeerd dat ik nooit lustte.
En wat is dat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn uit dezelfde tijd stuleuk wel
toen ik jonger was vond ik deze meuk helemaal the bomb![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond de meeste boy en girlbands ruk vroeger![]()
ik vond alleen westlife leuk omdat er een mooie jongen in zat ( vond ik toen, ik ga eens kijken hoe ie er nu uitziet)
Dan neem je iets andersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar totaal geen mooie bier en tieten wallpaper te vinden op het hele internet dus
Plaatje doet het niet hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
oh natuurlijk, hij is gaystory of my life
[ afbeelding ]
wel nog best een leuke kopik snap mijn jongere ik wel
Nee. Het KAN niet zo zijn dat er niks is op dat gebied.quote:
Ik ken die vent nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
oh natuurlijk, hij is gaystory of my life
[ afbeelding ]
wel nog best een leuke kopik snap mijn jongere ik wel
Josh Hartnett?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vond die jonge acteur van pearl harbour ook altijd lekkerdie ga ik nu ook eens opzoeken
Mee eensquote:
Allo meneer D.quote:
Laat ons nou niet langer in spanningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef DaMart het volgende:
toyboxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn uit dezelfde tijd stuleuk wel
toen ik jonger was vond ik deze meuk helemaal the bomb![]()
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletjequote:
Ik heb de hele CD ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletje
ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog ergens op een singletje
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ooken van voor tot achter kunnen meezingen, nog steeds
Uhm.... ik had voornamelijk reclame uit tabaksmagazines...... en op een gegeven moment had ik zelf op de muren getekendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
engel, waar had jij posters van op je meisjeskamertje?
Roken is zoooo Opel Manta.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap mijn jonge ik wel![]()
en zo issie nu
[ afbeelding ]
Mannelijke mannen is niets voor jou he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap mijn jonge ik wel![]()
[ afbeelding ]
zo wassie
en zo issie nu
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
Goede lyrics wel, voordat dat dabba dee dabba da![]()
Beetje moe, verder superbladibla enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Redelijk ..... dus niet superdupersfantastisch dus
ik heb iets met dat soort ogenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
Goede lyrics wel, vooral dat dabba dee dabba da![]()
Blue like my Corvette, that's standing outside
Het liedje is uit 1999quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik had toen een lange vakantie in Spanje (2001)
Nee, dat was nooit tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
dit liedje was ook ooit helemaal tof![]()
ik vind het vreselijk![]()
ik vind deze eigenlijk nooit zo leuk.... maar kan t wel meezingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Nu heb je wel weer genoeg gebaggerdquote:
Vooral na heel wat biertjes/wijntjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik bedoel deze dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik had toen een lange vakantie in Spanje (2001)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Pizza.
[..]
Ja sorry, ik had even telefoon tussendoor.
doelpunttune van Feyenoordquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Frans liedjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zoek een frans nummer met in de clip een paar gozers op een torenweet iemand welke ik bedoel?
jaaaaaah das snel!quote:
Jawel, maar dat was de enige die ik ken uit die tijd dus wist het niet zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaaaah das snel!
niet frans?
Oquote:
Ze hebben daar ook een Macquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O.
Nou ja, binnenkort ga ik naar Italië, dan is het wel handig als ik iets van hun keuken lust naast spaghetti.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart leest dat Stuart aan het bellen is en post daarover.
voor wat?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Zit gezelligbij mamaroos, ze was gewoon vergeten dat ik mee zou eten. Dus ze had al gegeten toen ik aan kwam waaien
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.quote:
Hee hoo Kepten Dzjek!quote:
Aaaaaah... nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.
dan deze ookquote:
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
nog een oudje en dan stop ik ook![]()
Hij zwijgt voorgoedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoo Kepten Dzjek!
Hou je vuile zwarte bek!![]()
* littledrummergirl doet een ademnoodje en slaat dramatish haar hand tegen haar voorhoofdquote:
Dat singletje heb ik nog gekochtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan hebben we natuurlijk deze nog in dat rijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |