Nee, dat was nooit tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
dit liedje was ook ooit helemaal tof![]()
ik vind het vreselijk![]()
ik vind deze eigenlijk nooit zo leuk.... maar kan t wel meezingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Nu heb je wel weer genoeg gebaggerdquote:
Vooral na heel wat biertjes/wijntjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik bedoel deze dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
Ik had toen een lange vakantie in Spanje (2001)
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Pizza.
[..]
Ja sorry, ik had even telefoon tussendoor.
doelpunttune van Feyenoordquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Frans liedjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zoek een frans nummer met in de clip een paar gozers op een torenweet iemand welke ik bedoel?
jaaaaaah das snel!quote:
Jawel, maar dat was de enige die ik ken uit die tijd dus wist het niet zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaaaah das snel!
niet frans?
Oquote:
Ze hebben daar ook een Macquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O.
Nou ja, binnenkort ga ik naar Italië, dan is het wel handig als ik iets van hun keuken lust naast spaghetti.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart leest dat Stuart aan het bellen is en post daarover.
voor wat?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Zit gezelligbij mamaroos, ze was gewoon vergeten dat ik mee zou eten. Dus ze had al gegeten toen ik aan kwam waaien
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.quote:
Hee hoo Kepten Dzjek!quote:
Aaaaaah... nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daagjes voordat ik afgestudeerd ben.
dan deze ookquote:
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
nog een oudje en dan stop ik ook![]()
Hij zwijgt voorgoedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoo Kepten Dzjek!
Hou je vuile zwarte bek!![]()
* littledrummergirl doet een ademnoodje en slaat dramatish haar hand tegen haar voorhoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |